#


دکوراسیون مغازه خود را شیک و مشتری پسند کنید

مغازه
1 اکتبر 2017 بدون نظر 5675 بازدید

دکوراسیون مغازه خود را شیک و مشتری پسند کنید

مغازه خود را شیک و مشتری پسند کنید

اگر کسب و کار شما به گونه ای است که مدام با ید با افرادو مشتریان بسیاری در ارتباط باشید باید در وهله اول به محل کار خود رسیدگی کنید. امروزه اغلب مردم ترجیح میدهند از مغازه هایی خرید کنند که دارای دکوراسیونی جذاب باشد. ما قصد داریم نحوه دکوراسیون یک مغازه کوچک را آموزش دهیم تا شما بتوانید با رعایت چند عامل مهم کسب و کار خودرا رونق بخشیده و به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید.

با وجود رقابتی که در سالهای اخیر بین مغازه دار ها پدید آمده باید گفت که اکثر فروشندگان و صاحبان مغازه به دنبال بهره گیری از به روزترین و جدید ترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون مغازه خود هستند. طراحی زیبا در نظر مخاطبان و مشتریان یک مغازه بسیار تاثیر گذار بوده وموجب موفقیت یک کسب و کار می گردد.

مغازه

مغازه

شاید شما نیز قصد داشته باشید در رقابتی که این روزها بین مغازه دارها به صورت چشمگیری جریان دارد شرکت کرده و مغازه خود را دچار تحولی عظیم کنید. شما می توانید با کمترین هزینه و صرف زمانی کوتاه میزان فروش و سود اقتصادی خود را افزایش دهید.

تاثیری که ویترین در زیبایی دکوراسیون مغازه کوچک دارد

 زمانی که یک مشتریاز جلوی مغازه شما رد میشود در وهله اول با ویترین روبه رو می شود واین می تواند یک عامل برای برقراری ارتباط میان شما و آن بیننده باشد و اورا مجاب به بازدید از مغازه شما بکند.باتوجه به نقش بسزایی که ویترین دارد نباید به راحتی از کنار آن عبور کنید و آن را نادیده بگیرید.

دقت داشته باشید اگر شما در مغازه خود بهترین و با کیفیت ترین اجناس را به فروش برسانید بازهم تنها چیزی که باعث جذب مشتری برای شما خواهد بود زیبایی و جذابیت ویترین و دکوراسیون مغازه شما می باشد پس نباید به سادگی از کنار آن رد شد. ویترین یکی از مهمترین عوامل در جذب مشتری به شمار میرود.

مغازه

مغازه

اگر مغازه ای کوچک دارید ولی می خواهید تغییری بزرگ ایجاد کنید بهتر است این کار را به طراحان دکوراسیون بسپارید تا نتیجه حاصل شده مطابق میل شما باشد و شما به یک دکور شیک و جدیدو زیبا دست پیداکنید که در عین زیبایی و جذابیت بسیار کارآمد نیز باشد و نورپردازی هایی که صورت می گیرد انرژی مثبت از خود ساطع کند و مشتری از بودن و خرید دراین مغازه احساس رضایت داشته باشد.

مهمترین نکاتی که باید در طراحی ویترین و مغازه در نظر گرفت

هر فردی که می خواهد دکوراسیون مغازه خود را تغییر دهد باید دارای خلاقیت  باشد تا بتواند طرحی زیبا ارائه دهد. زمانی که می گوئیم یک فروشگاه دکوری زیبا داشته باشد تنها به زیبایی اکتفا نمی کنیم بلکه هدف این است که مجموعه ای از ویژگی های مثبت را کنار یکدیگر جمع کنیم و یا این کار موجب جلب محبوبیت بیشمار شغل و حرفه شما در میان مشتریان گردد.

مغازه

مغازه

ویژگی های دکوراسیون مغازه

1ـ احساس راحتی بین مشتریان

این ویژگی یکی از مهمترین مواردی است که بایدرعایت کرد چرا که افراد باید به راحتی بتوانند از مغازه و دکوراسیون شما دیدن کنند.اجناسی که در یک مغازه عرضه می شود باید به راحتی در دسترس افراد حاضر در مغازه باشد و مشتریان دچار مشکل نشوند.البته باید بگوئیم این مسئله در مورد شغل های مختلف فرق می کند اما به عنوان مثال در یک مغازه لباس فروشی باید لباس ها به صورتی چیدمان شده باشند که مشتری به راحتی بتواند به آن ها دسترسی داشته و پرو کند.

2ـ فضا با رنگ بندی دلچسب

یک طراح همیشه در کار خود به عوامل بسیاری ازجمله متراژ مکان و بافت و حتی جنس مصالحی که در ساخت آن به کار رفته است دقت می نماید. اما از همه این موارد مهمتر رنگ بندی فضای مغازه است که مورد توجه افراد قرار می گیرد. توجه به مسئله رنگ آمیزی فضا و تاثیر آن در تابش نور به قدری اهمیت دارد که نباید آن را ساده انگاشت.

 رنگ ها موجب بروز احساسات مختلفی در افراد می شوند وافراد با احساس نشاط و خاص بودن و مجموعه ای از احساسات مثبت از بودن در چنین مکانی راضی خواهند بود.

مغازه

مغازه

3ـ نورپردازی و تاثیر آن

امکان دارد نورپردازی بتواند مشتریان بی شماری را به سمت کسب و کار شما هدایت کند.بنابراین اگر در حرفه خود دچار رکود شده اید می توانید از نور پردازی نیز استفاده کرده و تغیر بسیاری در محل کار خود ایجاد کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *