#


ایجاد دکوراسیونی منظم با استفاده از سینی های دکوراتیو

سینی های دکوراتیو
10 دسامبر 2017 بدون نظر 2033 بازدید

ایجاد دکوراسیونی منظم با استفاده از سینی های دکوراتیو

ایجاد دکوراسیونی منظم با استفاده از سینی های دکوراتیو

یکی از مواردی که باعث می شود تا دکوراسیون خانه شما جذاب تر دیده شود نظم موجود در آن می باشد. همواره نظم یکی از اصلی ترین مواردی است که نقشی تعیین کننده برای زندگی و همچنین شخصیت فرد دارد. زمانی که نظم در زندگی افراد وجود نداشته باشد نوعی سردرگمی برای آن ها پیش خواهد آمد؛ در خصوص دکوراسیون منزل نیز اینگونه است. اگر نظم را در مورد قرار دادن کلیه لوازم دکوراسیون خود در نظر بگیرید مسلما دکوراسیونی ایده آل را خواهید داشت اما اگر در کوراسیون خود از این قاعده کلی استفاده نکنید مسلما دکوراسیونی آشفته و بد شکل به وجود خواهد آمد. در این مطلب می خواهیم یک وسله پر کاربرد را به شما معرفی کنیم که می تواند در ایجاد نظم در دکوراسیون بسیار به کار آمده و هیچ گونه هزینه اضافی را برای شما به همراه نداشته باشد.

سینی های دکوراتیو از جمله وسایلی هستند که  کاربرد بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی دارند و با تنوعی که درمورد آن ها وجود دارد می توانند به زیبایی نظم را وارد دکوراسیون خانه شما نمایند. در این مطلب چند ایده برای استفاده از این سینی ها را ارائه کرده ایم تا با استفاده از آن بتوانید دکوراسیونی منظم و ایده آل را برای خانه خود به ارمغان بیاورید.

سینی های دکوراتیو

سینی های دکوراتیو

استفاده از سینی های دکوراتیو در ورودی منزل

اگر در بخش ورودی خانه خود فضای زیادی دارید می توانید از یک سینی دکوراتیو که ابعاد بزرگی نیزدارد برای نگهداری از کفش های خود استفاده کنی. این کار باعث می شود تا نظم در این قسمت از خانه شما به خوبی دیده شود. در زمان هایی که شرایط آب و هوایی چندان مساعد نیست و کفش های شما کثیف و گلی شده اند می توانید از این سینی ها کمک گرفته و کفش های کثیف خود را درون آن ها قرار دهید. به این ترتیب دیگر مجبور نیستید آلودگی ها را با خود به خانه بیاورید و محل مناسبی برای قرار دادن کفش های خود خواهید داشت.

استفاده از سینی های دکوراتیو در فضای نشیمن

یکی از وسایلی که به چند منظور مختلف از آن می توان استفاده کرد سینی ها هستند. این وسایل کاربردی می توانند برای نظم بخشیدن به میزهای قهوه خوری به کار گرفته شوند و جذابیت خاصی را به همراه داشته باشند. در خصوص سبک های مختلف سینی های متنوعی وجود دارد که به راحتی با فضای موجود می تواند ست شده و هماهنگی مناسبی را به وجود بیاورد.

می توانید برای داشتن یک تصویر زیبا و چشم نواز از جعبه های کوچک روستیک استفاده کرده و کمی شمع را به همراه تعدادی صدف و کمی گیاه سبز را درون آن قرار دهید. این تصویر می تواند جذابیت خاصی را برای دکوراسیون شما به وجود بیاورد پس در مورد آن ها فکر کرده و یکی از جعبه های روستیک را وارد دکوراسیون خانه خود نمائید.

سینی های دکوراتیو

سینی های دکوراتیو

برخی از خانم ها ترجیح می دهند در خصوص دکوراسیون منزل خود از لوازمی که کمی لوکس تر هستند استفاده نمایند. برای این سبک دکوراسیون می توانید در سینی دکوراتیو خود متریال هایی همچون شیشه و فلز را با یکدیگر ترکیب کرده و از گل هایی که دارای رنگ خنثی هستند استفاده کنید و آن ها را در کنار جاشمعی که بسیار فاخر دیده می شود قرار دهید و لوکس بودن را به زباترین شکل وارد دکوراسیون خانه خود کنید.

می توانید دکور سینی خود را به گونه ای بچینید که لوازم به کار رفته در آن هماهنگی مناسبی با یکدیگر داشته باشند و بتوانید جذابیت را به شکلی خاص وارد دکوراسیون خانه خود بکنید. زمانی که بین موارد به کار رفته در سینی هماهنگی به وجود بیاید شاهد خواهید بود که سینی شما به عنوان یک قاب عمل کرده و تصویری زیبا را به نمایش خواهد گذاشت.

به کار بردن سینی دکوراتیو در فضای آشپزخانه

برای اینکه فضای آشپزخانه همیشه تکیز و مرتب باشد به خصوص فضای کانتر همیشه خلوت باشد بهتر است وسایلی که در طول روز از آن ها استفاده می کنید را درون آن قرار دهید. شاید در طول روز استفاده زیادی از روغن و سرکه و موارد دیگر داشته باشید و قرار دادن آن ها در یک سینی موجب می شود همیشه در دسترس باشند و ریخت و پاش زیادی در مورد آن ها صورت نگیرد. می توانید تخته گوشت خود را در قسمت پشتی این چیدمان قرار داده و یک تصویر زبا و کاربردی را به وجود بیاورید. این کار به شما کمک می کند تا نظم این فضا را نیز همواره رعایت کرده و شلوغی های بی مورد را از میان بردارید. اگر در فضای آشپزخانه خود از یک جزیره استفاده کرده اید باید این نکته را مد نظر قرار دهید که همیشه جزیره ها بسیار شلوغ می باشند و یکی از عوامل شلوغی و ریخت و پاش در آشپزخانه نیز به شمار می روند. با استفاده از یک سینی دکوراتیو می توانید نظم را در این قسمت نیز وارد کرده و با قرار دادن میوه ها درون آن دکوراسیونی منظم را به وجود بیاورید.

سینی های دکوراتیو

سینی های دکوراتیو

به کار بردن سینی دکوراتیو در فضای غذاخوری

اگر در میهمانی های خود به دنبال راهی برای سرو راحت نوشیدنی ها و اب میوه های مختلف هستید می توانید از سینی های دکواتیو برای این کار استفاده کنید. می توانید علاوه بر نوشیدنی در این سینی ها چند لیمو را در کنار تعدادی گل قرار دهید و از آن به عنوان یک تزئین زیبا برای میز غذا خوری خود استفاده نمائید. به کار بردن این سینی ها در فضای غذاخوری موجب می شود تا جذابیت خاصی به میز خود بدهید و تزئینی مدرن و جدید را به کار بگیرید.

استفاده از سینی های دکوراتیو در فضای پذیرایی

اصولا پذیرایی هر خانه ای به عنوان یک فضای خانوادگی شناخته می شود و از سبک های مختلفی در دکوراسیون آن استفاده می شود. می توان از سینی های دکوراتیو در این فضا نیز استفاده کرد و طرحی جدید و مدرن را به آن بخشید. در خصوص مبلمان چرمی که در اتاق پذیرایی قرار دارد می توانید از سینی های چوبی که تضاد جالبی با آن دارند استفاده کرد و دکوراسیونی خارق العاده را به وجود آورد.

استفاده از سینی های دکوراتیو فضای بالکن

اگردر فضای بالکن خانه خود از پف استفاده کرده اید می توانید از یک سینی دکوراتیو که به شکل گرد است و جنس آن از چوب می باشد استفاده نموده و پوف موجود در این محیط را به یک میز قهوه خوری تبدیل کنید. این امر به عنوان یک راه حل بسیار جالب و پرکاربرد درفضاهای کوچک به شمار می رود و می تواند بهترین انتخاب برای بالکن محسوب شود. استفاده از سینی های دکوراتیو این امکان را برای شما فراهم می کند که از کوچکترین فضای خانه خود بیشترین استفاده را داشته باشید و بتوانید ایده های جذابی را پیاده کنید.

سینی های دکوراتیو

سینی های دکوراتیو

به کار بردن سینی دکوراتیو در فضای اتاق خواب

یکی دیگر از مکان هایی که می توانید برای نظم دادن به آن از سینی های دکوراتیو استفاده کنید فضای اتاق خواب می باشد. این سینی ها قابلیت های زیادی را برای شما فراهم می کنند و می توانید بدون توجه به کشوهای میز پاتختی از آن ها به عنوان محلی برای نگهداری از وسایل خود استفاده کنید. استفاده از یک سینی دکوراتیو در فضای اتاق خواب این امکان را برای شما فراهم می کند که در صورت عدم نیاز به آن وسایل به راحتی آن ها را جمع کرده و موجب به وجود آمدن فضای بزرگی در اتاق خواب خود باشید.

استفاده از سینی دکوراتیو در مورد میز توالت

اغلب خانم ها اکسسوری ها و زیورآلات خود را بر روی میز توالت رها می کنند و همین امرموجب می شود تا فضای شلوغی در این قسمت دیده شود برای جلوگیری از این کار بهتر است از یک سینی برای جمع کردن کلیه وسایل پخش شده بر روی میز توالت استفاده کنید و فضایی خلوت و جذاب را در این قسمت به وجود بیاورید.

سینی های دکوراتیو

سینی های دکوراتیو

به کار بردن سینی دکوراتیو در حمام و سرویس بهداشتی

سینی های دکوراتیوی که دارای پایه هستند می توانند در فضای حمام و سرویس های بهداشتی هم کارایی خود را نشان دهند. طراحی این مدل از سینی ها به گونه ای است که ب سادگی می توانید آن را به فضای دیگری منتقل کرده و به عنوان یک وسیله کاربردی و کمک کننده از آن استفاده کنید.

وسایل ساده و کوچک می توانند به عنوان یک منبع انرژی بخش در خانه شما عمل نمایند و موجب ایجاد فضایی شاد و دکوراسیونی ایده آل برای خانه شما باشند. سینی های دکوراتیو علاوه بر کاربردی که دارند می توانند در این مورد نیز کاربردی بودن خود را نشان دهند و در داشتن دکوراسیونی ایده آل به شما کمک کنند پس بهتر است این مدل از لوازم دکوری را هم در طراحی دکوراسیون خانه خود وارد کرده و از آن استفاده لازم را ببرید و طرحی جذاب و دیدنی را خلق کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *