#


دکوراسیون زیبا و پارچه ای با استفاده از دیوارکوب در کنار پرده

24 ژانویه 2018 بدون نظر 3649 بازدید

دکوراسیون زیبا و پارچه ای با استفاده از دیوارکوب در کنار پرده

دکوراسیون زیبا و پارچه ای با استفاده از دیوارکوب در کنار پرده

دکوراسیونی که در سال های اخیر برای خانه ها در نظر گرفته شده است بسیار متفاوت با زمان های دیگر می باشد. پرده های زیبایی در کنار دیوارکوب های جذاب استفاده می شوند که می تواند فضایی ایده آل و منحصر بفرد را برای منزل شما به ارمغان بیاورد. پرده ها و دیوارکوب هایی که در دکوراسیون منازل استفاده می شود طی سال های گذشته تحولات بسیار زیادی را داشته است و مدل های دکوری چشم نوازی از آن ها تولید شده است که می تواند متناسب با هر دکوراسیونی به کار رود.

پارچه ها به عنوان یکی از مهمترین مواردی به شمار می روند که طی چند سال گذشته از آن ها بسیار در دکوراسیون خانه ها استفاده می شود و می تواند کاربردهای مختلفی را داشته باشد و به عنوان یک عنصر خاص نام برده می شود. پرده ها از دوران قدیم در دکوراسیون تمام منازل وجود داشته اند اما طی سال های اخیر عنصری به نام دیوار کوب نیز تولید شده است که در کنار پرده های زیبا می تواند جذابیت بینظیر و خارق العاده ای را برای خانه شما به وجود بیاورد. در این مطلب سعی کرده ایم کمی در خصوص پرده ها و قرارگیری آن ها در کنار دیوار کوب ها صحبت کنیم تا بتوانید با این دو المان بیشتر آشنا شده و بتوانید از آن ها در دکوراسیون خانه خود بیشترین استفاده را ببرید.

پرده ها تنها حکم حفاظ را در خانه ندارند

پرده هایی که این روزها در دکوراسیون خانه ها استفاده می شوند تنها به عنوان یک حفاظ شناخته نمی شوند و البته مانعی مناسب برای ورود نورهای اضافی و ناخواسته و دیده های غریبه می باشد. پرده ها تنها برای این کار تولید و طراحی نشده اند و وظیفه ای بسیار جدی تر را بر عهده دارند و در واقع به عنوان یک وسیله تزئیناتی بسیار جدی شناخته می شوند. طراحی پرده ها به گونه ای است که بر خلاف دیگر اسبابی که در منزل وجود دارد نمی توانید آن ها را به سادگی تغییر دهید و تغییر دادن محل قرار گیری آن ها هم وجود ندارد. از آنجایی که نمی توان هر روز رنگ جدیدی را در مورد پرده ها سفارش داد هر است زمانی که برای خرید آن اقدام می کنید نکات خوبی را در نظر داشته باشید تا بتوانید علاوه بر خرید خوب به بهترین شکل از آن ها نگهداری نیز نمائید.

تفاوت عمده پرده خانه با پرده ای که در محل کار نصب می شود

پرده هایی که برای محیط های کاری انتخاب می شود با مواردی که در خانه استفاده می شود تفاوت بسیاری دارد. در خصوص پرده هایی که برای محیط کاری تولید می شود راحتی و سادگی بسیار اهمیت دارد؛ پرده های این محیط ها باید در کنار رفتن به راحتی عمل نماید و طرح ساده ای داشته باشد و برای تمیزی باید به گونه ای باشند که کمتر نیاز به شست و شو داشته باشند. این عوامل باعث شده تا پرده های کرکره ای و پرده های کشویی به عنوان پرده های کاری بسیار محبوب معرفی شوند و طرفداران بسیاری را نیز داشته باشند.

بر خلاف این پرده ها به انواع خانگی آن باید اشاره کنیم که کیفیت و دوام بالا یکی از مهمترین ویژگی ان ها به شمار می رود. این مدل از پرده ها دوام بسیار زیادی دارند و تنوع زیادی را در خصوص آن ها شاهد هستیم. بهتر است در انتخاب این مدل از پرده زیبایی و مقاومت و کیفیت بالا را در نظر داشته باشید و با در نظر گرفتن این موارد اقدام به خرید نمائید.

بهترین چنس پارچه برای پرده کدام است؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم پرده ها دارای انواع مختلف و متنوعی هستند که می توانید بر حسب سلیقه و نظر خود یکی از آن ها را انتخاب نمائید. زمانی که می خواهید پرده ای را انتخاب کنید بهتر است به پارچه آن نیز دقت کافی داشته باشید. می توانید با استفاده از روش هایی همچون دقت در بافت پارچه از خوب و بد بودن انتخاب خود اطمینان داشته باشید. حتما به پشت پارچه نیز توجه کنید و ببینید آیا به صورت منظمی بافته شده است یا نه.

اگر بافت منظم بود می توانید اطمینان داشته باشید که پارچه با کیفیتی را انتخاب کرده اید. پس از آن باید به تراکم موجود در پارچه نیز دقت کنید و برای اطمینان از خوب بودن آن قسمت کوچکی از پارچه را در دست خود قرار داده و به آرامی آن را بکشید به این ترتیب می توانید بفهمید کیفیت تراکمی پارچه در چه حدی می باشد. اگر در این هنگام بافت پارچه از یکدیگر جدا شد کیفیت آن به درد نمی خورد اما اگر در جای خود ثابت ماند می توانید با اطمینان از خوب بودن آن را خریداری نمائید.

استفاده از دیوارکوب های پارچه ای به عنوان پوششی برای دیوار

یکی از جدید ترین دکوری ها و لوازم تزئینی که در دکوراسیون خانه ها وارد شده است دیوارکوب های پارچه ای می باشد. طرحی که این مدل از دیوارکوب ها دارند شباهت بسیار زیادی به کاغذ دیواری های سنتی دارد و می توان گفت طرح های بسیار زیبایی را ایجاد کرده اند.

کاغذ دیواری پارچه ای زیبایی ظاهری دیوارها

دیوارکوب هایی که از جنس پارچه هستند در واقع نوعی تزئینات پارچه ای می باشند که نحوه اجرای آن ها بر روی دیوار بنا بر درخواست مشتری طراحی می شود و می توان آن ها را به صورت جزئی بر روی دیوار نصب کرد یا تمام دیوار را با آن ها پوشاند. دیوارکوب هایی که از جنس پارچه هستند قابلیت شستشو با آب را دارند و می توان آن ها را در نهایت احتیاط از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل کرد.

برای نصب و جداسازی این دیوارکوب ها باید حتما از یک متخصص و نصابی که تخصص آن را دارد کمک بگیرید. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد این دیوارکوب ها باید در نظر داشته باشید این است که ان ها را هرگز در ماشین لباسشویی نیندازید تا مدت ها کارکرد داشته باشند و بتوانید از آن ها نهایت استفاده را ببرید. علت این منع شستشو نیز این است که دیوارکوب های پارچه ای در واقع همان کاغذ دیواری ها هستند که در جنس ان ها از پارچه استفاده شده است و نیاز به مراقبت بسیاری دارند.

علت برتری پارچه از کاغذ دیواری

در خصوص دیوارکوب ها باید بگوئیم تنوع بسیار زیادی برای آن ها وجود دارد که قیمت های مختلفی را نیز دارا می باشند. از مهمترین برتری این دیوارکوب ها نسبت به کاغذ دیواری ها این است که برای نصب آن ها بر روی دیوار باید حتما پیش از نصب زیرسازی مخصوصی در مورد آن ها انجام شود. زیر سازی انجام شده موجب می شود تا منزل شما در برابر گرما و صدا و همچنین سرما عایق بندی شود و این کار به شما کمک می کند خانه ای آرام و راحت را نیز داشته باشید. در کنار این موارد در خصوص دیوار کوب ها می توانید سفارش گلدوزی را نیز داشته باشید تا به شما کمک کند پارچه دیواری مخصوص به خودتان را در خانه استفاده کنید و جذابیت بسیاری به دکوراسیون خانه تان وارد کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *