#


دکوراسیون حمام کوچک به سبک های مختلف

1 آگوست 2018 بدون نظر 2739 بازدید

دکوراسیون حمام کوچک به سبک های مختلف

دکوراسیون حمام کوچک خود را با ایده های تزئینی فرنگی طراحی کنید

چنانچه در یک خانه ای که دکوراسیون حمام آن کوچک است، زندگی می کنید، نیازی نیست که این مسئله را برای خودتان به یک دغدغه تبدیل کنید. فقط با استفاده از چند راهکار می توان این مسئله را حل کرد. در ادامه قصد داریم چند ترفند و ایده برای دکوراسیون حمام کوچک منزل تان ارائه دهیم.

استفاده از کاشی سیاه و سفید در دکوراسیون حمام

وجود ظرافت در فضای حمام، یکی از خصوصیات دکوراسیون حمام کوچک در معماری فرانسوی به شمار می رود. با استفاده از کاشی های سیاه و سفید می توانید این ظرافت را به دکوراسیون حمام کوچک خود ببخشید. همچنین استفاده از یک لوستر که برای قرن نوزدهم است نیز می تواند زیبایی دکوراسیون حمام کوچک تان را چندین برابر کند.

استفاده از رنگ خنثی در دکوراسیون حمام کوچک

در سبک اسپانیایی برای دکوراسیون حمام های کوچک از رنگ های خنثی استفاده می کنند. این رنگ می تواند ظاهر بسیار زیبایی به دکوراسیون حمام کوچک بدهد. به کار بردن این راهکار می تواند فضای حمام های کوچک را مقداری بزرگ تر جلوه دهد.

سادگی در دکوراسیون حمام کوچک

برای این که بتوانید دکوراسیون حمام کوچک منزل خود را زیباتر نشان دهید بهتر است سادگی را سرلوحه خود در طراحی آن قرار دهید. شما می توانید با استفاده از سبک روستیک، نهایت سادگی را در تمام فضای حمام کوچک تان به کار برده و از زیبایی آن لذت ببرید.

اکسسوری ها در دکوراسیون حمام کوچک

این را بدانید که وجود ابعاد کم در دکوراسیون حمام نمی تواند مانع استفاده از اکسسوری و یا لوازم تزئینی شود. شما می توانید با استفاده از سبک سن پطرزبورگی حمام کوچک خود را زیبا کنید و از هر وسیله ای مانند آینه، پرده، لوستر و… برای دکوراسیون حمام تان استفاده نمایید.

استفاده از کاشی های ترکیبی در دکوراسیون حمام کوچک

یکی دیگر از راه های زیباتر کردن دکوراسیون حمام کوچک استفاده از کاشی هایی با اشکال ترکیبی است. این ایده یکی از ساده ترین روش های برای جذابیت بصری دکوراسیون حمام کوچک است. تفاوت کاشی های شیشه ای که بر روی دیوار نصب می شوند در کنار کاشی های هندسی که در کف زمین هستند به خوبی می توانند فضای حمام را زیبا کنند.

روشویی حمام متفاوت در دکوراسیون حمام کوچک

شما می توانید برای دکوراسیون حمام کوچک خود از روشویی هایی با طرح های متفاوت و ابعاد کم استفاده کنید. شما می توانید سبک قرن نوزدهم را برای دکوراسیون حمام خود به کار ببرید و با استفاده از روشویی با طرح های برجسته به فضای حمام تان زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشید.

سبک روستیک در دکوراسیون حمام کوچک

شما می توانید از سبک روستیک که در کشور پرتغال از آن استفاده می شود برای دکوراسیون حمام کوچک تان استفاده نمایید. این روش یکی از بهترین راه ها برای دکوراسیون حمام کوچک است. شما می توانید از کفپوش ساده بتنی برای حمام تان استفاده کنید.

استفاده از آینه های بزرگ در دکوراسیون حمام کوچک

به کار بردن آینه های بزرگ در فضای منزل کوچک باعث می شود که فضای منزل را بزرگ تر از آن چه که هست نشان دهد. این موضوع در خصوص حمام های کوچک نیز صدق می کند.

استفاده از سنگ مرمر در دکوراسیون حمام کوچک

یکی از روش هایی که می توانید به زیباتر شدن دکوراسیون حمام کوچک تان بیفزایید این است که از سنگ مرمر برای رکوراسیون حمام تان استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از کاشی هایی به رنگ طوسی دکوراسیون حمام خود را زیباتر نشان دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *