#


دکوراسیون منزل تان را با طرح ورساچی زیبا کنید

2 آگوست 2018 بدون نظر 2635 بازدید

دکوراسیون منزل تان را با طرح ورساچی زیبا کنید

استفاده از طرح ورساچی در دکوراسیون منزل

تمام محیط پیرامون ما پر شده از طرح و نقش های مختلف. به هر نقطه ای که بنگریم چه در خیابان و چه در یک فضای جدید نقش و رنگ های مختلفی را می بینیم که ممکن است برخی از آن ها برای ما آشنا باشند و برخی دیگر را حتی نشناسیم. ورساچی یکی از دسته هایی است که هر فردی با دیدن طرح و لوگوی آن، او را خواهد شناخت. ممکن است بسیاری از افراد این برند را با لباس هایش بشناسند ولی موضوعی که قرار است به آن بپردازیم شناخت طرح و حاشیه ورساچی و کارایی مختلف آن در دکوراسیون می باشد.

مبلمان با طرح ورساچی

طرح حاشیه ورساچی از یک فرم هندسی بسیار ساده ایجاد شده است که با یک حرکت معین تکرار می گردد. با توجه به اینکه این طرح یکی از محبوب ترین طرح ها در دکوراسیون به شمار می رود، کاربردهای بسیاری در منزل ها پیدا کرده است. به عنوان مثال این الگوی مارپیچی حدودا به طور انحصاری برای لبه ها و مرزها به کار برده می شد، ولی این را بدانید که این طرح وسعت یافته و دیگر تنها جنبه تزئینی نخواهد داشت ولی در هر حالتی ظرافت خود را حفظ کرده است.

مبلمان با طرح ورساچی از طرفداران بسیاری برخوردار است. شما می توانید برای روکش مبل، تزئین میز، صندلی غذا خوری، کوسن ها و… از طرح ورساچی استفاده کنید.

از جمله خصوصیات بارز این نقش این است که می توان بر روی بسیاری از متریال ها مانند پارچه، چوب، بتن، استیل و سرامیک و… اجرا کرد. لذا در این زمینه محدودیتی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. در صورتی که قصد دارید از این طرح به میزان بسیاری در دکوراسیون تان استفاده کنید می توانید تمام روکش مبلمان خود را از پارچه طرح ورساچی انتخاب کنید، ولی در صورتی که علاقه دارید همچون یک ستاره در دکوراسیونتان بدرخشید، این طرح را تنها برای یک کوسن و یا پارچه ای مانند شال مبل استفاده کنید. این طرح را می توانید بر روی چوب برای تزئین کمدها، میزکار، کنسول ها و حتی میز غذاخوری به کار ببرید.

طرح حاشیه ورساچی روی کف و سقف

کاشی و سرامیک یکی دیگر از پرکاربردترین محل ها برای استفاده از طرح ورساچی در دکوراسیون است. کاشی هایی با طرح ورساچی معمولا در فضاهایی مانند لابی هتل، حمام و سرویس بهداشتی و همچنین برای کف پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد.

این نقش با این که به عنوان یک نقش تزئینی در فضا استفاده می شود، می توان آن را به راحتی با لوازم دیگر دکوراسیون ست کرد. ولی علاوه بر کاشی و سرامیک، این طرح را می توان برای فرش و موکت نیز انتخاب کرد. برای فرش های امروزی که بسیار ساده هستند، طرح ورساچی به عنوان یک حاشیه زیبا در دور آن قرار می گرد. شما می توانید با توجه به ابعاد محیط، این حاشیه را بزرگ تر و یا کوچک تر انتخاب نمایید.

طرح ورساچه در پرده و سرویس خواب

همان طور که ذکر شد، برای استفاده از این طرح در فضاهای مختلف و یا رنگ های گوناگون هیچ محدودیتی وجود ندارد. با این وجود، ترکیباتی وجود دارند که در مقایسه با دیگران بهتر عمل می کنند. چنانچه به دنبال دکوراسیونی کلاسیک و تجملاتی هستید می توانید از رنگ های مشکی، طلایی و بژ برای پرده ها و سرویس خواب استفاده کنید.

طرح ورساچی با این رنگ ها درخشش خاصی را به فضای اتاق شما می بخشد. ولی برخلاف تصور همه، ورساچی تنها برای طراحی های لوکس به کار نمی رود، بلکه با توجه به رنگ و متریال انتخاب شما می تواند به طور کامل به روز باشد. سفید، صورتی، آبی و… رنگ هایی هستند که باعث می شوند این طرح را مدرن جلوه دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *