#


راه هایی برای بازسازی آشپزخانه

4 آگوست 2018 بدون نظر 1785 بازدید

راه هایی برای بازسازی آشپزخانه

چگونه می توان آشپزخانه را بازسازی کرد؟

آشپزخانه، قلب هر منزلی نامیده می شود. آشپرخانه جایی است که افراد خانواده، دوستان برای صرف وعده های غذایی گرد هم می آیند. معمولاً آشپزخانه شلوغ ترین جای هر خانه است. آشپزخانه مشخص کننده مدل زندگی و علاقه ی افراد آن خانه است. اگر فرم آشپزخانه، شما را راضی نکرده است نباید نگران باشید، زیرا راه های زیادی برای بهتر شدن وضعیت آشپزخانه وجود دارد. ما در ادامه برای این که آشپزخانه بهتری داشته باشید چند روش مناسب و راحت را ارائه می دهیم.

بازسازی کابینت

آیا تاکنون کابینت های پلی استر به چشم شما خورده است؟ خوبی این کابینت ها نسبت به کابینت های دیگر استحکام زیاد آن است همچنین کابینت های پلی استر از یک ترکیب فیبر کاج با کامپوزیت تولید می شوند. این کابینت ها یکپارچگی بالاتری را نسبت به کابینت های فلزی دارند و در سبک ها و رنگ های متنوعی ساخته می شود.

کانتر

کانتر کناره های سینک ظرفشویی، بخشی با مساحت زیاد و مهم به محسوب می شود. با استفاده از لوازم با کیفیت و ضدآب آن را بازسازی نمایید. استفاده از چوب طبیعی جذابیت و شکل ویژه ای در فضا ایجاد می کند ولی نگهداری آن دشوار است. اگر دوست داشته باشید می توانید از نوع کانترهایی استفاده کنید که خاصیت ضد عفونی کنندگی هم دارند.

کفپوش

در زمان بازسازی کف سه مورد رابرای استفاده می توانید انتخاب نمایید: کاشی های سرامیکی، کاشی های پرسلان و چوب. این موارد متناسب با هر درآمدی می باشند و می توانند تغییر خوب و مناسبی را در آشپزخانه شما به وجود بیاورند.

بین کابینتی

بین کابینتی ها در جنس های گوناگون و متنوع مثل سرامیک، سنگ، فلز تولید می شود. همچنین شما می توانید از ترکیب این متریال مثل سنگ و فلز استفاده کنید. یک ترکیب از کاشی های رنگی و شیشه می تواند نمایی به روز در عین حال کلاسیک را به وجود بیاورد. می توانید کاشی هایی که با دست طراحی و نقاشی شده اند را انتخاب نمایید تا نشانگر شخصیت شما باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *