معماری

معماران « شهر باز »

به نقل از معماران « شهر باز »

همان طور که این بیانات تایید می کند، معماران « شهر باز » تفکر در مورد اثر متقابل صوت و نور همیشه در طراحی تالار موسیقی ضروری بود با توجه به کروز، در حالی که طراحان ان همیشه  نور را به عنوان هدیه محل و عرض جغرافیایی دید، ان ها دریافتند که هدف از ایجاد تالاری با فضای صوتی خاص به معنای اصل هدایت گر مورد نیاز جهت به کارگیری نور بود.

همان طور که او توضیح می دهدهدف خلق تالاری ارام با توجه به فضای داخلی است که منابع نور را یکنواخت توزیع کرده و از این رو نور را یکسان منتشر می کند.

دید هوایی از ساختمان موسیقی

ما تصور می کردیم که جنبه ی بعدی باید برای انچه انجام شود اهمیت داشته باشد، ما لحظه ی غیر ممکن و خاص تمام اثار را می خواستیم .

ان نور اشیاء را روشن نخواهد نمود. ان نور خود و مرا نشان خواهد داد. لحظه ای فرا رسید که تمام این ها باید، به عنوان مراجع افقی وبصری مورد اشاره باشند.

معماران « شهر باز »ما دریافتیم که باید افق عمودی را در مرکز یسازیم و بقیه باید نیمه سایه ای روشن باشند. گستره ها « گوشه ها» باید دارای نور بودند بنابراین نور از مرکز نمی توانست محو شود.

از من بپرس 3

Recent Posts

روند اندیشه های معماری

اندیشه های معماری هم همانند بسیاری از زمینه های دیگر دچار تغییر شده است و…

6 سال ago

توضیحاتی در مورد سبک های پست مدرن،نئو مدرن و نئو کلاسیک

گرایش هایی بعد از دوران مدرن به وجود آمدند که نواقص اندیشه های مدرن را…

6 سال ago

سبک ایرانی اسلامی

با عمیق نگریستن درسبک ایرانی اسلامی می توان به توجه معماران به سمت حیاط ها،…

6 سال ago

نقش طراح در یک پروژه چیست؟

این که نقش طراح دقیقا در پروژه چیست، شاید سوالی باشد که جنبه های زیادی…

6 سال ago

معماری زمینه گرایی و منطقه گرایی

زمینه گرایی پیوندی بین زمین و محیط زندگی است و یا به عبارت دیگر محیط…

6 سال ago

چگونگی قرار گیری مبلمان در پذیرایی مستطیل شکل

اگر منزل شما دارای پذیرایی مستطیل شکل است بهتر است مواردی را در نظر بگیرید.…

6 سال ago