#


خانه ی لوکس و زیبا با کمترین هزینه داشته باشید

خانه ی لوکس
4 اکتبر 2017 بدون نظر 3539 بازدید

خانه ی لوکس و زیبا با کمترین هزینه داشته باشید

خانه ی لوکس و زیبا با کمترین هزینه داشته باشید

بسیاری از افراد تمایل دارند خانه خود را به یک خانه لوکس و زیبا تبدیل کنند و اغلب برای این کار به سراغ خرید و سایل و لوازم گران قیمت همچون مبل هایی که قیمت بالایی دارند می روند. گاهی اوقات خریدن وسایل و لوازم جدید نیز نمی تواند به شما کمک کند تا یک خانه لوکس و زیبا داشته باشید ولی می توانید با چند تغییر کوچک در محیط خانه خود آن را به لوکس ترین شکل ممکن زیبا کنید. امروز قصد داریم چند ایده را در اختیار شما قرار دهیم تا به وسیله آن بتوانید خانه ای لوکس و جذاب و در عین حال مدرن داشته باشید.

آینه های دیواری مناسب

استفاده از آینه های دیواری باعث می شود هم فضای خانه شما بزرگ تر از چیزی که هست نشان دهد و هم اینکه به علت جذب نور محیط و بازتاب آن باعث می شود خانه شما روشن تر از همیشه دیده شود. به کارگیری آینه های دیواری موجب می شود شما به ساده ترین شکل ممکن به یک تزئین لوکس در خانه خود دست پیدا کنید. برای زیباتر نشان دادن خانه خود یک آینه ررا بالای مبل ها و یا شومینه بیاویزید و تاثیر آن را در زیبایی منزل خود شاهد باشید.

خانه ی لوکس

خانه ی لوکس

اگر مبلمانی که در چیدمان خانه خود به کار برده اید به رنگ سفید است استفاده از آینه هایی که بزرگ و سفید هستند می تواند به شما اینگونه القا کند که خانه ای همچون جعبه جواهرات دارید. البته به کار بردن آینه بزرگ می تواند به خاطر تزئیناتی که در اطرافش به کار می رود کمی هزینه در پی داشته باشد ولی شما می توانید به جای استفاده از آینه های بزرگ چند آینه کوچک را در کنار یکدیگر قرار داده و در دکوراسیون خانه خود از آن استفاده کنید.

نورپردازی مناسب فضای خانه

هیچ اهمیتی ندارد که شما برای منبع نوری خانه خود از لامپ های سقفی استفاده می کنید یا چراغ هایی که بر روی دیوار نصب شده است شما بر طبق نظریه کارشناسان بهتر است از آباژورهایی که لامپ های طلایی دراند و یا لوسترهایی که دارای کریستال های زیبا و به روز هستند کمک گرفته و با ایجاد یک فضای نورانی بزرگ می توانید خانه خود را لوکس و زیبا نشان داده و به آن جلوه بدهید. در این مورد نیز ممکن است هزینه های زیادی شامل حال شا شود ولی با کمی دقت می توانید اختلاف قیمت بین لوسترهای کریستالی و لامپ های طلا کاری شده را دریافته و متناسب با جیب خود اقدام به تهیه یکی از این دو بکنید.

استفاده از کارهای هنری بزرگ در منزل

زمانی که شما از کارهایی هنری که اندازه بزرگی نیز دارند در دکوراسیون خانه خود استفاده می کنید اینگونه نشان می دهید که خانه شما مانند یک گالری هنری گران قیمت و لوکس است.در مورد هزینه ای که خرید کارهای هنری می تواند برای شما داشته باشد توصیه ما این است که به دنبال آثارارزان قیمتی که وجود دارند بروید. اگر در سایت هایی که آثار هنری را به صورت آنلاین می فروشند چرخی بزنید می توانید آثاری خاص با کمترین هزینه را به صورت آنلاین خریداری نموده و در دکوراسیون لوکس خانه خود مورد استفاده قرار دهید. در مورد تابلو های نقاشی سعی کنید در جستجوی تابلوهای بزرگ و اصل بوده و یا به دنبال نقاشی هی پرینت شده بروید.

خانه ی لوکس

خانه ی لوکس

استفاده از فرش های بزرگ

هنگامی که از فرش در دکوراسیون خانه خود استفاده می کنید این امر می تواند نوعی تناسب و هماهنگی بین فرش و سایر لوازم خانه شما به وجود بیاورد و از سویی موجب شود که فضای داخلی خانه شما بزرگ تر و دلبازتر از همیشه دیده شود.سعی کنید هرگز از فرش های کوچک در دکوراسیون خانه استفاده نکنید چرا که در نگاه اول به یاد فرش های کوچکی می افتید که مقابل در حمام پهن کرده اید و در ضمن استفاده از فرش هی کوچک باعث می شود خانه شما کوچک تر از همیشه دیده شود.

برای اینکه در هزینه فرش صرفه جویی کرده باشید توصیه می کنیم به سراغ فرش هایی که از الیاف طبیعی سیزال هستند بروید و در داشتن خانه ای لوکس ازاین فرش های زیبا کمک بگیرید ودکوراسیون خانه خود را مدرن کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *