#


خانه تان را به سبک ایتالیایی کنید تا طرفدار زیادی پیدا کند

دکوراسیون خانه ایتالیایی
24 ژوئن 2017 بدون نظر 1895 بازدید

خانه تان را به سبک ایتالیایی کنید تا طرفدار زیادی پیدا کند

خانه تان را به سبک ایتالیایی کنید تا طرفدار زیادی پیدا کند

به گزارش از من بپرس، خانه های ایتالیایی دکوری ها و تزئینات بسیاری دارد و از پوشش های طلایی به زیبایی به کار برده اند و از مبل های با کیفیت در طراحی این خانه ها استفاده شده است. طراحی ایتالیایی قسمتی از طراحی های لوکس و با شکوه می باشد.

در طراحی و معماری این سبک، ستون های سنگی و تزئینات بر این سبک تسلط دارند. حال می خواهیم به جزئیات بیشتری درباره سبک طراحی ایتالیایی پی ببریم. پس با ما همراه باشید چون ما قصد داریم که هم درباره سبک سنتی و هم سبک مدرن مطالبی را ارئه دهیم.

سبک ایتالیایی، سبک لوکسی دارد

ایتالیایی ها خیلی خوب می توانند یک خانه را طراحی کنند. طراحی خانه هایی که به سبک ایتالیایی هستند فقط لوکس و باشکوه نیستند، بلکه جزء به جزء آن را از کف خانه گرفته تا سقفش طراحی های لوکس شده است. اینجور مواقع هیچ جایی از خانه دور از چشم طراح نمی ماند.همه جای خانه به بهترین شکل و کیفیت طراحی می شوند و استاد کاری در همه ی خانه جلوی دید می آیند.

شما می توانید لوسترهای کریستالی را در خانه های به سبک ایتالیایی پیدا

دکوراسیون خانه ایتالیایی

دکوراسیون خانه ایتالیایی

کنید که این لوسترها از سقف های پنل دار آویخته شده اند. این خانه ها دیوارهایی دارند که چارچوب تزئینی و گچ بری شده دارند و دارای یک نقاشی بر روی دیوار هستند. کف زمین این خانه از چوب و سنگ مرمر می باشد که یک قالیچه زیبا و شیک بر روی آن پهن شده است که فضا را بزرگ تر نشان می دهد.

پس از طراحی به سبک سنتی به سراغ سبک ایتالیایی مدرن می رویم. این خانه ها علاوه بر اینکه طراحی لوکس دارند دارای طراحی ساده و مینی مالیستی هستند.

این طراحی از راه آشپزخانه های روشن که سطح شان با لاک الکل کار شده است و لوسترهایی که از مجسمه های کریستالی تشکیل شده اند و مبلمان راحت و جذابی که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است به چشم می آیند.

زیبایی سبک ایتالیایی

بحث در مورد زیبایی شناسی کار سختی است. طراحی هایی که به سبک ایتالیایی هستند هرچیزی را دارند به جز سادگی. ولی اگر بتوانید به خوبی این سبک را پیاده کنید یک زیبایی به تمام معنا را می توانید ببینید.

سبک ایتالیایی سنتی دارای تزئینات زیادی است و افرادی که طراحی های ساده را می پسندند از این سبک خوششان نمی آید. اما این را بدانید که سبک طراحی تان هر چه باشد، چه سنتی و چه مدرن باید زیبایی درآن رعایت شود.

سبک ایتالیایی و روکش های طلایی اش

دکوراسیون خانه ایتالیایی

دکوراسیون خانه ایتالیایی

شاید برای بعضی افراد این سبک ایتالیایی تزئینات بیش از اندازه دارد. با این حال زمانی اکه این کار را به دقت انجام دهید، لایه های طلایی فضا را بی نهایت لوکس و با شکوه می کند. در طراحی های ایتالیایی (هم مدرن و هم سنتی) از چهار چوب های طلایی به عنوان قاب آینه ها، به شکل منبت کاری برای مبلمان چوبی و کاشی ها استفاده می شوند. اگر کسی بیش از حد به این عنصر علاقه داشته باشد از آن به عنوان رگه ای در سنگ مرمر استفاده می کند. موارد دیگری که در طراحی این سبک نقش بسزایی دارند عبارتند از: کریستال، شیشه و آینه.

سبک ایتالیایی همراه با طراحی مدرن

همان گونه که قسمت های بالا گفته شد دو سبک بر طراحی ایتالیایی تسلط دارند، یکی از آن ها سبک سنتی که تزئینات زیادی داشت و مربوط به زمان گذشته می شد و دیگری سبک مدرن بود.

اکثر طراحی ها سبک سنتی هستند ولی طراحی مدرن هم موقعیت خاصی در خانه های ایتالیایی دارد. در سبک های مدرن هم زیبایی و شیک بودن شان مورد توجه قرار می گیرد. مبلمانی که طراحی مدرن دارند دارای خط های لطیف تر و تزئینات کمتری هستند ولی باز هم از همان کیفیت و بهترین مواد تشکیل می شوند و از این راه جذابیت ومنحصر به فردی خود را در خانه های ایتالیایی حفظ می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *