#


دکوراسیون خانه خود را با استفاده از تم تیره پیچیده نشان دهید

6 ژانویه 2018 2 نظر 2091 بازدید

دکوراسیون خانه خود را با استفاده از تم تیره پیچیده نشان دهید

دکوراسیون خانه خود را با استفاده از تم تیره پیچیده نشان دهید

زمانی که در دکوراسیون منزل خود از رنگ ها و تم های تیره استفاده می کنید در واقع موجب به وجود آمدن بافت متنوعی برای آن می شوید که به زیبایی خود را نشان می دهد. زمانی که رنگ تیره در خانه ای به کار برده می شود تم آن کمی پیچیده به نظر می رسد اما زیبایی آن بسیار چشم نوازتر خواهد بود.

در این مطلب قصد داریم چند نمونه از خانه هایی را که با رنگ تیره طراحی شده اند را نشان دهیم تا با توجه به آن ها بتوانید خانه های کوچک خود را زیبا و پیچیده نشان دهید. تا انتها این مطلب را بخوانید تا ببینید با یک رنگ تیره چگونه می توان خانه ای زیبا و جذاب را طراحی کرد.

به کار گیری رنگ تیره در دکوراسیون

اگر در خانه خود در بخش هایی با کمبود فضا روبه رو هستید بهتر است از رنگ تیره به هیچ وجه استفاده نکنید ولی اگر این فضاها به گونه ای طراحی شده اند که نور کافی برای آن وجود دارد می توان با استفاده از رنگ های تیره فضایی جذاب را ایجاد کرد. استفاده از رنگ تیره برای دکوراسیون خانه های کوچک که نور کافی برای آن وجود دارد می تواند یک گزینه ایده ال باشد و فضای خانه را زیباتر نشان دهد.

استفاده از چوب و رنگ خاکستری در تم تیره

برای اینکه در دکوراسیون خانه خود تنوع ایجاد کنید و زیبایی آن را دو چندان نشان دهید رنگ های تیره بهترین گزینه به شمار می روند. برای ایجاد فضایی متمایز در خانه کوچک خود می توانید به سراغ استفاده از رنگ خاکستری رفته و آن را در کنار پانل های چوبی به کار بگیرید.

دکوراسیونی منظم با تم تیره

استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون منازل به شکلی است که هرچقدر هم وسایل و لوازم را به صورت پراکنده چیدمان کرده باشید باز هم این تم تیره موجب می شود تا دکوراسیونی منظم و جمع و جور دیده شود. این یکی از مهمترین ویژگی رنگ های تیره به شمار می رود و موجب می شود تا هر چیدمانی بسیار منظم دیده شود و جذابیت دکوراسیون منازل را به زیباترین شکل نشان می دهد.

ایجاد دیواری سنگی در آشپزخانه

برخی از افراد به طرح های خاص علاقه بسیار زیادی دارند که یکی از این طرح ها وجود دیواری سنگی در فضای آشپزخانه است. اگر شما نیز به این سبک از دیوارها در آشپزخانه خود علاقه دارید بهتر است در خصوص رنگ آن به سراغ طیف سیاه و سفید بروید تا به این ترتیب بتوانید به رنگ های تیره موجود در این فضا جلوه بیشتری بدهید.

اگر به فضاهایی همچون کافی شاپ ها دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که از این تم ها در طراحی آن ها بسیار استفاده شده است و می تواند دکوراسیونی مدرن و زیبا را برای منزل و آشپزخانه شما به وجود بیاورد.

 

ایجاد فضایی آرام بخش با استفاده از رنگ تیره

یکی از مواردی که در دکوراسیون های تیره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است نور می باشد. اگر خانه شما نور کافی داشته باشد می توانید با استفاده از تم تیره دکوراسیونی جذاب و ایده آل را برای آن به وجود بیاورید. آندسته از افرادی که به دنبال داشتن فضایی آرامش بخش هستند می توانند از رنگ های تیره برای اتاق خواب خود استفاده کنند تا میزان نور این فضا کمتر شود و بتوانند خوابی آرام و راحت را تجربه کنند.

رنگ های تیره حالت چشم نوازی بسیاری دارند و موجب می شوند تا ذهن شما آرامش خود را به دست بیاورد. علت این آرامش این است که اغلب رنگ های تیره به نوعی سرد هستند و یا حالتی خنثی دارند که موجب می شود تا محیط ارامش بسیاری داشته باشد و قرار گرفتن در این فضا احساس خوبی را برای افراد ایجاد خواهد کرد.

ایجاد فضایی شیک با استفاده از تم تیره

از نظر برخی از افراد به خصوص خانم ها رنگ هایی که کمی تیرگی دارند جذاب دیده نمی شوند و اما باید اعتراف کنیم هنگامی که این رنگ ها با چند طیف تیره که غلظت متفاوتی نیز دارند در دکوراسیون منزل به کار گرفته شوند موجب می شود تا فضای خانه شما جذاب تر و زیباتر از پیش دیده شود و این مساله می تواند در تغییر نظر شما نسبت به این رنگ ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

کفپوش تیره و تاثیر آن در دکوراسیون تیره

اگر به دنبال کفپوشی مناسب با دکوراسیون تیره خود هستید می توانید به سراغ مدل هایی که به رنگ های دودی و قهوه ای سوخته هستند بروید. این کفپوش ها ترکیب فوق العاده ای را با دکوراسیون تیره شما ایجاد خواهند کرد و می توانید در کنار آن از دکوری سنگی استفاده کنید تا تلویزیون خود را به دیوار نصب کنید.

ایجاد طرح سنگی برای دیوار در کنار تم تیره ای که برای دکوراسیون خانه خود انتخاب کرده اید می تواند فضایی شیک و زیبا را به وجود بیاورد و دیوار جلوه بیشتری داشته باشد. استفاده از این ایده ها موجب می شود دکوراسیونی مدرن و زیبا را برای خانه خود داشته باشید و بتوانید فضایی دل انگیز را به وجود بیاورید که پر از آرامش و احساس خوب است و می تواند انرژی های مثبت محیط را به سمت شما جذب کند.

بهتر است از طرح ها و رنگ های سنتی کمی فاصله بگیرید و برای یک بار هم که شده طرح و رنگی مدرن را در خانه خود ایجاد کنید تا متوجه جذابیتی که ایجاد می کند بشوید. با رنگ های تیره دیگر نیازی نیست هزینه زیادی را متحمل شوید تا دکوراسیون شیکی را برای خانه خود به وجود بیاورید و با کمترین هزینه می توانید بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

شاید برخی تمایل داشته باشند خانه خود را پر نور نشان دهند باید در انتها  به این افراد بگوئیم استفاده از رنگ سفید به عنوان یک رنگ خنثی می تواند گزینه مناسبی باشد ولی سعی کنید در کنار آن از رنگ های تیره تر هم استفاده نمائید تا ترکیب بینظیری را در خانه خود مشاهده نمائید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *