#


کاغذ دیواری خانه خود را متناسب با مبلمان انتخاب کنبد

کاغذ دیواری خانه
16 دسامبر 2017 يك نظر 3015 بازدید

کاغذ دیواری خانه خود را متناسب با مبلمان انتخاب کنبد

کاغذ دیواری خانه خود را متناسب با مبلمان انتخاب کنبد

برای اینکه جذابیت خانه خود را ارتقا دهید می توانید از کاغذ دیواری استفاده کرده و طرحی مدرن و جدید را برای خانه خود به وجود بیاورید. استفاده از کاغذ دیواری در صورتی جذاب تر است که بتوانید مکان درست نصب آن را شناسایی کرده و مبلمان خانه خود را متناسب با آن چیدمان کنید تا بهترین دکوراسیون را داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم چند نمونه از کاربردهایی که کاغذ دیواری ها در دکوراسیون داخلی دارند را معرفی کرده و بدانیم به چه شکل باید از آن ها استفاده نمائیم تا بهترین دکوراسیون را برای خانه خود داشته باشیم. در این مطلب مواردی را که برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب لازم است را عنوان کرده ایم که با استفاده از آن ها می توان بهترین انتخاب را داشته و با مبلمان خود ست مناسبی را داشته باشید.

کاغذ دیواری خانه

کاغذ دیواری خانه

توجه به جزئیات موجود در انتخاب کاغذ دیواری

زمانی که قصد انتخاب کاغذ دیواری را دارید بهتر است به دیگر مواردی هم که در خانه تان وجود دارد توجه نموده و در ابتدای کار طیف رنگی ای را که مورد علاقه تان است را انتخاب نمائید. زمانی که به موارد و جزئیاتی که در خانه وجود دارد توجه نموده و با در نظر گرفتن این موارد اقدام به انتخاب کاغذ دیواری نمائید. دانستن کلیات در انتخاب کاغذ دیواری مناسب تاثیر بسیار زیادی دارد و نورپردازی و روشنایی محیط نیز می تواند موجب انتخاب کاغذ دیواری مناسبی برای منزل گردد.

افرادی که تمایل دارند کلیه لوازم و کاغذ دیواری خانه از لحاظ رنگی هماهنگی مناسبی با یکدیگر داشته باشد می توانند از ترکیب رنگ ها در کنار یکدیگر استفاده نمایند. اگر رنگ مبلمان شما آبی باشد می توانید از رنگ سفید برای کاغذ دیواری استفاده نمائید. این کار برای فضاهایی که اندازه کوچکی دارند بسیار مناسب بوده و موجب می شود دکوراسیون شادی را در خانه داشته باشید. یکی دیگر از مزایایی که این ترکیب رنگی دارد این است که خانه شما را روشن تر و نورانی تر از گذشته نشان خواهد داد که این مساله در جذاب تر دیده شدن دکوراسون خانه نقش بسزایی دارد.

کاغذ دیواری خانه

کاغذ دیواری خانه

استفاده از کاغذ دیواری های کلاسیک برای فضاهای سنتی

اگر خانه خود را به سبک کلاسیک طراحی و چیدمان کرده اید و قصد دارید کاغذ دیواری برای آن انتخاب کنید بهتر است از کاغذ دیواری هایی که دارای طرح های کلاسیک هستند استفاده نمائید تا فضا و دکوراسیون هماهنگی را داشته باشید. یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید طرح و نقشی است که در کاغذ دیواری وجود دارد.

یکی از زیباترین رنگ هایی که در کنار کاغذ دیواری های طرح کلاسیک می تواند دیده شود مبلمان به رنگ بنفش است. کاغذ دیواری های زیتونی رنگ با طرح کلاسیک زیباترین منظره را در کنار مبلمان بنفش ایجاد می کند که می تواند خودنمایی بیشتری را در چیدمان خانه شما داشته باشد.

دقت به طرح و رنگ کاغذ دیواری

از آنجایی که دیوارها سطح بسیار وسیعی دارند یک کاغذ دیواری مناسب می تواند تاثیر بسیار زیادی در روشن تر دیده شدن آن ها داشته باشد.دیوارهای روشن موجب می شوند تا فضای خانه شما پر نورتر به نظر برسند و این امر در بزرگ تر دیده شدن فضا نیز تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. اگر تمایل دارید خانه تان روشن و بزرگ دیده شود در خصوص انتخاب کاغذ دیواری باید به سراغ مدل هایی بروید که دارای رنگ زمینه سفید هستند.

البته استفاده از کاغذ دیواری هایی که دارای رنگ زمینه خنثی هستند نیز می تواند در روشن تر دیده شدن منزل شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. نا گفته نماند در خصوص انتخاب کاغذ دیواری به مبلمان نیز توجه داشته و مدل هایی را انتخاب کنید که تناسب بیشتری با کاغذ دیواری خانه شما داشته باشد. انجام این کار باعث می شود تا دکوراسیون خانه شما پر نور وروشن تر از قبل دیده شود و موجب جذابیت دکوراسیون گردد.

کاغذ دیواری خانه

کاغذ دیواری خانه

استفاده از کاغذ دیواری در قسمت های مختلف

هنگامی که قصد دارید دیوارهای خانه خود را با کاغذ دیواری بپوشانید هیچ نیازی نیست که کل دیوارها را تحت پوشش قرار دهید بلکه می توانید با در نظر رفتن فضایی که برای کاغذ دیواری انتخاب شده می توانید تنها یک دیوار را انتخاب کنید. البته ناگفته نماند پوشاندن بخشی از یک دیوار با کاغذ دیواری نیز می تواند جلوه بسیاری در دکوراسیون داشته باشد و هیچ دلیلی ندارد تا کلیه دیوارها را کاغذ دیواری نمائید.

در خصوص دیوارهای دیگر هم می توانید از رنگ استفاده کرده و موجب متمایز دیده شدن یک دیوار باشید. به عنوان مثال می توانید دیواری را که برای قرار گرفتن تلویزیون استفاده شده است را انتخاب کرده و قسمت پشتی آن را با کاغذ دیواری بپوشانید. این کار باعث می شود تا یک دیوار ویژه در خانه خود داشته باشید که تاثیر بسیار زیادی در جذاب تر دیده شدن دکوراسیون خانه شما خواهد داشت.

استفاده از کاغذ دیواری برای دیوار پشت تخت

در اتاق خواب هم می توانید از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارها استفاده نمائید. البته بهترین کار این است که از کاغذ دیواری برای پوشندن تنها یک دیوار استفاده کنید و آن دیوار هم بهتر است دیوار پشت تخت خواب باشد. برای اینکه بتوانید در اتاق خواب خود هماهنگی درستی میان کاغذ دیواری و تخت خواب داشته باشید باید به رنگ تاج تخت و روتختی استفاده شده دقت کنید و تناسب را به بهترین شکل میان آن ها حفظ نمائید. این کار باعث می شود تا دکوراسیون اتاق خواب شما با داشتن نقطه ای کانونی جذاب تر دیده شود و چیدمان بهتری نیز داشته باشد.

کاغذ دیواری خانه

کاغذ دیواری خانه

استفاده از کاغذ دیواری های متنوع در یک فضا

استفاده از کاغذ دیواری ها موجب می شود تا طراحی های بسیار زیادی را داشته باشید. برای یک فضا این امکان وجود دارد که دو کاغذ دیواری را در کنار یکدیگر استفاده نموده و طرح زیباتری را به وجود بیاورید. البته فراموش نکنید ترکیب رنگی و طرح این دو کاغذ دیواری باید به گونه ای باشد که به هیچ وجه موجب آشفته دیده شدن فضا نشود و بتواند نظم و هماهنگی خاصی را نشان دهد.

استفاده از کاغذ دیواری های افقی در کنار طرح های دیگر

یکی دیگر از ایده هایی که در خصوص کاغذ دیواری مناسب می توانید داشته باشید این است که کاغذ دیواری هایی را که به عنوان طرح دوم انتخاب کرده اید را به صورت افقی بر روی دیوار نصب کنید به صورتی که ضخامت مناسب آن نیز رعایت شود. برای انجام این کار باید کمی خلاقیت داشته باشید تا بتوانید طرح جذاب و زیبایی را به وجود بیاورید. باید روش های مختلف را بررسی نمائید تا بتوانید تشخیص دهید که کدام طرح برای فضای خانه تان مناسب ترین گزینه می باشد و می تواند جلوه ای خاص به فضای خانه شما بدهد.

کاغذ دیواری خانه

کاغذ دیواری خانه

ترکیب دیوارپوش های متنوع با کاغذ دیواری

اگر در خانه خود از دیوار پوش های دیگر با طرح های چوبی، آجری و یا سنگی استفاده کرده اید می توانید آن ها را با کاغذ دیواری ترکیب کرده و دکوراسیون جذابی را به وجود بیاورید. البته باید به خاطر داشته باشید طرحی که این دیوار پوش ها دارند می تواند تاثیر متقابلی را داشته باشد و موجب جذاب تر دیده شدن دیوارهای خانه گردد. با توجه به کلیه نکاتی که گفته شد می توانید دکوراسیونی جذاب و مدرن را برای خانه خود داشته باشید و با استفاده از کاغذ دیواری های مناسب طرح های جدیدی را در طراحی داخلی خانه خود پیاده کرده و تفاوت عمده ای را به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *