#


دانستن نکاتی برای خرید لوازم خانگی

لوازم خانگی
19 ژوئن 2017 بدون نظر 2139 بازدید

دانستن نکاتی برای خرید لوازم خانگی

دانستن نکاتی برای خرید لوازم خانگی

ما می خواهیم در این مطلب نکاتی را به شما ارائه دهیم که باید در موقع خریدن لوازم خانگی به آن ها توجه کنید. چنانچه شما قصد دارید لوازم خانگی خود را تغییر دهید و لوازم جدید بخرید حتما باید نکاتی را مورد توجه قرار بدهید.

در نخستین قدم و البته مهم تر از همه این است که اول باید ببینید چه نیازهایی دارید و هرگز به تبلیغات تلویزیونی و به وسایلی که هر کس می خرد توجه نکنید. شما باید ببینید چه چیزی می خواهید و طبق آن برای خرید اقدام کنید. وقتی که به فروشگاهی می روید فروشنده آن فروشگاه اصلاً به چیزی که شما می خواهید کاری ندارد و قصد دارد هرجوری شده هر کالایی با هر برندی که دارد را به شما معرفی کند، پس باید شما تصمیمی عاقلانه بگیرید و با دقت زیادی آن جنس را انتخاب کنید.

به طور مثال باید بگوییم شما قصد دارید یک یخچال و فریزر بخرید. خوب باید به این توجه کنید که نیازتون از خریدن این وسیله چیست؟ یا اینکه واجب است که مدل های بزرگ و گران قیمت را انتخاب کنید و یا یک مدل پایین تر هم کار شما را راه می اندازد؟

این را بدانید که برای هر جنسی که می خواهید بخرید باید یک سقف هزینه ای را مشخص کنید و سعی کنید که بیشتر از اون خرج نکنید. حتی موقع خرید لوازم خانگی از فروشنده بخواهید که فاکتور و کارت گارانتی جنس فروخته شده را به شما بدهد.

هیچ وقت در نگاه اول وسیله برقی را نپسندید و حتماً این را به یاد داشته باشید که اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و تخصصی آن ها کسب کنید و بعد بع دنبال خرید آن بروید. چنانچه شما قصد دارید کالاهای خارجی بخرید سعی کنید لوازمی را بخرید که گارانتی خدمات پس از فروش داشته باشند تا اگر روزی به مشکل برخورد برای تعمیر و تعویض لوازم آن دچار سردرگمی نشوید.

به طراحی شان اهمیت دهید ولی ظاهر بین نباشید

لوازم خانگی

لوازم خانگی

اولین نکته ای که شرکت ها برای جذب مشتری به آن روی می آورند این است که برند محصولات را زیبا طراحی می کنند. اگر شما قصد دارید چیزی که پسندتان است را بخرید اشکالی ندارد ولی به این توجه داشته باشید که گول ظاهرشان را نخورید.

برای اینکه یک آشپزخانه زیبا و شیک داشته باشید باید توجه زیادی به رنگ و طراحی آن ها داشته باشید و سعی کنید لوازمی که می خرید یک رنگ باشند.

اگر شما نمی خواهید که هزینه زیادی بابت خرید این لوازم بکنید باید مدل هایی که رنگ بدنه شان سفید است را انتخاب کنید که حدود 50 هزار تومان ارزان تر از رنگ های دیگر است. اما بیشتر از اینکه به رنگ توجه کنیدبه تعداد گزینه ها و صفحه تنظیمات آن ها توجه کنید. مثلاً اگر یک لباسشویی با مدلی به روز و شیک را انتخاب می کنید کار کردن با تنظیمات و گزینه های زیادش خیلی لذت بخش نیست.

لوازمی که صفحه تنظیمات آن ها به روزتر باشد قیمت آن هم بالاتر می رود. پس این را به یاد بسپارید که جنسی که امکانات و قابلیت هایی که شما از آن انتظار دارید و نیازتون را بر طرف می کند را بخرید تا هزینه زیادی بابت آن نکنید.

خرید از یک برند خاص؟ این اشتباه را نکنید

لوازم خانگی

لوازم خانگی

آیا خرید تمام لوازم از یک برند عاقلانه است؟ وقتی شما تمام لوازم را از یک برند می خرید مثل آن است که شما قصد دارید آشپزخانه خود را برای یک تبلیغ تلویزیونی آماده کنید. مثلاً اگر یخچال و فریزر یک برند خیلی خوب است قرار نیست که لباسشویی آن برند هم خوب باشد.

برای تهیه کردن لوازم های کوچک و بزرگ آشپزخانه به دنبال برندهای مختلف باشید. مثلاً برای خرید وسایل کوچک آشپزخانه سعی کنید برندهای ایرانی بخرید، زیرا این برندها قیمت پایین تری دارند ولی امکانتش مانند جنس های وارداتی می باشد.

هیچ وقت به تبلیغات اعتماد نکنید

کسانی که برای تبلیغات طراحی می کنند طوری آموزش دیده اند که حتی اگر محصول بدترین کیفیت را داشته باشد به بهترین نحو ممکن به شما معرفی می کنند. چنانچه شما این تبلیغات را باور می کنید جزو آن دسته از کسانی هستید که لوازم خانگی خود را هر دو سال یک بار عوض می کنند یا اینکه با مرکز گارانتی تماس زیادی می گیرند و از مشکلات لوازم خانگی تان شکایت دارید.

نظر ما این است که شما می توانید تبلیغات را به چشم معرفی نگاه کنید ولی برای خرید آن ها در مورد امکانات و کیفیت شان اطلاعات به دست آورید. حتی اگر شما شخص حرفه ای هم نیستید می توانید با یک بار از نزدیک دیدن وسایل متوجه مشکلات آن ها می شوید که در تبلیغات ندیده بودید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *