#


طراحی اتاق کودک با نقاشی های هنر دست او

17 مارس 2018 بدون نظر 5821 بازدید

طراحی اتاق کودک با نقاشی های هنر دست او

تغییر دکوراسیون اتاق خواب کودک با استفاده از نقاشی های او

زمان آن رسیده که به هنرمندان و پیکاسو های کوچک خانواده جایزه داده و آن ها را تشویق نمائیم! یکی از راه حل های تغییر دکوراسیون اتاق کودک که بسیار کم هزینه نیز می باشد، استفاده از نقاشی ها و کاردستی هایی است که هنر دست خود او می باشد. در این مقاله سعی کرده ایم چند راهکار ساده را برای استفاده از هنر دست کودکان را نام ببریم که با استفاده از آن ها می توانید اتاقی زیبا را برای آن ها طراحی کنید. استفاده از نقاشی و کاردستی های کودکان موجب می شود تا ذوق و استعداد آن ها بیشتر خود را نشان دهد و به والدین نیز کمک می کند تا بیشتر با هنرمند کوچک خود ارتباط برقرار کنند. اگر تمایل دارید با ایده های انجام این کار آشنا شوید حتما این مقاله را تا انتها با ما همراه باشید.

قرار دادن نقاشی های کودکان بر روی طناب و مفتول

یکی از کم هزینه ترین راه حل های قرار دادن نقاشی کودکان در دکوراسیون اتاق خواب آن ها استفاده از یک سیم مفتول و یا طناب های کنفی می باشد که در کنار چند گیره چوبی یا فلزی قرار می گیرد و می توان از آن ها برای نگه داشتن نقاشی ها استفاده کرد. در این راه حل به سادگی می توانید تعداد نقاشی ها را کم کرده و یا به تعداد آن ها بیافزائید و یا حتی نقاشی های جدید کودک عزیز خود را با نقاشی های قدیمی تر تعویض نموده و طرح های جدیدتری را وارد دکوراسیون اتاق خواب او کنید؛ علاوه براین می توانید این امکان را برای کودک فذاهم کنید که به سادگی و راحتی این کار را انجام داده و طرح ها و نقاشی های جدید را وارد دکوراسیون اتاق خوابش نماید.

آثار هنری زیبای کودکان بر روی پرده و نصب آن در اتاق خواب

در صورتی که چوب پرده ای قدیمی در خانه دارید بهتر است آن را دور نیاندازید و برای قرار دادن نقاشی های کودک تان از آن استفاده نمائید. می توانید از این چوب پرده های قدیمی برای برگزار کردن یک نمایشگاه از آثار هنری کودک خود در دکوراسیون اتاق خواب او استفاده کنید. در آغاز چوب پرده و گیره هایش را با استفاده از رنگ جذابی رنگ آمیزی کنید و سپس آن را بر روی دیوار نصب نمائید و با استفاده از نقاشی های کودکان نمایشگاه کوچکی را به عنوان طرحی در دکوراسیون اتاق او برگزار کنید. در مکان برگزاری نمایشگاه هیچ گونه محدودیتی ندارید و این امکان برای شما وجود دارد که بر روی هر دیواری که خلوت تر از دیگر دیوارها است پرده ای از نقاشی های کودکان را قرار دهید؛ البته به خاطر داشته باشید که در بالای تخت خواب کودکان این کار را انجام ندهید.

کارایی خط کش ها در نگهداری از نقاشی های کودکان

مسلما لوازم تحریر زیادی در خانه دارید که کارایی سابق را ندارند و در کنجی افتاده اند. یکی از این لوازم های بلا استفاده خط کش ها می باشند که با محو شدن اعداد نوشته شده بر روی آن ها دیگر قابلیت استفاده خود را از دست می دهند. می توایند خط کش ها را جمع کرده و چند گیره کاغذ و یا لباس را به آن ها وصل کنید. پس از اینکه خط کش ها را نصب کردید زمان آن می رسد که نقاشی ها را به آن ها آویخته و اثری هنری را به وجود بیاورید.

اسکن نقاشی ها و ایجاد تابلویی زیبا از آن ها

اگر گمان می کنید نقاشی هایی که به وسیله کودک تان کشیده شده پس از مدتی خراب شده و از بین می رود و یا به دنبال برقراری نظم بیش تری در اتاق او هستید؛ بهترین کار این است که نقاشی های او  را اسکن نمائید و از یک گرافیست درخواست کنید تا آن ها را کنار هم گذاشته و پرینتی یک جا از آن ها تهیه کند. پس از قاب کردن این اثر هنری این امکان را دارید که آن را به عنوان یک تابلو زیبا و ویژه در دکوراسیون اتاق کودک آویزان کرده و برای سالیان متمادی آن را نگهداری کنید.

نقاشی های کودکان بین قاب های خاطره انگیز

مطمئنا چند قاب عکس در دکوراسیون اتاق خواب کودک خود قرار داده اید و طرحی را وارد این فضای کودکانه کرده اید. بهتر است چند تا از نقاشی های کودک خود را انتخاب کرده و آن ها را با استفاده از قاب های زیبا قاب کرده و در بین عکس های خانوادگی و یا تصاویری که در اتاق خواب او قرار داده اید بگذارید. آثار هنری ای که به وسیله کودک شما طراحی شده با ارزش ترین دارای های او به شمار می رود که عشق و علاقه و آرزوهای خود را با استفاده از آن ها به نمایش گذاشته و احساسات درونی خود را بازگو می کند. برای اینکه فرزندتان بتواند به آرزوهای خود دست پیدا کند باید از رویاهای او حمایت کرده و به او کمک کنید تا به آرزوهای دست یافتنی اش برسد.

استفاده از نقاشی های کودکانه در دکوراسیون اتاق خواب او موجب می شود تا طرحی خاص و زیبا در این فضا به وجود بیاورید و به کودک خود این اطمینان را بدهید که آثار او اهمیت بسیار زیادی برای شما دارد و می تواند در رسیدن به رویاهای کودکانه خود به شما اطمینان کند. از سوی دیگر قرار دادن نقاشی های کودک در اتاق خواب او موجب می شود نسبت به ذوق هنری خود مستعدتر باشد و بتواند استعداد خود را به بهترین شکل شکوفا کند. بنابراین بهتر است که نسبت به ایجاد دکوراسیونی زیبا در اتاق خواب کودک به هنر دست او و نقاشی هایش توجه کرده و از آن ها نیز استفاده نمائید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *