#


تزئین دیوارهای ساده با این روش ها

5 آگوست 2018 بدون نظر 1695 بازدید

تزئین دیوارهای ساده با این روش ها

ترفندهایی برای زیبایی دیوارهای ساده

اگر اتاق خواب شما حتی وقتی که هوا هنوز تاریک نشده است، به شما حالت خواب آلودگی و کسالت می دهد، زمان آن رسیده است که یک تغییر خوب را در اتاق تان به وجود آورید. با وجود این که دیوارهای ساده و رنگ سفید هنوز هم جایگاه مخصوص خودشان را در طراحی و نمای داخلی دارند، اگر خود شما حس و حال خوبی برای انجام کار دارید و یا می توانید مبلغی را براى استخدام کسى کنار بگذارید، با ایجاد یک سری تغییرات در دیوار اتاق خواب، یک فضاى جدید و منحصر به فرد را به وجود بیاورید. راه های گوناگونی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید به دیوار اتاق خواب روح ببخشید. برای انجام تمام این راه ها به قلم مو نیازی نیست و برخی از آن ها قابل اجرا در خانه های اجاره ای هم هستند.

دیوار اتاق خواب را با رنگ دکور کنید

تنها چیزی که لازم می شود یک ظرف رنگ، یک رولر و قلم مو است. این را به یاد داشته باشید اگر دل تان می خواهد نتیجه خوبی از این کار حاصل شود، می بایست برای آماده سازی و تمیز کردن دیوارها زمان بگذارید. چه شما از طراوت رنگ سفید خوشتان بیاید، چه تازگی رنگ آبی و‌ یا امروزی بودن رنگ خاکستری، یک لایه رنگی که جدید است خیلی زود اتاق شما را روشن تر می کند. اگر برای تغییرات زیاد آمادگی ندارید، یک رنگ دلخواه را انتخاب نمایید و تنها دیوار پشت تختخواب تان را رنگ کنید.

انتخاب هایى غیر از رنگ کردن

اگر اولویت شما رنگ کردن نیست، و یا به عنوان مثال در یک منزل استیجاری هستید و این امکان برای شما فراهم نیست که رنگ آمیزی کنید، اولویت هاى دیگرى هم می توان به وجود آورد.

از کاغذ دیوارى برای تزیین دیوار اتاق خواب استفاده کنید

استفاده از کاغذ دیوارى از گذشته خیلی دور، یعنى زمان پدر بزرگ هاى ما، در خانه ها رایج بود. چسباندن و کندن کاغذ دیواری هاى امروزى خیلی راحت تر از گذشته و تنوع طرح و رنگ هاى آن خیلی گسترده است. با توجه سلیقه خود می توانید مدل هاى ساده و معمولی یا شلوغ، کم رنگ یا پر رنگ انتخاب نمایید. می توانید کلیه دیوارهای اتاق خواب را با کاغذ دیوارى پوشش دهید یا یک مدل و رنگ مخصوص و قوى را تنها براى یک دیوار انتخاب نمایید.

ایده هایى براى استفاده از پارچه

شاید باورش سخت باشد ولی شما می توانید براى پوشش دیوارهای اتاق خواب از پارچه به عنوان زیبایی به جای کاغذ دیوارى استفاده نمایید. علاوه بر این اگر قصد تغییر دکوراسیون داشتید و یا خواستید از آن منزل بروید، کندن پارچه نصب شده روی دیوار کار خیلی آسانی است و به دیوار خانه شما آسیبی را وارد نمی کند. یک پارچه کتانى سبک با طرح طرحی که می پسندید را پیدا کنید و با استفاده از چسب مایع ، آن را بر روى دیوار نصب کنید.

یک لحاف چهل تیکه آویزان کنید

اگر به سبک های روستایی و یا غیر رسمی علاقه دارید، یک پتوی چهل تیکه زیبا و شاید قدیمی را بالای سر تخت خواب و یا بر روی یک دیواری که خالی و بزرگ آویزان نمایید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *