این مدل مبلمان های جذاب با طرح های عالی بسیار مورد پسند مردم است. بهتر است طرح و رنگ مبلمان با لوازم و وسایل سالن پذیرایی ست باشد.

مدل مبل های جذاب و با پرستیژ

امروزه استفاده از مبلمان جزء وسایل ضروری در دکوراسیون داخلی منازل شده است. زیرا هم برای زیبایی فضای سالن پذیرایی شده و هم برای استراحت و راحتی ساکنین و میهمانان استفاده می شود.

این نوع مبلمان ها جزء مدل های مبلمان قدیمی است که از دیرباز تا به امروز طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است ا ما با این حال بسیار پر طرفدار هستند. این مدل مبل به دلیل داشتن تاج سالن پذیرایی را از حالت سادگی درآورده و موجب باشکوه و مجلل به نظر رسیدن فضای آن می شوند. زیبایی و ظاهر این مدل مبلمان نسبت به راحتی آن ها بیشتر اهمیت دارد زیرا بیشتر جنبه دکوری یا تزیینی دارند. این نوع مبلمان به نرمی مبل های راحتی نیستند و رسمی تر هستند و فقط برای دیزاین داخلی پذیرایی مناسب می باشند و در کل پرستیژ خاصی دارند.

امروزه این نوع مبلمان در طرح های مختلف تولید و وارد بازار می شود. بیشتر از چوب گردو و راش که منبت کاری و کنده کاری شده هستند برای این مبلمان استفاده می شود. همین امر باعث تفاوت و جذابیت مدل مبل با سایر مبلمان شده است. این نقوش زیبا بر روی چوب هم با دست و هم با دستگاه ایجاد می شوند.

برای این مدل مبلمان جذاب از رنگ های روشن مثل سفید، طلایی، کرم و… استفاده می شود. همچنین استفاده از پارچه های طرح دار و ساده نیز برای این مبلمان بسیار مناسب است چرا که زیبایی و جلوه مبلمان را بیشتر می کنند. بهتر است که کیفیت پارچه و چوب مدل مبل پذیرایی بسیار بالا باشد. در ادامه نمونه هایی از زیباترین و و با پرستیژ ترین مدل مبلمان را مشاهده می کنید.

پوریا

Recent Posts

روند اندیشه های معماری

اندیشه های معماری هم همانند بسیاری از زمینه های دیگر دچار تغییر شده است و…

5 سال ago

توضیحاتی در مورد سبک های پست مدرن،نئو مدرن و نئو کلاسیک

گرایش هایی بعد از دوران مدرن به وجود آمدند که نواقص اندیشه های مدرن را…

5 سال ago

سبک ایرانی اسلامی

با عمیق نگریستن درسبک ایرانی اسلامی می توان به توجه معماران به سمت حیاط ها،…

5 سال ago

نقش طراح در یک پروژه چیست؟

این که نقش طراح دقیقا در پروژه چیست، شاید سوالی باشد که جنبه های زیادی…

5 سال ago

معماری زمینه گرایی و منطقه گرایی

زمینه گرایی پیوندی بین زمین و محیط زندگی است و یا به عبارت دیگر محیط…

5 سال ago

چگونگی قرار گیری مبلمان در پذیرایی مستطیل شکل

اگر منزل شما دارای پذیرایی مستطیل شکل است بهتر است مواردی را در نظر بگیرید.…

5 سال ago