#


مغازه ای شیک با دکوراسیونی جذاب داشته باشید

دکوراسیون مغازه
20 ژوئن 2017 بدون نظر 2567 بازدید

مغازه ای شیک با دکوراسیونی جذاب داشته باشید

مغازه ای شیک با دکوراسیونی جذاب داشته باشید

در زمان های گذشته کار ویترین ها معرفی کالاها و نوع کاربری مغازه ها را داشتند، اما این روزها به جز داشتن این نقش، سهم زیادی در جلب توجه مشتری دارند. فروشگاه هایی که بزرگ هستند برای اینکه ویترین جذابی داشته باشند با هم دیگر رقابت می کنند. امروزه اگر هزینه هایی که می کنید بدون برگشت سود باشد، کار شایسته و عقلانی نمی باشد و صاحبان این فروشگاه ها این را خوب می دانند که اگر ویترین شیک و جذاب داشته باشند مشتری بیشتری خواهند داشت.

اگر ویترین مغازه یا فروشگاه یک رنگ و یک شکل باشند مشتریان را آزار می دهد، پس کمی ابتکار به عمل دهید و تغییر در ویترین مغازه تان ایجاد کنید. این را به یاد داشته باشید که ویترین مغازه نخستین عامل برای تبلیغات مغازه یا فروشگاه تان است. ما می خواهیم به

دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه

شما طرز چیدن دکوراسیون مغازه را به شما آموزش دهیم پس با ما همراهی کنید.

برای طرح ریزی ویترین لزومی ندارد به مد توجه کنید، سعی کنید که در بین مغازه های پیرامون خود تک باشید و بدخشید. بعضی اوقات یک ایده و سبک بخصوصی در بین مغازه دارها مد می شود و این امر موجب می شود که تمام مغازه هایی که در یک خیابان هستند دکوراسیونی شبیه به هم داشته باشند ولی این موضوع به هیچ وجه خوب نیست. مخصوصاً اینکه مغازه شما کوچک است، مطمئن باشید که مغازه تان بین مغازه های دیگر ناپدید می شود.

بنابراین سعی خود را داشته باشید که بین همه آن ها تک و منحصر به فرد باشید. تا تمام توجه ها به سمت شما جلب شود. مثلاً اگر همه از روبان برای طراحی دکور ویترین شان استفاده می کنند شما از وسیله ی دیگر استفاده کنید مثل بادکنک یا هر چیز دیگری که متفاوت باشد.

از طراحان برای طراحی ویترین هایتان کمک بگیرید.

بیشتر افراد فکر می کنند که طراحی دکوراسیون ویترین یک کار ساده و آسان می باشد و هر شخصی از پس آن بر می آید. ولی این را بدانید که طراحی دکوراسیون ویترین مغازه یک امر تخصصی و فنی می باشد و اگر این کار را به کسانی که طراحی می کنند بسپارید مطمئناً نتیجه حوبی خواهید گرفت.

نور پردازی مناسب برای ویترین های جذاب

یکی از عواملی که ویترین مغازه تان را شیک می کند نورپردازی مناسب است. ولی گاهی اوقات بعضی افراد در نورپردازی زیاده روی می کنند. این کار باعث می شود به جای جذب مشتری، آن ها را دور کنند. نکته ی دیگری که وجود دارد این است که از لامپ هایی استفاده کنید که رنگ آن ها با پس زمینه و سایر دکور مغازه هماهنگ باشند. رنگ ها در جذب یا دفع مشتری تأثیر فراوانی دارد. در کل باید برای به کارگیری رنگ و ساختار طراحی ویترین به نکات اساسی ای توجه کرد نظیر: تأکید، ریتم و هارمونی، توازن و تعادل، نسبت و سهم.

دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه

استفاده از رنگ و بافت در طراحی دکوراسیون ویترین ها

رنگ ها سبب می شوند هر کسی که از جلوی مغازه رد می شود کمی بایستد و ویترین را تماشا کند. رنگ ها فقط متعلق به اجناس داخل ویترین نیستند. علاوه بر این رنگ دیوارها، کف پوش و سقف طیف رنگی را تشکیل می دهند، که اگر صحیح و برابر برگزیده شوند و ریتم و هارمونی مناسب را به تماشاگر بیاموزند صددرصد تأثیر خوبی بر جای می گذارد.

هرکدام از رنگ ها می توانند به محیط روح و درک خاصی بدهند و این امر به هدف ما از طراحی دکوراسیون، ویترین و نوع جنس بستگی دارد. این را همه قبول دارند که که رنگ های رنگ مانند: زرد، قرمز، نارنجی، بژ، قهوه ای و هلویی انسان را تحریک و شاد می کند. این رنگ ها باعث ایجاد صمیمیت و گرما در محیط می شوند. ولی رنگ های سرد مانند: آبی، سبز، بنفش و … سبب می شود که محیط و فرد بیننده احساس آرامش بکند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *