#


تابش نور به کلیسای «لاس پاژاریتوس»

پروژه ی کلیسای «لاس پاژاریتوس» تابش ملایم نور به داخل کلیسا
25 فوریه 2017 بدون نظر 1927 بازدید

تابش نور به کلیسای «لاس پاژاریتوس»

پروژه ی کلیسای «لاس پاژاریتوس» تابش نور ملایم به داخل کلیسا

پروژه ی کلیسای «لاس پاژاریتوس» تابش ملایم نور به داخل کلیسا ،در توصیف دنباله روی این ایده که تمایلات برای نور باید به ویژه در ارتباط با اقدامات و رویدادهای بشری در نظر گرفته شوند که نشان می دهند و تمرکز ویژه ای است که قبلا به ان اشاره شد.

در توصیف دنباله روی این ایده که تمایلات برای نور باید به ویژه در ارتباط با اقدامات و رویدادهای بشری در نظر گرفته شوند. که نشان می دهند و تمرکز ویژه ای است که قبلا به ان اشاره شد.

در این رویکرد، پرسش های مقیاس، هندسه و شکل نادیده گرفته نمی شوند، اما همیشه در ارتباط با نحوه ی تاثیر بر تجربه ی معمارانه بررسی می شوند. (من به ابعاد کوچکتری رسیدم که به من می گفتند که دامنه ای که در ان چشم فضا را می بیند، سایه روشنی را نشان می دهد.)

در بررسی کاربرد نور غیر مستقیم به وسیله ی او برای مثال، در توضیح اهمیت اثر متقابل بین هندسه ی فضایی، محل پنجره و رنگ سطح برای توزیع نور دقت می شود.

سپس استدلال از طریق تحلیل مفصل نقشی بسط می یابد که چنین کلیسای کوچکی انتظار می رود در چشم انداز فرهنگی و فیزیکی ایفا کنند که در هر دو با شیوه ی تعیین فضایی با مقیاس واسطه بین فضای داخلی و خارجی است که رهگذر را درگیر نموده و او را دعوت به ورود می کند.

به عنوان مجموعه ای محکم برای نمایش گل ها، شمع ها و سایر موارد مرتبط با مذهب معروف عمل می کند.

نشان دادن اهمیت اصلی نور و استنباط بصری نسبت به تفکر طراحی و همزمان نمایش حالت گردش مورد تقاضا متن با یک پرسش به جای یک پاسخ پایان می یابد. باز کردن موضوع نورپردازی از نقطه نظر جدید به این سوال می رسد :

اما محل ویژه ی اعتراف در این مکعب نور چگونه خواهد بود؟ نور ان ها چه خواهد بود، نوری که با شکلی از این کلیساهای کوچک در داخل کلیسای بزرگتر مشخص می شود؟

در حالی که در نگاه اول به نظر می رسد طراحی نمونه ای از پیش شرط مدرنیستی برای شکل ایده ال مکعب سفید باشد، مشخص می شود که تصمیمات در مورد قیاس ، ابعاد و رنگ در حقیقت با بررسی جهت ارایه ی نور غیر مستقیم با کیفیت ارام تر و منتشر تعیین می شوند که برابری ان ها کمک می کند تا در مورد غیر مادی ساختن شکل اطمینان حاصل شود.

«کروز» می داند که شکل مربعی بلند و تک رنگ بانور برابر «نور مربعی» را ایجاد خواهد نمود یا به بیان دیگر نور میانه و مساوی و متعادلی را سبب می شود. در عین حال ، در پاسخ به موضوع کلیدی طراحی (همان طور که او نشان می دهد) فرم فضایی که در داخل ان کسی عبادت می کند چگونه است؟ پیوند هندسه و نور به وسیله «کروز» ایده ال باقی نمی ماند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *