#


ایجاد دکوراسیونی خلاقانه با استفاده از پوستردیواری

14 جولای 2018 بدون نظر 1741 بازدید

ایجاد دکوراسیونی خلاقانه با استفاده از پوستردیواری

استفاده از پوستر دیواری در ایجاد دکوراسیون مدرن

افراد بسیاری از دوران کودکی خود نسبت به نگهداری از برخی پوسترها علاقه داشته و پس از گذشت سال ها نیز نسبت به حفظ آن ها کوشیده اند. پوسترها می توانند نشان دهنده موضوعات بسیاری باشند که مورد علاقه افراد هستند و خاطرات بسیاری را برای افراد تداعی می کنند. شاید برخی از افراد تصور کنند در سنین جوانی و نوجوانی دیگر پوسترها قابلیت استفاده ندارند و نمی توان آن ها را دوباره به کار گرفت. این درحالی است که می توان از پوسترها بهترین استفاده را داشت و جایگاهی ویژه در دکوراسیون داخلی برای آن ها قائل شد. در این مطلب قصد داریم چند روش ساده را عنوان کنیم که با استفاده از آن ها می توان پوسترها را وارد دکوراسیون داخلی کرده و بهترین طرح را ایجاد کرد.

قاب گرفتن پوسترها

گاهی اوقات افراد در استفاده از پوسترهای خود دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند قصد دارند با آن ها چه کاری را انجام دهند؛ در این حالت بهتر است پوسترها را قاب گرفته و در دکوراسیون مورد استفاده قرار دهید. می توانید از یک قاب مناسب استفاده کرده و پس از گذاشتن پوسترها درون قاب آن را بر روی دیوار خانه خود نصب کنید. زمانی که قابی را انتخاب می کنید باید به تناسب آن با سبک و رنگبندی پوستر نیز توجه داشته باشید، به عنوان مثال اگر در پوستر شما از ترکیب شلوغی استفاده شده بهتر است در خصوص قاب به سراغ موارد ساده بروید و چنانچه پوسترهایی با طرح ساده دارید در خصوص قاب آن باید به سراغ موارد رنگی رفته و آن ها را در دکوراسیون داخلی خانه خود نصب کنید.

ریل پوستر راهی برای نگهداری از پوسترها

چنانچه قصد دارید در دکوراسیون خانه خود از روشی حرفه ای تر برای قرار دادن پوسترها استفاده کنید بهتر است به توجه بیشتری نسبت به رنگ ها داشته باشید. برای اینکه بتوانید فضایی زیبا و جذاب را ایجاد کنید بهتر است از رنگ هایی که در پوستر استفاده شده در خصوص اکسسوری هایتان نیز استفاده کنید. کوسن و مبل و فرش و گلدان و موارد دیگر از جمله اکسسوری ها و لوازمی هستند که بهترین رنگ را در دکوراسیون داخلی وارد می کنند و این امکان را به افراد می دهد تا با استفاده از رنگ به کار رفته در آن ها پوسترهایی مناسب را برگزینند. قاب پوستر نیز از جمله مواردی است که می توان از آن استفاده کرده و ترکیب رنگی فوق العاده ای را ایجاد کرد.

استفاده از طراحی مینیمال

سبک مینیمال از جمله سبک هایی است که در طراحی دکوراسیون بسیار مورد استفاده افراد قرار می گیرد و می توان آن را در کوچکترین و یا حتی بزرگ ترین وسایل در دکوراسیون داخلی به زیبایی نشان داد. یکی از عناصر دکوراتیو که می توان از سبک مینیمال در خصوص آن ها استفاده کرد پوسترها هستند و اغلب دارای زمینه ای سفید می باشند و از طراحی ساده ای در خصوص آن ها استفاده شده است. در خصوص قاب پوسترها می توان به سراغ قاب های مدرن و ساده رفته و زمانی که قصد نصب آن ها را دارید به شکل تکی و جداگانه بر روی دیوار قرار دهید. این کار باعث خواهد شد تا طرحی زیبا و خلاق ایجاد کرده و طرح مینیمال را به زیبایی در دکوراسیون داخلی خانه خود نشان دهید.

قراردادن پوستر به صورت مدرن

تا به حال اغلب افراد گمان می کردند تنها راه استفاده از قاب عکس و پوستر آویزان کردن آن ها است اما باید بگوئیم راه های بسیاری برای استفاده از پوستر در دکوراسیون وجود دارد که قرار دادن آن ها بر روی شلف و میز یکی از جذاب ترین ایده ها به شمار می رود. البته باید به خاطر داشته باشید برای قرار دادن پوستر بر روی میز و شلف نیز باید آن ها را قاب گرفت تا بتوانند به زیبایی در محل خود بایستند. چنانچه گلدان کوچک و یا جاشمعی زیبایی در کنار آن ها قرار داده شود بهترین ترکیب را ایجاد خواهند کرد و این موضوع می تواند تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی خواهد داشت.

پوسترها را به صورت گروهی نصب کنید

گاهی اوقات باید پوسترها را به صورت گروهی در کنار یکدیگر قرار داد تا به این ترتیب اثر هنری زیبایی ایجاد شود. می توان پوسترهایی که دارای ارتباط موضوعی هستند و یا به طور کلی مخالف یکدیگرند به صورت یک جا بر روی دیوار نصب کرد و به این ترتیب دکوراسیونی جذاب را ایجاد کرد و آن را همچون یک گالری هنری به نمایش بگذارید. برای قرار دادن پوسترها به صورت گروهی می توان از فضاهای مختلفی مانند راه پله و راهرو و یا حتی اتاق غذاخوری استفاده کرد. در خصوص اندازه پوسترها نیز می توان به سراغ اندازه های مختلفی رفت و اشکال مختلفی را در کنار یکدیگر قرار داد. هیچ احتیاجی نیست که تمام پوسترها دارای اندازه و شکل یکسانی باشند بلکه می توان با درنظرگرفتن سلیقه و نظر شخصی طرحی زیبا و خلاقانه را ایجاد کرد. با توجه به این نکات می توان پوسترها را به عنوان یکی از بهترین المان ها وارد دکوراسیون داخلی کرده و طرحی جذاب را به وجود آورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *