ایجاد دکوراسیون مدرن در ورودی منزل برای استقبال از پائیز

دکوراسیون خلاقانه در ورودی منزل برای استقبال از پائیز

دکوراسیونی که در ورودی منزل دیده می شود حاکی از ذوق و سلیقه صاحب خانه دارد. اغلب افراد می پندارند برای ایجاد دکوراسیونی مناسب در ورودی خانه باید هزینه گزافی را بپردازند که در این مقاله قصد داریم خلاف آن را ثابت کنیم. اصولی وجود دارد که باعث می شود با پرداخت کمترین هزینه ورودی منزل خود را به طرز زیبا و چشمگیری طراحی کرده و فضایی دلنشین را در این بخش از خانه به وجود بیاورید.

استفاده از کدو تنبل در دکوراسیون ورودی

کدو تنبل و یا کدو حلوایی تنها به هالوین اختصاص نداشته و در دکوراسیون منزل نیز می توان از آن استفاده کرد. برای این کار می توانید کدو تنبل های مختلف را با سایز و اندازه متفاوت خریداری کرده و آن ها را رنگ آمیزی کنید. برای این کار ابتدا باید درون کدو را خالی کرده و پس از خشک شدن می توان آن را رنگ کرده و از گل های پائیزی در آن استفاده کرد. گل هایی همچون لاله عباسی و داوودی بهترین گزینه برای این کار به شمار می روند. استفاده از شمع یکی دیگر از ایده هایی است که در آغاز فصل پائیز می توان از آن استفاده کرد و این کدو تنبل ها را در ورودی منزل قرار داد.

استفاده از فانوس در دکوراسیون ورودی

فانوس ها به عنوان یک اکسسوری جذاب و دوست داشتنی جایگاه ویژه ای را در دکوراسیون داخلی ایفا می کنند. برای این کار می توانید از فانوس های بلندتری استفاده کرده و آن ها را در ورودی منزل خود قرار دهید. ابعاد فانوس باعث می شود که شمع بیشتری در درون آن قرار بگیرد و به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چراغ نخواهد بود. برای ایجاد جذابیت در دکوراسیون ورودی خود می توانید از باکس هایی که در درون آن ها گل های پائیزی قرار دارد استفاده کنید.

استفاده از فلاورباکس در ورودی منزل

چنانچه ورودی منزل شما فضای بزرگی دارد فلاور باکس ها بهترین گزینه به شمار می روند و می توان از آن ها بیشترین استفاده را داشت. برای آماده کردن فلاورباکس ها باید از فصل بهار و تابستان آغاز کرد تا بتوان گل هایی زیبا و یکدست را در آن ها جای داد. چنانچه ورودی منزل تان فضای کوچکی دارد بهترین کار استفاده از فلاورباکس های دیواری و یا آویز است. اغلب طراحان عرصه دکوراسیون از این روش برای ایجاد دکوراسیونی خلاقانه در ورودی آپارتمان های استفاده می کنند و کمترین هزینه را درپی دارد.

قرار دادن حلقه گل در ورودی آپارتمان

در بسیاری از آپارتمان های امروزی به دلیل کمبود فضای ورودی نمی توان ایده های زیادی را به کار برد اما استفاده از حلقه های گل علاوه بر ایجاد زیبایی در این بخش از خانه کمترین هزینه را نیز در پی دارد. علاقه مندان به استفاده از حلقه گل در ورودی آپارتمان می توانند به سادگی و با کمترین هزینه این حلقه های گل را ساخته و فضایی جذاب و تماشایی را به وجود بیاورند. هیچ فردی از اینکه حلقه گلی بر روی درب آپارتمان آویزان شده باشد ناراخت نمی شود اما برای این کار ابتدا باید به رنگ درب منزل توجه داشت. چرا که عدم توجه به این گزینه باعث می شود تا گل ها نیز به صورت صحیحی انتخاب نشوند و جذابیت خود را نداشته باشند. درخصوص اغلب درب های ورودی از رنگ قهوه ای تیره و یا روشن استفاده می کنند به همین دلیل توصیه می کنیم که تن های رنگی مختلف سبز را درخصوص انتخاب حلقه های گل مورد توجه قرار دهید. حلقه های گل کاربرد بسیاری دارند که یکی از مهم ترین آن ها استفاده بر روی درب خانه نوعروسان است.

ورودی خانه بخش بسیار مهمی است که در هرفصلی می توان حالتی جدید را برای آن به وجود آورد. اشخاصی که به طراحی دکوراسیون علاقه مند هستند می توانند کار خود را با ایجاد دکوراسیونی خاص برای ورودی منزل شروع کنند واین بخش از خانه را با استفاده از المان های ساده ای که در اغلب منازل وجود دارد زیباتر نشان دهند. البته در دکوراسیون ورودی بیش از هرچیزی باید به ابعاد فضای موجود توجه داشت و براساس آن طرحی خاص و ویژه را به کار گرفت. عدم توجه به این مورد می تواند فضایی کوچک را به وجود بیاورد که طراحی صورت گرفته در آن هیچ جذابیتی نیز نخواهد داشت

از من بپرس 2

Recent Posts

روند اندیشه های معماری

اندیشه های معماری هم همانند بسیاری از زمینه های دیگر دچار تغییر شده است و…

5 سال ago

توضیحاتی در مورد سبک های پست مدرن،نئو مدرن و نئو کلاسیک

گرایش هایی بعد از دوران مدرن به وجود آمدند که نواقص اندیشه های مدرن را…

5 سال ago

سبک ایرانی اسلامی

با عمیق نگریستن درسبک ایرانی اسلامی می توان به توجه معماران به سمت حیاط ها،…

5 سال ago

نقش طراح در یک پروژه چیست؟

این که نقش طراح دقیقا در پروژه چیست، شاید سوالی باشد که جنبه های زیادی…

5 سال ago

معماری زمینه گرایی و منطقه گرایی

زمینه گرایی پیوندی بین زمین و محیط زندگی است و یا به عبارت دیگر محیط…

5 سال ago

چگونگی قرار گیری مبلمان در پذیرایی مستطیل شکل

اگر منزل شما دارای پذیرایی مستطیل شکل است بهتر است مواردی را در نظر بگیرید.…

5 سال ago