#


بهار و ایجاد دکوراسیونی بهاری برای استقبال از تازگی

26 مارس 2018 يك نظر 1475 بازدید

بهار و ایجاد دکوراسیونی بهاری برای استقبال از تازگی

استقبال از بهار با ایجاد دکوراسیونی بهاری در خانه

با فرا رسیدن بهار پرندگان شروع به خواندن آواز می کنند و شکوفه های گل در همه جا دیده می شود و این نشان می دهد زمان تازه شدن و شروع دوباره از راه رسیده است. می توانید از این فرصت استفاده کرده و حال و هوای بهاری را وارد خانه خود کرده و روح و روان خود را نیز تازه کنید. در فصل بهار می توانید از ایده ها و ترفندهای بسیاری استفاده کرده و از پتانسیل های موجود در این فصل نهایت بهره را ببرید. زمانی که از تزئینات و دکوراسیون بهاری در خانه خود استفاده می کنید موجب می شوید که احساس طراوت و تازگی در خانه ایجاد شده و لطافت بهاری پس از یک فصل سرد وارد منزل شده و موجب نشاظ و سرزندگی افراد خانه گردد. در این مطلب قصد داریم ایده هایی را معرفی کنیم که با استفاده از آن ها می توانید خانه ای بهاری و پر از طراوت داشته و موجب ایجاد احساس خوبی شوید.

استقبال از بهار و خوش آمدگویی به آن

اولین قدم برای اینکه بهار وارد خانه ای شود نظم و ترتیب خانه می باشد و برطرف کردن تمام بهم ریختگی ها. زمانی که کلیه بی نظمی ها و شلوغی های خانه را برطرف کنید و هر چیزی را در جای مناسبی قرار دهید و دکوراسیون نا مرتب آن را نظم دهید در واقع می توانید بگوئیم که خانه تان آماده استقبال از بهار است. برای اینکه بتوانید کلیه لوازمی که در زمستان مورد استفاده قرار داده اید و حالا دیگر در بهار نیازی به آن ها نیست از سبدهای حصیری و جعبه های فلزی و چوبی و یا حتی از قلاب های آویزز استفاده نمائید و تمام این لوازم و اسباب را سروسامان بدهید. زمانی که خانه مرتب باشد در واقع زیبایی خاصی را به ارمغان خواهد آورد و موجب می شود دکوراسیونی زیبا و ایده آل داشته باشید. بنابراین توصیه می کنیم نسبت به طبقه بندی و نظم دهی دکوراسیون خانه خود توجه ویژه ای داشته باشید و اهیمت بالایی برای آن قائل باشید.

استفاده از حلقه گل های رنگین برای استقبال از بهار

می توانید از رنگ های لطیف و زیبا که تا اندازه ای نیز روشن است برای رنگ آمیزی ورودی خانه خود استفاده کرده و به نوعی به استقبال از بهار بروید. می توانید حلقه ای از گل های بهاری درست کرده و آن را در ورودی خاانه خود قرار دهید. برای درست کردن این حلقه گل می توانید از ساقه گیاهانی که به رنگ سبز است استفاده کرده و یا از تمام مواردی که در دسترس قرار دارد و به نظر دور ریختنی است کمک گرفته و حلقه ای زیبا را درست کنید. این کار به شما کمک می کند تا با ایجاد حلقه ای زیبا و رنگین به استقبال از بهار رفته و علاوه بر آن با کمترین وسایل دکوراسیونی زیبا را ایجاد کنید.

استفاده از رنگ ها در دکوراسیون خانه و استقبال از بهار

فصل بهار به عنوان یکی از بهترین زمان ها شناخته می شود که می توانید رنگ های زیبا و شاد را وارد دکوراسیون خانه کرده و دکوراسیونی رنگی و خاص را به وجود بیاورید. استفاده از رنگ های متنوع و شاد یکی از ارزان ترین و ساده ترین ایده هایی است که موجب می شود حس سرزندگی در خانه ایجاد شده و تاثیری بسیار چشمگیر و قابل توجه را خواهد داشت. می توانید از یک ظرف رنگارنگ برای قرار دادن میوه های تازه بر روی کانتر آشپزخانه استفاده نمایید و به سادگی رنگ های خاص و مختلف را وارد دکوراسیون خانه خود کنید. زمانی که قصد استقبال از بهار را دارید می توانید از رنگ هایی همچون صورتی پاستل و آبی ملایم و سبز و بنفش بسیار ملایم و یا رنگ های روشن مختلف استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید رنگ های مختلف را به سادگی وارد خانه خود کنید می توانید از کوسن و لوازم جانبی رنگارنگ و همچنین پرده استفاده کرده و رنگ های مختلف را به زیبایی در دکوراسیون خانه خود نشان دهید. استفاده از کوسن های رنگی کوچک می تواند تغییرات بسیار زیادی را در دکوراسیون داخلی هر خانه ای ایجاد کرده و زیبایی آن بیشتر از هر زمان دیگری نشان دهد.

استفاده از گل های بهاری در دکوراسیون خانه

یکی دیگر از راه های تزئین خانه به کارگیری از گل های بهاری می باشد که می تواند حس طراوت و شادابی را وارد خانه کند. در فصل بهار گل های زیبای بسیاری شکوفا می شوند که می توانید از آن ها در دکوراسیون خانه خود استفاده نمائید و چهره ای بهاری به دکوراسیون خانه خود دهید. در هر فضایی که از گل ها استفاده می شود تغییراتی آنی را در این فضا ایجاد می کند و موجب می شود خلق و خوی فضای خانه به زیبایی تغییر پیدا کند. دسته های مختلفی از گل های بهاری را می توانید در بخش های مختلفی از خانه همچون اتاق نشیمن و پذیرایی و یا حمام و حتی اتاق خواب و آشپزخانه قرار داده و از زیبایی بهار نهایت لذت را ببرید. به کارگیری از گل های بهاری می تواند حضور بهار را به زیبایی در خانه شما تداعی کرده و احساس آرامش و سرزندگی را به وجود بیاورد.

به کارگیری از عطرهای بهاری در دکوراسیون خانه

یکی از ایده هایی که می توانید در فصل بهار استفاده کنید افزودن عطرهای مورد علاقه و دوست داشتنی خودتان به فضای خانه است. می توانید از گل های تازه استفاده کرده و رایحه گل های لوندر و گل رز و پونه را در خانه وارد کنید. این رایحه ها می تواند موجب ایجاد حس طراوت و شادابی در خانه شده و آرامش را برای اهالی خانواده به ارمغان بیاورد.

ایجاد دکوراسیونی روشن در خانه

برای اینکه بتوانید فضای خانه خود را کمی روشن تر نشان دهید بهار است از نورهای گرم و درخشان استفاده کنید. برای داشتن دکوراسیون بهاری روشن می توانید از المان ها و عناصری کمک بگیرید که می توانند نور را به بهترین شکل بازتاب کنند. به عنوان مثال می توانید از لوازم و تزئینات زرد رنگ در دکوراسیون خانه استفاده نمائید. کاسه و یا گلدانی شیشه ای و بلوری را انتخاب کرده و داخل آن را پر از لیموهای زرد رنگ کنید و بر روی اپن آشپزخانه بگذارید. برای داشتن فضایی روشن و دلباز می توانید پرده های سنگین زمستانی را تعویض کرده و به جای آن پرده های حریر و توری و یا پرده هایی از جنس وال استفاده نمائید تا روشنایی را به زیبایی در خانه خود نشان دهید. استفاده از پرده های روشن موجب می شود تا فضای خانه روشنایی و آرامش خاصی را به خود بگیرد و همین مساله می تواند در ایجاد دکوراسیونی بهاری تاثیر بسزایی داشته باشد.

شروعی دوباره با استفاده از لوازم قدیمی

در هر خانه ای لوازمی وجود دارد که از آن ها استفاده نمی شود و به عنوان یک وسیله قدیمی کتنار گذاشته شده اند. می توانید این وسایل و لوازم را مجددا احیا کرده و دوباره به کار بگیرید؛ به عنوان مثال می توانید از مبلمانی که قدیمی شده اند دوباره استفاده نمائید و فرصت دوباره ای به آن ها بدهید. می توانید این مبلمان را تعمیر کرده و یا وسایل دیگری را که استفاده نمی کردید برای کاربردی جدید به کار بگیرید. به عنوان نمونه می توانید از بطری شیشه ای که دیگر کاربردی ندارد استفاده کرده و آن را تبدیل به یک گلدان جدید کنید. علاوه براین جعبه های قدیمی را به کار گرفته و از آن ها به عنوان قفسه های دیواری استفاده نمائید. اگر بخواهیم مثال دیگری را ذکر کنیم می توانید لوستری برنجی را که کمی قدیمی است خریداری کرده و آن ها را رنگ کرده و در دکوراسیون خانه خود به کار بگیرید. می توایند از بطری هایی که دور ریختنی است استفاده نمائید و به عنوان ایده ای جذاب در دکوراسیون خانه خود به کار گرفته و فضایی بهاری را به وجود بیاورید.

استفاده از کوسن های قدیمی در دکوراسیون بهاری

می توانید از کوسن های قدیمی به عنوان جایگزینی برای بالش های خود استفاده نمائید. پتوها و بالش هایی را که در زمستان استفاده کرده اید را برداشته و به جای آن ها بالش های پنبه ای و پتوهای نازک را به کار بگیرید. این امر موجب می شود تا حس آرامش و راحتی بیشتری در فضای خانه خود به وجود بیاورید. یکی دیگر از ایده هایی که می توانید در دکوراسیون بهاری خانه خود به کار بگیرید استفاده از آثار نری به روز می باشد. می توانید از تابلوهای هنری زیبا در دکوراسیون خانه خود استفاده کرده و حال و هوای بهاری را به خوبی نشان دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *