#


نحوه چیدمان دکوراسیون اطراف تلویزیون

دکوراسیون اطراف تلویزیون
11 مارس 2019 بدون نظر 4454 بازدید

نحوه چیدمان دکوراسیون اطراف تلویزیون

در بسیاری از خانه ها شاهد تلویزیون در اتاق پذیرایی هستیم به این منظور دکوراسیون اطراف تلویزیون در خانه بسیار مهم است. اگرچه چیدمان تلویزیون در بسیاری از منازل بستگی به محل قرارگیری مبلمان ها دارد اما باید بدانیم که تلویزیون یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین لوازم منزل است که در همه مکان ها مخاطبین خاص خود را دارد و نباید نسبت به محل قرار گیری آن کم توجه باشیم.

دکوراسیون اطراف تلویزیون

باید بدانید اتاق پذیرایی به دلیل اینکه برای پذیرایی از مهمان ها طراحی می شود، چیدمان وسایل ان نیز اهمیت بسیاری دارد. ایده های مختلفی برای دکوراسیون اطراف تلویزیون و نحوه چیدمان وسایل اطراف آن وجود دارد که به شما برای انتخاب بهترین مکان، کمک می کند. با این وجود هرگز فراموش نکنید که اتاق پذیرایی مکان هم نشینی های صمیمانه است و هرگز چیدمان مبلمان خود را که می تواند بسیار صمیمی و دوستانه صورت گیرد را فدای چیدمان تلویزیون و میز تلویزیون نکنید.

دکوراسیون اطراف تلویزیون

دکوراسیون اطراف تلویزیون

دکوراسیون اطراف تلویزیون می تواند کار پر فریبی باشد. خوشبختانه با طرح های مسطح تر و نازک تر تلویزیون های LED، وظیفه ما بسیار ساده تر می شود. دراینجا نکاتی را برای دکوراسیون اطراف تلویزیون بررسی می کنیم.

دکوراسیون اطراف تلویزیون

می توانید دکوراسیون اطراف تلویزیون را حذف کنید:

گاهی اگر نتوانیم کاری را برای بهتر شدن اشیا اطراف مان بکنیم بهترین راه حل حذف ان هاست. بنابراین اگر می خواهید تنها زمانی که از تلویزیون استفاده کنید و یا به ان احتیاج دارید ان را ببینید بهتر است راهی برای مخفی کردن ان پیدا کنید. در این صورت زمانی که تلویزیون بلااستفاده است می توانید ان را مخفی کنید. ایده ی ساده ای که برای این کار وجود دارد این است که شما می توانید ان را پشت یک کارهنری و یا پشت درب های کشویی مخفی کنید.

دکوراسیون اطراف تلویزیون

از یک بوفه به عنوان میز تلویزیون استفاده کنید:

بدون توجه به اینکه شما قصد داشته باشید تلویزیون خود را روی میز نصب کنید یا فقط آن را روی میز قرار دهید، تمایل به میز های غیر سنتی ، نقطه کانونی جالبی در اتاق ایجاد خواهد کرد. بسیاری از ایم میزهای سنتی و قدیمی جایی برای قرار دادن وسایل لوکس و یا عتیقه دارند که می توانند اتاق نشیمن منزلتان را بسیار جذاب کنند. روی این میزهای تلویزیون نیز می توانید از گلدان های رنگارنگ کاکتوس استفاده کرده و با این کار دکوراسیون اطراف تلویزیون شما می تواند خود را به خوبی نمایش دهد.

استفاده از قفسه های باز برای میز تلویزیون:

قفسه بندی باز و یا به عبارت دیگر شلف های دیواری زیر تلویریون نه تنها کاربردی است بلکه اگر بطور مناسب ساخته شده باشد، به عنوان دکوراسیون اطراف تلویزیون جذاب هم خواهد بود. دیسک های مخفی، ریموت، کنسول های بازی، و کنترلر ها در سبدهای دکوری یا ساک قرار داده می شوند و یا حتی می توان از این شلف ها به عنوان کتابخانه استفاده کرد. وجود کتابخانه در هر خانه ای لازم است و همین طور به زیبایی محیط هم کمک میکند.

دکوراسیون اطراف تلویزیون

نصب تلویزیون بر روی دیوار:

یکی دیگر از راهکارهایی که امروزه به دلیل کوچک بودن خانه ها بسیار کاربرد دارد، وصل کردن تلویزیون بر روی دیوار است. این کار باعث می شود که جای کافی بر روی زمین برای چیدمان مبلمان وجود داشته باشد و دیگر نیازی به میز تلویزیون ها نیست.

دکوراسیون اطراف تلویزیون

طراحی دیوار پشت تلویزیون:

راه های گوناگونی برای طراحی و دکوراسیون اطراف تلویزیون وجود دارد. یکی از این راه ها تزئین دیوار پشت تلویزیون با چوب و سنگ است. اگر دوست دارید محیط خانه ای روستایی و به سبک روستیک داشته باشید، می توانید از چوب های بریده شده طبیعی استفاده کنید و ان ها را در کنار هم روی دیوار بچسبانید. راه دیگری که وجود دارد می توانید از سنگ استفاده کنید اگر به همان سبک روستایی علاقه دارید می توانید از سنگ لاشه ها استفاده کنید ولی اگر خانه ای مدرن و کلاسیک دارید می توانید از سنگ های تزئینی که امروزه با طرح های متنوعی در بازار هستند استفاده کنید.

دکوراسیون اطراف تلویزیون

دکوراسیون اطراف تلویزیون

ممکن است استفاده از سنگ ها و چوب ها برای دکوراسیون اطراف تلویزیون باعث شود که تمیز کردن آن ها کار آسانی نباشد ولی می توان از کاغذ دیواری های طرح دار و یا پوستر های سه بعدی هم برای پشت تلویزیون استفاده کرد. موارد گفته شده شما را برای داشتن یک دکوراسیون مناسب در اطراف تلویزیون یاری خواهد کرد به این طرق خواهید توانست جلوه زیبایی را به خانه خود ببخشید.

دکوراسیون اطراف تلویزیون

دکوراسیون اطراف تلویزیون

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *