#


دکوراسیون پاسیوی خود را شیک و مدرن کنید

دکوراسیون پاسیو
17 سپتامبر 2017 بدون نظر 3483 بازدید

دکوراسیون پاسیوی خود را شیک و مدرن کنید

دکوراسیون پاسیوی خود را شیک و مدرن کنید

امروزه خانه اکثر افراد از حیاط های سرسبز تبدیل شده به آپارتمان هایی کوچک که طراحان را مجبور ساخته تا قسمت کمی از فضا را به بالکن و پاسیو اختصاص دهند. پاسیو از جمله مکان هایی است که همیشه دوست داریم درعین سادگی بسیار شیک و مدرن تزئین شده باشد. البته این کار به ذوق وعلاقه هنری هر شخصی بستگی دارد ولی ما امروز قصد داریم چند راهکار ساده را دراختیار شما قرار دهیم تا به وسیله آن بتوانید یک پاسیو شیک و مدرن داشته باشید.
ازآنجا که پاسیو در خانه بسیار اهمیت دارد شما می توانید یک فضای سبز بسیار متفاوت در این مکان درست کنید.

دکوراسیون پاسیو

دکوراسیون پاسیو

کاربردی ترین ایده ها برای طراحی و دکوراسیون پاسیو

در قدم اول شما باید به دیواری که در پاسیو تعبیه شده است دقت کنید. استفاده از دیوار پوشی که از جنس چوب یا سنگ است می تواند برای یک فضای بسیار متفاوت و زیبا را دراین قسمت برای شما به وجود بیاورد.
نصب و قرار دادن چند گلدان کوچک می تواند زیبایی پاسیو شمارا بیشتر از سابق در دید هر بیننده ای به نمایش بگذارد.ترجیحا سعی کنید از گلدان هاو گل های طبیعی برای تزئین پاسیو استفاده کنید تا فضای آرامبخش تری به دست بیاید.

از جمله موارد دیگری که در مورد طراحی دکوراسیون پاسیو باید مد نظر قرار دهید استفاده از یک سیستم نور پردازی مناسب برای بهره مند شدن از یک فضای زیبا در شب است که باید بسیار به آن اهمیت داد.
شما می توانید از مبلمان و یا تخت چوبی برای نشستن در پاسیو استفاده کنید. استفاده از شمع در طراحی پاسیو می تواند یک فضای آرام ور عین حال رمانتیک را برای شما بسازد.

شما می توانید از صندلی های حصیری نیز در پاسیوی خود تعبیه کنید ویک میز شیشه ای در پیش روی خود قرار داده و با چند لامپ کوچک که در لفافی از حصیر پیچیده شده است استفاده کرده و عصرانه هایتان را دراین فضا صرف کنید.
شما می توانید از چند بافت فانتزی در پاسیو استفاده کرده و نمایی چند گانه به آن ببخشید.

دکوراسیون پاسیو

دکوراسیون پاسیو

رنگ سفید هم می تواند به خودی خود به پاسیو شما ترکیبی بی نظیر ببخشد. شما می توانید یک فضای سبز کوچک داشته و یک تخت کوچک سفید درآن قرار داده و در تابستان و بهار از آن لذت ببرید.
شما می توانید یک پاسیوی کوچک گرمسیری داشته و برای تزئین آن از دیوارهای سنگی و نخل و سرخس و بامبو کمک گرفت و یک فضای فوق العاده زیبا درست کرد.

علاوه بر تمام راه کاهر هایی که نامم بردیم شما می توانید پاسیوی خود را با یک درب شیشه ای از قسمت داخلی جدا کنید و با قرار دادن یک میز غذاخوری در آن این محیط کوچک را به یک فضای ناهار خوری زیبا تبدیل کنید.پاسیوی شما می تواند قسمتی از منزل شما بوده و به دیواری که پوشیده از گل وگیاه است تبدیل شده ویک طبیعت زنده را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
شما می توانید بایک نور پردازی زیبا پاسیوی خودرا به یک مکان شادو مفرح تبدیل کنید. با درنظر گرفتن این موارد شما می توانید از داشتن یک فضای کوچک در خانه خود نهایت لذت و استفاده را ببرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *