#


دکوراسیونی امروزی و جذاب با استفاده از تابلوهای مدرن

8 ژانویه 2018 يك نظر 3679 بازدید

دکوراسیونی امروزی و جذاب با استفاده از تابلوهای مدرن

دکوراسیونی امروزی و جذاب با استفاده از تابلوهای مدرن

امروزه در اغلب خانه های مدرن جای یک چیزی بیش از اندازه خالی احساس می شود آن هم هنر مدرن است. تابلوهای نقاشی حالت بسیار زیبا و شیکی را دارند و می توان از آن ها در تزئین خانه های امروزی نهایت استفاده را برد.

شاید برخی از خانم ها نسبت به این تابلو ها نظر مساعدی نداشته باشند اما باید بگوئیم به کار بردن این تابلوها در فضای خانه باعث می شود طراحی مدرن آن بیش از اندازه به چشم بیاید و این می تواند دکوراسیون خانه شما را جذاب تر نشان دهد. در این مطلب چند ایده راهبردی را در خصوص استفاده از تابلوهای نقاشی برایتان گرد آورده ایم تا با استفاده از آن ها بتوانید طرحی خاص و زیبا را برای خانه خود به وجود بیاورید.

استفاده از ترکیب رنگی های مختلف

برای شروع می توانید یک پالت رنگی زیبا را در کنار تابلوی خود ایجاد کنید. در این حالت سعی کنید مبلمان و قالیچه خاانه خود را به رنگ کرم انتخاب کرده و در مورد یکی از دیوارهای اتاق نشیمن از رنگ تیره برای رنگ آمیزی آن کمک بگیرید. این رنگ آمیزی الزاما استفاده از رنگ بر روی دیوار نیست بلکه می توانید یکی از دیوارها را به وسیله کاغذ دیواری و یا سنگ هایی که به رنگ قهوه ای هستند پوشش دهید.

می توانید بر روی این دیوار به سراغ تابلوهایی که دارای رنگ گرم مانند نارنجی و یا قرمز و یا حتی رنگ هایی همچون کرم و قهوه ای هستند رفته و طرح زیبایی را نصب کنید. ترجیحا تابلویی که انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که هنر مدرن را به خوبی نشان بدهد چرا که موجب می شود فضای خانه شما بزرگ تر و زیباتر از قبل دیده شود. پس پالت رنگی زیبا را فراموش نکرده و در ایجاد دکوراسیونی مدرن برای خانه خود از ان استفاده نمائید.

استفاده از تابلوهای مدرنیته رنگی متنوع

برخی از افراد تمایل دارند در خصوص اتاق خود از رنگ های بسیاری استفاده نمایند؛ اگر شما نیز به انجام این کار تمایل داشته باشید می توانید از تابلو هایی که هنر مدرن را به خوبی نشان می دهد کمک بگیرید ولی توجه داشته باشید که رنگ این تابلوها باید با رنگ زمینه ای که در دکوراسیون خانه خود استفاده کرده اید متفاوت باشد تا بتواند زیبایی خود را به خوبی نشان دهد.

استفاده از تابلوهایی با رنگ های ملایم

هیچ الزامی برای شما وجود ندارد که در خصوص تابلوهای مدرن منزل خود به سراغ رنگ هایی که عمق بسیار زیادی دارد بروید بلکه می توانید به سادگی تابلوهایی که هنر مدرن را با رنگ های ملایم نشان می دهد برای فضای مد نظر خود انتخاب کنید. با یک بار استفاده از این تابلوهای ملایم در فضای خانه خود متوجه تاثیر مثبتی که بر روی فضا دارد خواهید شد و می توانید دکوراسیونی مدرن و ایده آل را با این تابلوهای زیبا به وجود بیاورید.

استفاده از تابلوهایی هماهنگ با کوسن ها

گاهی می توان برای زیباتر نشان داده محیط از تابلوهایی که طراوت و زیبایی را نشان می دهد استفاده کرد. دیوار پشت این تابلو می تواند سفید باشد تا جلوه بیشتری را داشته باشد. سعی کنید در مورد دیوارهای سفید و کاناپه های روشن خانه خود از تابلوهایی استفاده کنید که با رنگ کوسن ها هماهنگی داشته باشد تا گرما و حرارت بیشتری را به فضای خانه شما بدهد.

استفاده از تابلوهایی با رنگ سبز

در مورد اتاقی که از رنگ قهوه ای برای دکوراسیون آن استفاده شده است بهتر است تابلوهایی با رنگ سبز را انتخاب کنید تا بتواند خود را به خوبی و به زیباترین حالت ممکن نشان دهد. زمانی که در منزل خود از ترکیب رنگ های سبز و قهوه ای در کنار یکدیگر استفاده می کنید در واقع طبیعت را وارد خانه خود کرده اید چرا که این دو رنگ بیش از هر چیزی در طبیعت دیده می شوند و در تمام موارد در کنار یکدیگر قرار گرفته و ترکیب بینظیری را به وجود آورده اند.

استفاده از تابلوهایی با رنگ گرم

گاهی افراد ترجیح می دهند دکوراسیون خانه خود را با رنگ های سرد طراحی کنند؛ برای اینکه بتوانید از سردی موجود در فضای خانه بکاهید بهتر است در مورد تابلو به سراغ مواردی بروید که دارای رنگ گرمی هستند. قرار گیری رنگ های گرم تابلو در کنار رنگ سرد و خنثی محیط موجب می شود فضا حال و هوای تازه ای را پیدا کرده و جذابیت خاصی در این محیط دیده شود.

استفاده از تابلوهای صورتی در کنار رنگ های خنثی

زمانی که رنگ های خنثی همچون بژ و طوسی در خانه تان زیاد است می توانید در مورد تابلوهای انتخابی به سراغ مواردی بروید که دارای رنگ هایی همچون قرمز و یا صورتی هستند. این تابلوها با قرار گیری در کنار رنگ های خنثی می توانند موجب ایجاد فضایی شاد و سرزنده شوند.

پس بهترین کار این است که در مورد رنگ تابلوها و محیط خانه تان دقت فراوانی داشته باشید و مواردی را انتخاب کنید که بتواند تعادل مناسبی را در فضای خانه شما به وجود بیاورد. زمانی که از تابلویی متناسب برای خانه خود استفاده کنید متوجه خواهید شد که دکوراسیون خانه تان چقدر زیبا و جذاب به نظر می رسد و پس از آن یکی از مشتری های پر و پا قرص تابلوهای مدرن خواهید شد.

مسلما قیمتی که این تابلوها دارند در مقایسه با تابلوهای سنتی بسیار کمتر است اما تاثیری که در زیبایی خانه مدرن شما خواهند داشت بسیار بیشتر از دیگر موارد می باشد بنابراین بهتر است تردید را کنار گذاشته و به سراغ موارد جدید بروید و با اطمینان از نتیجه مطلوب آن را انتخاب نمائید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *