#


حمام خانه خود را شیک و به روز تزئین کنید

حمام
22 سپتامبر 2017 بدون نظر 1859 بازدید

حمام خانه خود را شیک و به روز تزئین کنید

حمام خانه خود را شیک و به روز تزئین کنید

برای اغلب افراد هیچ اهمیتی ندارد که حمام منزلشان ساده باشد و یا به روز ومدرن. اما امروزه اکثر خانه ها دارای حمام هایی به سبک مدرن هستند.
برای اینکه بتوان حمامی به سبک روز داشت باید از شیوه های مختلفی برای طراحی استفاده کرد؛ عمده اختلافی که در این میان وجود دارد این است که آداب و رسوم هر ملتی با ملل دیگر فرق می کند ولی در عصر جدید این سنت ها و فرهنگ ها با یکدیگر ادغام شده و موجب شده اند که سبک طراحی فوق العاده ای در طراحی دکوراسیون به خصوص در دکوراسیون حمام به وجود آورده است.

حمامی به سبک ایرانی داشته باشیم

برای یک طراحی دکوراسیونی که در مورد حمام اعمال می شود باید به نوع کاشی های مصرفی و سرامیک و شیرهایی که مورد استفاده قرار می گیرند و دیگر ابزار و وسایلی که به کار می روند باید توجه ویژه ای داشت.
نکته بعدی که باید در نظر گرفت این است که حمامی که قصد طراحی اش را داریم چه ویژگی هایی باید داشته باشد. در حمام هایی که مساحت بزرگ تری دارند داشتن یک وان با اندازه مناسب می تواند قدم مهمی در زیباتر دیده شدن آن باشد.

حمام

حمام

آن گروه از خانواده های جوانی که از حمام داخل اتاق استفاده می کنند می توانند سبک قدیمی آن را با اتاقکی شیشه ای که یک سبک جدید و مدرن به شمار می رود عوض کنند.
طی سال های اخیر طراحان دکوراسیون از الگوهای غربی برای طراحی حمام استفاده می کنند ولی با تمام این توصیفات باز هم فرهنگی که سالیان سال در بین مردمان ایرانی وجود داشته بر روی این فرهنگ غربی تاثیر گزار بوده و به نوعی یک سبک طراحی مدرن به حساب می آید.

زمانی که از یک وان برای طراحی حمام خود استفاده می کنید این وسیله مدرن می تواند از جنبه های مختلفی برای شما کار ساز باشد.
قرار دادن وان در حمام های بزرگ مهمترین اقدامی است که در طراحی یک دکوراسیون حمام به سبک مدرن باید انجام داد.
اگر علاقه ای ندارید پول زیادی برای خرید وان هزینه کنید به جای آن می توانید از وان های بادی که در بازار موجود است استفاده کرده و در حمام خود قرار دهید.

اکثر مردم تنها برای حمام کردن از این فضا استفاده می کنند و در واقع به دکوراسیون آن هیچ اهمیتی نمی دهند. در دکوراسیون حمام از روش های گوناگونی می توان بهره گرفت اما تعداد این روش ها به قدر ی زیاد و متنوع است که تصمیم گیری را بسیار دشوار می کند.
اگر تمایل دارید وسایل تزئینی و کوچکی را در فضای داخلی حمام جای دهید حتما توجه کنید که این موارد کارگذاشته شده در حمام به فضای طراحی شده بیاید و با آن هماهنگی کاملی داشته باشد.

حمام

حمام

احتمال دارد شما از قرار دادن یک وسیله تزئینی کوچک در داخل حمام احساس خوبی داشته باشید ولی آن وسیله می تواند تضاد بالایی با دیگر وسایل موجود در حمام داشته باشد که همین نکته کوچک موجب می شود دیگر حمام زیبایی خود را نشان دهد.
در دکوراسیون حمام نباید تضاد زیادی بین اشیا ولوازم به کار رفته در آن وجود داشته باشد. به طور نمونه اگر از کاشی های طرحدار برای حمام استفاده می شود باید طرح حوله ها و پادری و حتی پرده ای که در حمام به کار می رود یک سان باشد تا تصویر زننده ای ایجاد نکند.

انتخاب رنگ مناسب

در مورد رنگی که برای حمام انتخاب می شود می توان به رنگ سفید که یکی از بهترین رنگ ها به شمار می رود اشاره کرد.
رنگ سفید قابلیت هماهنگی با تمام رنگ های به کار رفته در اشیا و وسایل حمام را دارد و خیلی آسان تمام ناپاکی های موجود را نشان می دهد و سریع تر نیز قابلیت پاک شدن را دارد.
برای اینکه بتوانید از فضای بزرگ تری برخوردار شوید می توانید برای دیوار های حمام از کاشی هایی که به رنگ روشن هستند استفاده کنید. این روش یک نوع خطای دید را به وجود می اورد و باعث می شود که فضای حمام بزرگتر به نظر برسد.

حمام

حمام

کف زمین

برای اینکه حمام تان بزرگتر دیده شود و از لحاظ امنیتی و بهداشتی نیز خوب باشد می توانید از سرامیک های سفیدی که تاثیر بسزایی در بهداشت حمام دارد استفاده کنید.

نور پردازی حمام

در طراحی دکوراسیون حمام می توانید از لامپ های کوچکی که در نقاط گوناگون کار گذاشته می شود استفاده کنید. با این کار هم حمام شما بزرگتر دیده می شود و هم اینکه در مواقع خاص می توانید آن ها را به کار ببرید.

حمام

حمام

بهتر است قبل از اینکه حمام را تمیز کنید آب داغ را به اندازه 5 دقیقه باز کنید و اجازه دهید فضای حمام توسط بخار آب مرطوب شود.
برای اینکه بتوانید از حمامی معطر و خوشبو بهره مند شوید می توانید از چند قطره خوشبوکننده بر روی حباب چراغی که در حمام نصب شده است بریزید و به این ترتیب یک حمام خوشبو خواهید داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *