#


دکوراسیون نشیمن خانه خود را زمستانی طراحی کنید

13 ژانویه 2018 يك نظر 1487 بازدید

دکوراسیون نشیمن خانه خود را زمستانی طراحی کنید

دکوراسیون نشیمن خانه خود را زمستانی طراحی کنید

اگر قصد دارید در دکوراسیون خانه خود حضور زمستان را نشان دهید باید اقدامات بسیاری را انجام دهید که یکی از مهمترین این اقدامات استفاده از پارچه هایی است که کرکی بوده و گرما را به خوبی نشان می دهند. با این قدم که اولین گام در داشتن دکوراسیونی است می توانید به استقبال زمستان رفته و آن را مهمان خانه های خود کنید.

در زمستان هوای بیرون از منزل بسیار سرد بوده و افراد تمایل دارند زمانی که وارد خانه می شوند گرمای مطلوبی در خانه وجود داشته باشد. اگر می خواهید چنین شرایطی را در خانه خود به وجود بیاورید می توانید این مطلب را تا انتها همراه ما باشید. در این مطلب قصد داریم در خصوص دکوراسیون زمستانی که می توانید در خانه و به خصوص اتاق نشیمن خود ایجاد کنید کمی صحبت کنیم.

استفاده از پتو در فضای خانه

برای ایجاد دکوراسیونی زمستانی در منزل ابتدا بهتر است سری به کمد رختخواب ها بروید و پتوهایی را گه گرما بخش وسبک هستند را بیرون بیاورید. اگر هیچ کدام از پتوهایتان مناسب استفاده بر روی کاناپه و مبلمان نیستند بهتر است زودتر موردی را پیدا کنید تا بتوانید هر چه زودتر دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید. مسلما شما نیز با من هم عقیده اید که چرت زدن در روزهای زمستانی یکی از لذت بخش ترین قسمت زمستان است و اگر این کار بر روی کاناپه انجام شود لذتی چند برابر را برای شما به همراه خواهد داشت.

استفاده از پوششی مناسب برای پنجره های خانه

در دکوراسیون زمستانی خود بهتر است برای پنجره ها به سراغ استفاده از پرده هایی ضخیم بروید. البته این امکان را دارید که از پرده های توری در زیر آن ها استفاده کنید و روزهایی که هوا آفتابی است با کنار زدن پرده های ضخیم از نور روز استفاده لازم را بکنید و شب هنگام برای جلوگیری از ورود سرما پرده های ضخیم را بیاندازید. استفاده از پرده کلفت موجب می شود تا گرمای کمتری از خانه خارج شود و این کار در صرفه جویی انرژی نیز بسیار اهمیت دارد.

استفاده از کوسن هایی گرم در دکوراسیون زمستانی خانه

یکی از مواردی که می تواند به دکوراسیون زمستانی خانه تان افزوده شود و زیبایی خاصی را برای آن به وجود بیاورد کوسن ها و بالشتک ها می باشد. می توانید تعدادی کوسن را در کنار یکدیگر در اتاق نشیمن قرار دهید و توجه داشته باشید که رویه آن ها از مخمل بوده و یا از نوع کرکی باشند تا بتوانید گرمای بیشتری را در خانه خود به وجود بیاورید. استفاده از کوسن هاییبا جنس مخمل و یا بافت می تواند در اتاق خواب دکوراسیونی متحول را ایجاد کند و موجب می شود در این فضا خوابی راحت و سراسر گرما را تجربه نمائید.

استفاده از فرش برای پوشش زمین

در فصل زمستان سعی کنید کف خانه تان نیز دارای عایق حرارتی باشد؛ اگر کف خانه تان عایقی به غیر از پارکت دارد بهتر است کف خانه خود را با فرش و یا موکت بپوشانید. هیچ الزامی نیست که تمام بخش های خانه خود را با فرش پوشش دهید و می توانید به جای آن از چند قالیچه در اندازه های مختلف استفاده کرده و عایق مناسبی را در مورد کف خانه خود به وجود بیاورید. در این خصوص بهتر است ابتدا به سراغ قسمت هایی بروید که افراد بیشتر از آن قسمت رفت و آمد می کنند.

استفاده از اکسسوری های زمستانی در منزل

سعی کنید در دکوراسیون زمستانی خود از اکسسوری هایی که حالت طبیعی دارد استفاده نمائید. می توانید از میوه کاج در خانه خود تزئینات زیبایی را به وجود بیاورید و دکوراسیونی زمستانی و زیبا را خلق کنید. در اکثر خانه ها سبدهای چوبی پیدا می شود و می توانید از ان ها برای قرار دادن میوه کاج به همراه شاخ و برگ های زمستانی استفاده کرده و طرحی جذاب را در فضای خانه به وجود بیاورید.

می توانید شیشه های خالی در خانه استفاده کرده و چند شمع معطر در داخل آن ها قرار دهید و بر روی میز پذیرایی از آن استفاده کنید. زمانی که این شمع ها روشن شوند اتاق نشیمن خانه تان زیبایی خاصی را پیدا خواهد کرد و می توانید از برگ هایی که نشانه زمستان هستند در کنار آن ها استفاده کرده و تزئینات زیبایی را به وجود بیاورید.

استفاده از شومینه در دکوراسیون زمستانی

یکی از عواملی که می توانید در دکوراسیون زمستانی خانه خود بسیار از آن استفاده کنید شومینه است. امروزه در طراحی بیشتر خانه ها این عامل جذاب در نظر گرفته می شود و می توانید از آن استفاده بهینه ای داشته و با چیدمان مبلمان در اطراف آن فضایی گرم و ذنج را در اتاق نشیمن خود به وجود بیاورید. می توانید از تزئینات زمستانی در بالای شومینه استفاده کرده و طرحی زیبا و جذاب را برای آن خلق کنید

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *