#


با چیدمان درست گل و گلدان فضای منزل تان را زیبا کنید

24 جولای 2018 بدون نظر 6783 بازدید

با چیدمان درست گل و گلدان فضای منزل تان را زیبا کنید

اصولی چیدمان انواع گل در فضای خانه

امروزه در کوراسیون داخلی منزل نمی توان از اهمیت وجود گل و گیاه چشم پوشی کرد. تنها انتخاب گل و گیاه موثر نیست، بلکه چیدمان آن در منزل از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا پنج شیوه گوناگون را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با گل و گیاه خود فضای آرام و دوست داشتنی را ایجاد کنید.

چیدمان گیاه با استفاده از میز چرخدار یا نیمکت

یکی از ساده ترین راه ها استفاده از نیمکت یا میز چرخدار است. کافیست یکی از این وسایل را در جای مناسبی در منزل تان قرار دهید. پس از آن گل و گیاهان کوچک و بزرگ خود را بر روی آن قرار دهید. البته باید این را بدانید که کدام گلدان را در بالا و کدام یک را در قسمت پایین قرار دهید. به عنوان مثال گل هایی که کوچک تر و سبک تر هستند در طبقه بالا و گل هایی که رونده و بزرگ تر هستند در طبقه پایین قرار دهید.

تزئین خانه با مدل های مختلف گلدان

با استفاده از گلدان های گوناگون می توانید دکوراسیون منزل خود را جالب تر و جذاب تر نمایید. همانطور که هیچ گیاهی شبیه به گیاه دیگری نیست و دارای شکل و ظاهر خاص خود است، گلدان ها نیز می توانند متناسب با گیاه خود انتخاب شوند و نیازی نیست به طور یکسان و هماهنگ استفاده شوند. سعی کنید از گلدان ها در اندازه ها و رنگ های گوناگونی در کنار هم استفاده کنید.

خلق گوشه سبز خودتان با گیاهان خانگی

چنانچه در فضای خانه ی خود مکانی پرت و بلااستفاده دارید، می توانید گیاهان خود را در آن بچینید. برای این ایده نیز بهتر است از گلدان هایی با اندازه گوناگون و مخصوصا در ابعاد بزرگ تر استفاده کنید. البته این را به یاد داشته باشید که قرار نیست همه چیز را بر روی زمین بگذارید. گلدان های آویز بسیار مناسب هستند.

گذاشتن بزرگ ترین گلدان کنار کاناپه

این روش یکی از اصول چیدمان گیاهان در دکوراسیون منزل است. گذاشتن یک گلدان بزرگ در کنار کاناپه و یا صندلی در اتاق نشیمن یکی از ترفندهایی است که طراحان داخلی همیشه از آن استفاده می کنند. یکی از مزایای این شیوه این است که در هر سبکی از دکوراسیون می توان آن را به کار برد. البته این را بدانید که این مسئله زمانی تاثیر مثبت دارد که گلدان خود را متناسب با لوازم دکوراسیون انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *