#


چیدمان ایده آل برای اتاق پسران؛ محلی برای فرمانروایی مردان کوچک

اتاق پسران
10 نوامبر 2017 بدون نظر 1467 بازدید

چیدمان ایده آل برای اتاق پسران؛ محلی برای فرمانروایی مردان کوچک

چیدمان ایده آل برای اتاق پسران ؛ محلی برای فرمانروایی مردان کوچک

یکی از دل انگیزترین کارها برای هر پدر و مادری انتخاب چیدمانی ایده آل برای اتاق پسران می باشد. پسران شما به عنوان مردان کوچک خانه باید این امکان را داشته باشند تا در اتاقی جداگانه استقلال داشته و حکمرانی کنند. اتاق خواب پسران در واقع قلمرو فرمانروایی آنان به شمار می رود.پس در چیدمان این بخش از خانه باید خلاقیت به خرج داده و دکوراسیونی ایده آل را انتخاب کنید.

یک پسر باید در اتاق خواب خود احساسی همچون شخصیت مورد علاقه اش داشته باشد و بتواند به رویاهایش دست پیدا کند. می توانید پیش از به دنیا آمدن فرزند خود یعنی از همان روزی که متوجه شدید جنسیت فرزندتان پسر است برای دکوراسیون اتاق او طرحی را در نظر بگیرید. این کار به شما کمک می کند پس از به دنیا آمدن کودک مشکلی نداشته باشید و تمام وسایلی که مورد نیازتان است را تهیه کنید.

اتاق پسران

اتاق پسران

ایجاد طراحی شاد در دکوراسیون اتاق پسرانه

اتاق کودک باید همیشه شاداب به نظر برسد، این یکی از ویژگی های مهم در دکوراسیون اتاق کودک است که باید در نظر گرفته شود. به یاد داشته باشید در دکوراسیون اتاق خواب کودک خود باید از رنگ های شاد و متنوع استفاده کنید تا همیشه موجب شادابی کودک شما نیز باشد. رعایت این نکته در خصوص اتاق خواب پسرانه بسیار اهمیت دارد و این کودکان به لحاظ داشتن ذات پرجنب و جوش خود باید نیاز دارند تا فضای اتاقشان نیز این حالت را القا کند.

اولین چیزی که در مورد طراحی اتاق پسرانه می توانیم پیشنهاد دهیم این است که بر روی دیوارهای اتاق خواب نقاشی هایی بکشید که قابلیت این را داشته باشد که با بزرگ تر شدن پسر خود بتوانید نقاشی ها را نیز بتوانید تغییر دهید. این کار باعث می شود کودک در اتاق خود احساس خوبی داشته باشد.

اتاق پسران

اتاق پسران

یکی دیگر از راه هایی که در چیدمان اتاق خواب فرزند پسر خود می توانید انجام دهید این است که به سراغ روتختی و لوازم خوابی بروید که طرح های متنوعی دارد و مناسب فرزند پسر شما می باشد. با انجام این کار باعث می شوید کودک از بودن در اتاق خواب حس خوبی داشته و لذت ببرد.

در طراحی دکوراسیون اتاق پسران سعی کنید یک الگوی مشخص را انتخاب کنید و بر اساس همان الگو اقدام به طراحی نمائید. به عنوان مثال می توانید از طرح شخصیت های کارتونی استفاده کرده و اتاق خواب پسر خود را بر اساس آن شخصیت طراحی کنید و از روتختی و سرویس خوابی که با آن شخصیت در ارتباط است برای داشتن چیدمانی ایده آل کمک بگیرید.

اتاق پسران

اتاق پسران

استفاده از طرح و رنگ مناسب

در مورد طراحی اتاق خواب پسرانه استفاده از رنگ ها را فراموش نکنید. می توانید برای ایجاد شوق در فرزند پسر خود از رنگ هایی استفاده کنید که باعث می شود کودک به وجد آمده و جنب و جوش زیادی داشته باشد. البته در انتخاب رنگ دست شما باز است و می توانید رنگ های ملایم را در کنار رنگ های پر جنب و جوش استفاده کرده و موجب ایجاد یک تحول در طراحی باشید.

استفاده از الگوهای نرمال در طراحی اتاق پسرانه باعث می شود این فضا جذاب تر دیده شود و این یک نکته مثبت در طراحی اتاق خواب پسرانه به شمار می رود. استفاده از طرح هایی که باعث می شوند چشم بیش از حد در فضای اتاق بچرخد موجب می شود کودک در افکار و ذهن خود دچار تشویش شده و احساس خوبی نداشته باشد.

اتاق پسران

اتاق پسران

برای این کار می توانید به سراغ استفاده از رنگ هایی که از یک خانواده هستند بروید البته دقت داشته باشید که طرح های آن ها با یکدیگر تفاوت داشته باشد. این کار یکی از بهترین کارهایی است که در خصوص اتاق خواب پسران خود می توانید انجام دهید.

رویای کودک خود را به حقیقت تبدیل کنید

اگر کودک شما رویایی در سر دارد که قابلیت حقیقی شدن را دارا می باشد به او برای دست یابی به این رویا کمک کنید. به عنوان مثال اگر فرزند پسر شما تمایل دارد ماشین سواری کند می توانید از تخت خواب هایی که به شکل ماشین هستند رد طراحی اتاق خواب او استفاده کنید. شاید کودک شما به قایق بیش از هر چیز دیگری علاقه داشته باشد بنابراین می توانید تخت خواب هایی که به شکل قایق است برای او تهیه کنید تا بتواند به این رویای خود دست یابد.

ایجاد فضای نوری مناسب

برای اینکه بتوانید منبع نوری مناسبی در دکوراسیون اتاق خواب پسر خود به وجود بیاورید باید کمی خلاقیت از خود نشان دهید. ایجاد یک دکوراسیون مناسب برای اتاق خواب پسرانه مانند هر بخش دیگری از منزل اهمیت بسیاری دارد که باید نسبت به آن توجه کافی داشت. در خصوص منبع نوری در اتاق خواب پسر خود از لوستر و لامپ هایی استفاده کنید که علاوه بر نور مناسب بتواند جذابیت نیز داشته و موجب احساس امنیت کودک در اتاق خواب باشد.

اتاق پسران

اتاق پسران

استفاده از لوازم تزئینی در اتاق خواب پسرانه

در چیدمان اتاق خواب پسر خود از وسایل دکوری مناسب استفاده کنید تا بتوانید جذابیت خاصی به دکوراسیون اتاق خواب او بدهید. البته در مورد پسرانی که در سنین نوجوانی قرار دارند ایجاد دکوراسیونی ساده و سرد مناسب به نظر می رسد. برای این دسته از پسران می توان از رنگ مشکی در طراحی دکوراسیون استفاده کرد و اغلب آن ها از این مساله استقبال نیز خواهند کرد. در مورد پسرهای کم سن و سال تر بهتر است لوازم دکوری مناسب با سن آن ها تهیه کنید و در فضای اتاق خواب او قرار دهید. این لوازم می تواند مجسمه باشد و یا ساعت هیچ فرقی ندارد که از چه وسایلی استفاده می کنید فقط باید توجه داشته باشید که مناسب سن و سال کودک شما باشد.

با رعایت این اصول و موارد مطمئنا خواهید توانست یک طرح زیبا و بینظیر را در خصوص اتاق خواب فرزندان خود داشته باشید و اجازه دهید این کودکان در اتاق مستقل خود احساس فرمانروایی داشته باشند. اگر مطابق با اصول چیدمان را انجام دهید می بینید که فرزند پسر شما ترجیح می دهد بیشتر وقت خود را در اتاق خود گذرانده و کمتر باعث شلوغی و آشفتگی نقاط دیگر خانه خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *