#


دکوراسیون بوتیک خود را همچون اروپایی ها درست کنید

دکوراسیون بوتیک
10 اکتبر 2017 بدون نظر 6081 بازدید

دکوراسیون بوتیک خود را همچون اروپایی ها درست کنید

دکوراسیون بوتیک خود را همچون اروپایی ها درست کنید

زمانی که برای بوتیک خود یک طراحی زیبا را انتخاب کنید در اصل مهمترین نکته را در مورد دکوراسیون رعایت کرده اید. وقتی بوتیک شما زیبا دکور شده باشد مشتری های بیشتری به سمت کسب و کار شما کشیده می شوند و همین نکته بسیار مهمی در سود دهی اقتصادی برای شما خواهد بود. طراحی ای که برای بوتیک شما در نظر گرفته می شود بسته به جنسی است که می فروشید.

وجه تمایز بوتیک شما با سایر بوتیک ها از جکمله مواردی است که می تواند در جلب نظر مشتری تاثیر گذار باشد.خواسته هایی که مشتری ها از شما دارند می تواند در دکور بوتیک شما نقش مهمی داشته باشد. در دکوراسیونی که برای یک فروشگاه در نظر گرفته می شود باید از طرح هایی استفاده کرد که باعث شود افراد را به سوی خود جذب کند.

دکوراسیون بوتیک زنانه

برای اینکه یک بوتیک لباس زنانه به شکل زیبایی دکوراسیون شود باید موارد کوچک هم مورد توجه قرار گیرند؛ چرا که خانم ها در مورد موارد و جزئیات بسیار ریز بین عمل می کنند. اگر مشتری های شما بیشتر خانم ها هستند باید در چیدمان یکمغازه شیک از رنگ هایی استفاده کنید که موجب هیجان خانم ها می شوند وعلاقه زیادی نسبت به این رنگ ها نشان می دهند. در مورد بوتیک هایی که لباس زنانه به فروش می رسانند باید رگال ها به گونه ای قرار گرفته باشند که خانم ها به راحتی بتوانند از لباس ها دیدن کرده و لباس مورد نظر خود را برگزینند. رنگ های سفید با مخلوطی از رنگ های سبز روشن ویا لیمویی می تواند طرحی منحصر به فرد در طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه به شمار رود.

دکوراسیون بوتیک

دکوراسیون بوتیک

دکور بوتیک مردانه

برای طراحی ای که در مورد بوتیک های لباس مردانه صورت می گیرد کار بسیار راحتتر است. اگر به فروش لباس های اسپرت مردانه مشغول هستید بهترین کار این است که از طرح های اسپرت هم در درون طراحی های خود استفاده کنید. شما می توانید از رنگ های سیاه و سفید که یک رنگ اسپرت به شمار می رود در طراحی مربوط به بوتیک های مردانه استفاده کرده و در طرح های کاربردی از طرح هایی همچون شطرنجی نیز استفاده کنید.

به یاد داشته باشید رمز موفقیت شما این است که مشتریان خاصی را برای کسب و کار خود داشته باشید. اگر بوتیک شما برای فروش لباس زنانه فعالیت می کند بهتر است از لباس هایی که دارای برند معتبر و کیفیت خوبی است استفاده کنید. اگر مشتریانی که به بوتیک شما سر میزنند به دنبال کیفیت بالای کار هستند و قیمت برای آن ها هیچ اهمیتی ندارد بهتر است برای طراحی دکور بوتیک خود از طرح های لوکس و مدرن کمک بگیرید.

با توجه به لباس هایی که می فروشید دکوراسیون بوتیک خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال یک طرح ایرانی برای بوتیکی که لباس های ایرانی می فروشد بهترین گزینه می باشد. نکته دیگری که می توانید در طراحی بوتیک خود استفاده کنید این است که به سراغ بوتیک ها و فروشگاه هایی که در کار خود موفق عمل کرده اند رفته و از طرح های دکوراسیون آن ها ایده بگیرید.

دکوراسیون بوتیک

دکوراسیون بوتیک

در بوتیک خود یک محل مناسب را برای نشستن مشتریان در نظر بگیرید که بتوانند به راحتی از اجناس مغازه شما دیدن کرده و راحت تر اجناس بوتیک شما را امتحان کنند. در بوتیک های کوچک وجود این فضا هیچ الزامی ندارد اما در مورد بوتیک های بزرگ این یکی از الزامات به شمار می رود تا به وسیله آن مشتریان بیشتر در مغازه بوده و اجناس را بهتر ببینند. در طراحی دکوراسیون بوتیک خود به ویترین توجه ویژه ای داشته باشید چراکه یک ویترین لوکس و جذاب می تواند مشتریان بیشتری را به سمت مغازه شما بکشاند پس بهترین طرح ها را برای بوتیک خود استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *