#


زیباسازی سقف خانه با کاغذ دیواری

24 می 2017 بدون نظر 2175 بازدید

زیباسازی سقف خانه با کاغذ دیواری

زیباسازی سقف خانه با کاغذ دیواری

اگر سقف خانه شما هیچگونه طراحی ای ندارد، یک فرصت خوب معماری داخلی را از دست داده اید. اما برای شروع لزومی ندارد شلوغ کاری کنید استفاده از یک طرح بسیار ساده هم سقف منزلتان را زیبا میکند .اگر در خانه اجاره ای زندگی می کند می توانید از کاغذهایی با قابلیت جدا شدن آسان استفاده کنید تا بصورت موقت برای مدت زمانی که در آن خانه ساکن هستید، محیطی شیک و خواستنی مطابق با سلیقه خودتان داشته باشید.

زیباسازی سقف خانه:

پوشاندن سقف با کاغذ دیواری و زیباسازی آن می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای سطوح عمدتا گچی، سفید و ساده ی سقف باشد.چراکه همانطور که میدانید بیشتر سقف خانه ها سفید یا ساده طراحی می شوند و دلیلش هم احتمالا این است که سقف ها معمولا کمتر در معرض دید هستند. در حقیقت بسیاری از ما حتی کوچترین توجهی هم به سقف نمی کنیم غافل از اینکه تزیین سقف حتی به مقدار کم کل دکوراسیون داخلی خانه را متحول می کند.واز آنجا که از سقف خانه به عنوان دیوار پنجم یاد می شود استفاده بهینه از این دیوار پنجم با جذب کردن نگاه ها به سمت بالا باعث شکیل تر شدن فضای اطراف خواهد شد.

 

سقف اتاق کودکان:

زمانی که کودک شما می خواهد به خواب برود به تنها جایی که خیره می شود تا خوابش ببرد سقف اتاق ش است پس بهتر است شما والدین عزیز با ایده های مدرن و رنگارنگ سقف اتاق کودک تان را تزیین کنید.سقف اتاق کودک را به نسبت سن و شخصیتش طراحی و تزیین کنید. طرح مد نظرتان باید برای شب مناسب باشد و با خاموش شدن نور اصلی اتاق، طرح به نوعی گنگ و ناخوشایند به نظر کودکتان نرسد.

حدالامکان در انتخاب رنگها سراغ رنگهای آرامبخش بروید و برای تزیین دیوار و سقف اتاق کودک از استیکرهایی با طرح های مناسب استفاده کنید چراکه این حساسیت شما حتی در رنگ وطرح سقف اتاق تاثیر بسزایی در سلامت روان کودک خواهد گذاشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *