#


تزئین بالکن به شیوه ای مدرن وزیبا

تزئین بالکن
14 نوامبر 2017 بدون نظر 2383 بازدید

تزئین بالکن به شیوه ای مدرن وزیبا

تزئین بالکن به شیوه ای مدرن وزیبا

زمانی که بالکن خانه خود را تزئین کنید در واقع ظاهر بصری ساختمان خود را تغییر داده و به زیباترین شکل آن را نشان خواهید داد. بهترین زمان برای ایجاد طرح های جذاب برای بالکن نزدیک عید است که در حال تغییر دکوراسیون داخلی منازل خود هستید. در این زمان می توانید تزئین بالکن خود را به راحتی انجام دهید و در واقع دچار دوباره کاری نشوید. بالکن ها می توانند اتفاقات خوبی را که در روزهای بهاری قرار است برای شما به وجود بیاید را نشان داده و زیبایی خانه شما را افزایش دهند. در این مقاله قصد داریم در مورد تزئین بالکن ایده هایی را رائه دهیم که هم می توانید در مورد بالکن های کوچک خود استفاده کنید و هم در مورد بالکن هایی که بزرگ هستند.

استفاده از صندلی در فضای بالکن

برای اینکه بتوانید در فضای بالکن خود آرامش بیشتری داشته باشید و از این فضا نهایت لذت را داشته باشید می توانید از صندلی های چوبی تک برای بالکن خانه خود استفاده کنید. به این ترتیب شما می توانید بر روی این صندلی ها نشسته واز هوای بیرون از منزل لذت کافی را ببرید. برای اینکه بتوانید این صندلی های چوبی را به بهترین شکل تزئین کنید می توانید از پارچه ها و کوسن هایی که طرح و رنگ شادی دارند استفاده کنید. یکی دیگر از راه های تزئین بالکن این است که در اطراف صندلی های چوبی موجود در بالکن خود از گلدان هایی که دارای گل و شکوفه است قرار دهید تا یک فضای شاد و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد.

تزئین بالکن

تزئین بالکن

قرار دادن شومینه برای تزئین بالکن

در مورد بالکن هایی که بزرگ تر هستند می توانید علاوه بر استفاده از صندلی در این فضا شومینه های سیار را نیز قرار دهید. این مدل از شومینه ها می توانند به راحتی جابه جا شوند به همین دلیل می توانید به آسانی آن ها را حرکت داده و در هر قسمت از بالکن که مورد علاقه خودتان است قرار دهید.

تزئین دیوارهای بالکن

برای داشتن بالکنی زیبا دیوارهای آن را فراموش نکنید و برای زیبایی بیشتر دیوارهای این فضا را با یک رنگ آمیزی مناسب جذاب تر کنید. علاوه بر رنگ کردن می توانید از چند گلدان نیز برای این محیط استفاده نمائید. می توانید این گلدان ها را به وسیله بست فلزی به دیوار بالکن بیاویزید. در خصوص رنگ گلدان ها نیز توجه داشته باشید که رنگ های شادی را انتخاب کنید تا بتوانید یک رنگ و بوی فوق العاده ای را برای بالکن خانه خود داشته باشید.

تزئین بالکن

تزئین بالکن

ایجاد هماهنگی بین مبلمان و رنگ بالکن

برای اینکه بتوانید بالکنی متناسب با مبلمان موجود در آن داشته باشید بهتر است از رنگ مناسبی برای کف آن نیز استفاده نمائید. بهتر است از رنگی استفاده کنید که هماهنگی کاملی با مبلمان موجود در بالکن داشته باشد. برای این کار می توانید از کفپوشی مناسب برای کف بالکن استفاده کنید و یا حتی رنگ گلدان ها و رویه صندلی و یا کوسن هایی که در بالکن وجود دارد را با یکدیگر هماهنگ کنید. در انتخاب رنگ به نحوی عمل کنید که رنگ به صورت مکمل با یکدیگر باشند. این کار باعث می شود بالکن خانه شما از حالت یکنواختی خارج شده رنگ و طراوت خاصی پیدا کند.

تزئین بالکن

تزئین بالکن

تزئین نرده های بالکن

در مورد تزئین بالکن می توانید از نرده های موجود نیز استفاده کرده و با تزئین آن ها جلوه ای زیبا به بالکن خود بدهید. کافی است کمی خلاقیت به خرج داده و گلدان هایی که طرح های خلاقانه ای دارد و برای قرار گیری بر روی نرده به وجود آمده اند را انتخاب کنید. بهترین کار در مورد انتخاب گلدان مناسب این است که دارای رنگ هماهنگی با رنگ نرده ها باشند در این صورت است که می توانید یک طرح زیبا و جذاب را در بالکن خانه خود به وجود بیاورید.

می توانید برخی از گلدان ها را در چند رنگ متنوع انتخاب کنید و برای داشتن هماهنگی کامل با نرده می توانید رنگ نرده را نیز متناسب با گلدان ها تغییر دهید. با انجام این ایده ها می توانید بالکنی زیبا داشته واز بودن در چنین فضایی احساس خوبی داشته باشید. بهترین کار این است که برای تزئین بالکن بر طبق اصول و قواعد عمل کرده و در ایجاد طرح های خلاقانه تردید نداشته باشید.

تزئین بالکن

تزئین بالکن

البته می توانید بدون قرار دادن مبلمان کل بالکن خود را با استفاده از گل ها و گیاهان خاص تزئین کنید و بالکن خود را به یک باغچه زیبا و مدرن تبدیل کنید و در این محیط گل ها و گیاهان زیادی را پرورش دهید و یک فضای سبز کوچک را برای خود به وجود بیاورید. این کار را می توانید در خصوص بالکن های کوچک انجام دهید و یک فضای سبز کوچک و شخصی برای خود داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *