#


معرفی کاغذ دیواری های مد 2018

15 جولای 2018 بدون نظر 2543 بازدید

معرفی کاغذ دیواری های مد 2018

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در سال2018

چنانچه شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به کاغذ دیواری علاقه دارید، حتما در پی جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در سال 2018هستید که جدیدا آن ها را معرفی کرده اند. در این مطلب قصد داریم که این مدل ها را معرفی کرده و شما را با طراحی های مدرن و کلاسیک سال 2018آشنا کنیم.

در حال حاضر کاغذ دیواری ها دارای انواع رنگ ها و جنس و طرح های گوناگونی هستند، بر همین اساس شما در زمان انتخاب و خرید آن ها با مشکل ربوبه رو می شوید و نمی توانید به راحتی کاغذ دیواری مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

پیش از آنکه کاغذ دیواری مورد نظرتان را انتخاب کنید برای این که از آن دلزده و پشیمان نشوید باید به چند نکته توجه کنید. از جمله مهم ترین روشی که برای خرید کاغذ دیواری باید به آن توجه کنید این است که پیش از خرید آن و قبل از اینکه به فروشگاه مورد نظرتان بروید چند طرح و ایده را آماه کنید که در زمان خرید به مشکل نخورید.

نکاتی که باید پیش از خرید به آن توجه شود

  • ارائه نمای مورد نظر با کاغذ دیواری مناسب
  • طرح مناسب برای دکوراسیون منزل شما
  • استفاده از کاغذ دیواری چسب دار و یا بدون چسب
  • اندازه کاغذ دیواری مورد استفاده در فضای مورد نظر

کاغذ دیواری ای برای منزل تان مناسب است که پیش از خرید آن به طور کامل توجه کنید و طرحی که در نظر دارید را با دیگر لوازم منزل تان مقایسه نمایید. اگر کاغذ دیواری که انتخاب می کنید با دیگر لوازم منزل تان هماهنگ نباشد علاوه بر این که منزل شما را بی نظم و آشفته جلوه می دهد، بلکه موجب ایجاد نقض در دکوراسیون داخلی منزل تان می شود. پس لازم است که به لوازم منزل تان توجه کرده و کاغاذ دیواری را انتخاب نمایید که رنگ و طرح آن با فضای منزل تان هماهنگ باشد.

بسیاری از خانه دارها به خاطر سادگی و سرعت در نصب و هرینه پایین که کاغذ دیواری دارد آن را برای تزئین بخش های مختلف منزل شان استفاده می کنند. با طرح های مختلفی که کاغذ دیواری ها دارند از مدل های ساده گرفته تا طرح های پیچیده و لوکس، کاغذ دیواری ها در حال حاضر در مقیسه با رنگ آمیزی در حال پیشی گرفتن هستند و کاری را انجام می دهند که هیچ راه دیگری قدرت انجام آن را ندارد.

به عنوان مثال کاغذ دیواری برای پوشش دادن به سطوح ناهموار و خرابی های روی دیوار بسیار مناسب بوده، ولی رنگ نمی تواند این خرابی ها را به طور کامل پوشش دهد. البته مدل های مختلف و بسیار زیاد کاغذ دیواری ها می تواند هر کسی را دچار شک و تردید کند. با بررسی و شناخت بیشتر مدل های 2018می توان بسیاری از مدل ها را حذف کرد و تنها طرح هایی شبیه به نمونه های مطابق مد روز را انتخاب کرد. هر بخشی از خانه به کاغذ دیواری متفاوت و متمایز نیاز دارد.

کاغذ دیواری هایی که دارای خطوط پیچیده هستند برای دیوار راهروهای باریک و طولانی مناسب هستند. خطوط پیچیده ای که در این کاغذ دیواری ها وجود دارد نشان دهنده واقعی یک طرح کلاسیک و سنتی است. کاغذ دیواری هایی که طرح شان گل گلی است کار با آن ها کمی سخت است.

برای دکوراسیون ورودی منزل با چیدمان داخلی کلاسیک پیشنهاد می شود که از کاغاذ دیواری هایی که طرح آن ها چشمگیر و برجسته است استفاده شود. همچنین برای حمام و دستشویی نیز می توانید از کاغذ دیواری استفاده کنید.

جالب است بدانید مدل های جدیدی که در سال2018 معرفی شده اند اغلب طرح های گلدار و شلوغ دارند که این طرح کاغذ دیواری برای فضاهای کوچک کاربرد بسیاری دارد.

اتاق خواب ها همیشه در جایگاه اول برای تزئین با کاغذ دیواری قرار دارند. به عنوان مثال می توانید کاغذ دیواری خاکستری و طرح های کلاسیک را با مبلمان و ست خواب اتاق تان هماهنگ کنید. رنگ خاکستری و سفید در کاغذ دیواری می تواند جو آرام، لطیف و با وقاری را به وجود بیاورد.

با طرح های شطرنجی و رنگ قهوه ای می توانید به اتاق خواب تان گرما ببخشید. همچنین جالب است بدانید که کاغذ دیواری تنها برای دیوار و سقف نیست، بلکه می توانید برای کشوی دراور نیز از آن استفاده کنید.

تنوع بسیاری که در کاغذ دیواری ها وجود دارد باعث شده است تا در بسیاری از جاها از آن استفاده شود. یکی دیگر از نمونه هایی که به تازگی مد شده است مدل هایی با الگوهای بسیار بزرگ هستند. به کار بردن اینگونه طرح ها بر روی دیوارهای تاکیدی در منزل و اتاق های کوچک بسیار مناسب هستند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *