#


رنگ های محبوب برای اتاق خواب دخترانه

23 اکتبر 2018 بدون نظر 2319 بازدید

رنگ های محبوب برای اتاق خواب دخترانه

چه رنگ هایی برای اتاق خواب دخترانه مناسب و زیبا است؟

برای اتاق خواب دخترانه علاوه بر رنگ صورتی چه از رنگ های دیگری می توان استفاده کرد؟ ممکن است تمام دخترها علاقه ای به رنگ صورتی نداشته باشند. ما قصد داریم در این مطلب پالت های رنگی زیبا و جذاب را برای اتاق خواب دخترانه در تمام سنین را به شما معرفی نماییم. اگر از این ترکیب های رنگی استفاده کنید، اتاق خواب تان را خاص خواهید کرد.

صورتی و سفید ترکیب رنگ کسل کننده برای اتاق خواب دخترانه

اجازه دهید اول این علاقه بیش از اندازه به رنگ صورتی در دختران و بیش از آن در مادر ها را ریشه یابی کنیم. به احتمال زیاد صورتی و سفید از وقتی مد دختران شد که انیمیشن های باربی در تلویزیون به تصویر کشیده شد.

باربی یک پرنسس جذاب، لاغر و به رنگ صورتی بود و تمام دختر بچه ها به آن علاقه داشتند؛ به همین ترتیب در ضمیر ناخودآگاه شان این کاراکتر نشسته بود. ممکن است رنگ صورتی و سفید در ابتدا برای دخترها در هر سنی زیبا به نظر بیاید اما به تدریج خسته کننده می شود و بی حوصلگی را در آن ها به وجود می آورد. چنانچه نمی توانید از صورتی دل بکنید به شما پیشنهاد می کنیم یکی از دو ترکیب رنگی زیر را استفاده نمایید.

پالت رنگی سبز و صورتی برای اتاق خواب دخترانه

صورتی و سبز روشن یک ترکیب  رنگی جذاب و دوست داشتنی را برای اتاق خواب دخترها به وجود می آورد. اگر خواسته باشیم ترکیب رنگی چنین اتاقی را به چیزی تشبیه نماییم، آبنبات چوبی احتمالاً بهترین گزینه است.

در استفاده از رنگ سبز کمی شجاعانه عمل کنید، اول یک دیوار را به عنوان نقطه شروع اتاق خواب دخترانه به رنگ سبز درآورید. رنگ سبز یک طراوت و شادی خاص را برای اتاق خواب دختران به همراه خواهد آورد!

ترکیب رنگ های صورتی، مشکی و طلایی برای اتاق خواب دخترانه

در صورتی که دنبال یک دکوراسیون زیبا و چشم نواز برای اتاق خواب دخترتان می گردید و علاقه بسیاری به دکوراسیون لوکس و مجلل دارید پیشنهاد ما به شما این است که از ترکیب رنگ صورتی، مشکی و طلایی استفاده نمایید! اگر از رنگ طلایی زیاد خوش تان نمی آید به جای آن می توانید از فام های متنوع رنگ زرد هم استفاده کنید.

رنگ زرد در اتاق خواب دخترها ، باعث می شود که اتاق خواب نور خوبی را از بیرون دریافت کند و در هر وقت از روز خوشایند و دلپذیر باشد. رنگ صورتی و زرد کمی با هم تضاد دارند و رنگ سیاه موجب می شود این دو رنگ به دکوراسیون اتاق خواب دخترها روح تازه ای بدهد.

پالت رنگی سبز تیره و نارنجی در اتاق خواب دخترانه

استفاده از رنگ نارنجی خالص در اتاق خواب ممکن است باعث کم خوابی شود اما نارنجی هلویی تا حدودی ملایم تر می باشد. اگر به دنبال یک رنگ مناسب برای اتاق خواب دخترها می گردید به شما پیشنهاد می کنیم که از رنگ نارنجی هلویی استفاده کنید؛ رنگ نارنجی به غیر از داشتن گرما، زندگی راهم زیباتر می کند. ترکیب رنگ سبز تیره تر و نارنجی باهم یک تضاد ملایمی را به وجود می آورند بدون آن که بخواهند بر یکدیگر غلبه کنند.

ترکیب رنگ های سبز، مشکی و طلایی برای اتاق خواب دخترانه

استفاده از رنگ سیاه در اتاق خواب دخترها به عنوان رنگ غالب تا اندازه ای جسارت و شجاعت می طلبد. هرچند باید عنوان کنیم که این رنگ بیشتر به درد دخترهای نترس و بی پرواست.

در صورتی که مقداری روحیه خود را متفاوت می بینید و خیلی هم به دخترهای دیگر شباهت ندارید اما لاکچری پسندید، به شما توصیه می شود که ترکیب رنگی مشکی، طلایی و سبز را انتخاب نمایید. تابلوهای به روز با رنگ های ناب سبز بر روی دیوارهای رنگ مشکی، باعث می شود تا اتاق خواب تان خاص و  متفاوت جلوه کند. آیا شما هم خاص بودن را دوست دارید ؟!

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *