در قسمت شرقی سالن ، نور روز جنبه ای از چشم انداز کوهستان است. نور مصنوعی عنصر ماشینی است . یکی از دیگری حمایت می کند.
برای توضیح نحوه ی ارتباط طبیعت وروند مصنوعی بر زندگی عمومی و پایداری پروژه ها اثر دارد و باید تا حدی به این نکته باید پرداخت که چگونه «هرزوگ» و «دی مارون» ساختمان بانک ساید را از نو ساختاربندی کردند.
به ویژه نقش ان ها جای گرفتن در پوشش ایستگاه نیرو است که مجموعه ای از روند کمابیش فضاهای سفید نمایشگاهی ورای تالار خاکستری است.
در این ارایش بخش جدید اصلی ساختمان پنجره اینه است. دیوار براق بین گالری های متمرکز و تالاری که به مورد دوم امکان اقدام به عنوان نقطه ی ارجاع و نور مرجع در شهر به و از هنر را می دهد.
انچه انجام نداده اند ساده ساختن تیت مدرن است. انچه انجام دادند تایید و تقویت تاریکی سایه دار در قلب ساختمان است، تصمیمی که احتمال دارد دیدگاه بی باکانه ی این کاوش از محل غیر قابل رویت و کم گو باشد.
اندیشه های معماری هم همانند بسیاری از زمینه های دیگر دچار تغییر شده است و…
گرایش هایی بعد از دوران مدرن به وجود آمدند که نواقص اندیشه های مدرن را…
با عمیق نگریستن درسبک ایرانی اسلامی می توان به توجه معماران به سمت حیاط ها،…
این که نقش طراح دقیقا در پروژه چیست، شاید سوالی باشد که جنبه های زیادی…
زمینه گرایی پیوندی بین زمین و محیط زندگی است و یا به عبارت دیگر محیط…
اگر منزل شما دارای پذیرایی مستطیل شکل است بهتر است مواردی را در نظر بگیرید.…