#


استقبال از نوروز با تغییر دکوراسیونی بهاری

19 مارس 2018 بدون نظر 1557 بازدید

استقبال از نوروز با تغییر دکوراسیونی بهاری

خلق دکوراسیونی ایده آل در استقبال از بهار

زمانی که اسفند ماه از راه می رسد همه چیز رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد و افراد به سراغ کارهای خانه تکانی می روند تا از بهار و عید نوروز استقبال گرمی کرده باشند. در این بین برخی از خانم ها تمایل دارند اقداماتی را انجام دهند که موجب می شود خانه حال و هوای بهتری پیدا کند اما گاهی اوقات نمی دانند کدام کار درست است و چه کاری را باید انجام دهند تا خانه ای به مراتب زیباتر و ایده آل داشته باشند. در این مقاله قصد داریم نکاتی را خاطر نشان شویم که موجب می شود دکوراسیونی ایده آل و زیبا را برای خانه خود ایجاد کرده و با خانه ای متفاوت به استقبال از بهار بروید. توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا از این ایده ها و نکات مهم آگاه شوید.

ایجاد تحول در ورودی منزل با استفاده از گیاهان

نخستین فضایی که به محض ورود به خانه نیازمند تغییر است ورودی آن می باشد که باید توجه ویژه ای به آن داشت. به دلیل آن که خانه های امروزی آپارتمانی بوده و فاقد حیاط می باشد فضای ورودی بسیار کوچک خواهد بود. توصیه می کنیم از گل آرایی در تزئین این بخش از خانه استفاده نمائید و گل های بهاری همچون سنبل و یا سبزه را به عنوان تزئین در این قسمت به کار بگیرید. می توانید آن ها را در طرح های مختلفی استفاده کنید که به سلیقه و خلاقیت شما بستگی دارد. می توانید آن ها را آویزان کنید و یا در صورتی که ورودی شما اندازه کافی داشته باشد از چند شلف و آئینه و تابلوی هنری و حتی گاهی از یک سفره هفت سین کوچک در این بخش قرار داده و خود را آماده استقبال از بهار و خوشامدگویی از میهمانان تان کنید.

ایجاد دکوراسیونی خاص در پذیرایی با تغییر رنگ

اغلب خانواده های ایرانی بیشترین تغییر را در دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی ایجاد کرده و به انتظار نوروز می نشینند. به همین منظور می توانیم توصیه کنیم که رنگ این بخش از خانه را تغییر داده و فضایی جدید و متنوع را به وجود بیاورید. البته به خاطر داشته بااشید که تنها یک ماه تا عید فرصت هست و شاید نتوانید کل خانه را رنگ آمیزی کنید به همین دلیل توصیه می کنیم که یکی از دیوارهای نشیمن را انتخاب کرده و هماهنگ با مبلمان و یا فرش و یا حتی کف سازی خانه آن را رنگ آمیزی کنید و فضایی جدید را به وجود بیاورید.

به وجود آوردن نقطه کانونی در دکوراسیون منزل

در صورتی که امکان وجود ندارد که مبلمان خانه خود را تعویض نمائید به هیچ عنوان نگران نباشید چرا که به راحتی و تنها با آگاهی از رازهای چیدمان دکوراسیون پذیرایی، این امکان را دارید فضای خانه را بهتر نشان دهید. برای انجام این کار بهتر است یکی از دیوارهای پذیرایی را نقطه کانونی در نظر بگیرید و اجازه دهید این دیوار بیشترین توجه و تمرکز را به خود جلب کند. می توانید با قرار دادن یک تابلوی هنری شیک، ایجاد تزییناتی بر روی شومینه و یا حتی دقت در میز تلویزیون این کار را انجام دهید. بنابراین سعی کنید که مبلمان خانه را به سمت نقطه کانونی ایجاد شده چیدمان نمائید که بهترین حالت را خواهد داشت. در این حالت چیدمان مبلمان به شکل بسته انجام می شود و فضای صمیمانه تری را ایجاد خواهد کرد.

ایجاد تغییر در دکوراسیون آشپزخانه

 استفاده از کاشی بین کابینتی

آشپزخانه از جمله فضاهایی می باشد که چنانچه قصد داشته باشید تغییرات عمده ای را در آن انجام دهید باید هزینه بسیار زیادی را نیز پرداخت نمائید. به همین دلیل چنانچه تصمیم دارید از روش های ارزان تر برای این کار استفاده کنید که هزینه زیادی نیز نداشته باشد و تغییرات خوبی را نیز ایجاد کند بهتر است از کاشی ها و دیوارپوش های بین کابینتی استفاده نمائید. تنوعی که در شکل و رنگ آن ها وجود دارد موجب می شود تا آشپزخانه ای زیبا و متحول داشته باشید. در خصوص انتخاب طرح هم می توانید رنگ های کابینت را مد نظر قرار داده و یا از طرح هایی که دارای رنگ های بسیاری هستند و کمی شادتر دیده می شوند استفاده کنید.

ایجاد تغییرات در رنگ کابینت

تعویض کابینت آشپزخانه هم یکی از روش های پر هزینه به شمار می رود، ولی شما دو راه حل دیگر نیز دارید. نخستین گزینه رنگ کردن و گزینه دوم به کار بردن استیکرها و برچسب های کابینت می باشد. بهترین کار این است که برای ایجاد یک آشپزخانه مدرن تر کلیه کابینت ها را با استفاده از یک طرح و شکل تغییر نداده و تنوعی زیبا را ایجاد نمائید.

این امکان وجود دارد که دو رنگ مکمل را در کنار یکدیگر به کار بگیرید و یا حتی از استیکرهای طرح دار و ساده در کنار یکدیگر استفاده نمائید. تمام موارد گفته شده به سبکی دارد که در دکوراسیون خانه خود به کار برده اید بنابراین شاید نیاز باشد تغییراتی را نیز در سبک دکوراسیون خانه خود داشته باشید.

قرار دادن انواع شلف بر روی دیوار

یکی از راه حل های ایجاد تغییر در آشپزخانه نصب یک شلف دیواری ساده می باشد که در عین حال زیبایی خاص خود را نیز دارد. می توانید ظرف های شیشه ای را که ادویه جات و خوراکی های مختلف در آن ها قرار داده شده را بر روی این شلف ها قرار دهید و آشپزخانه ای حرفه ای را طراحی نمائید. مسلما شلف های خلاقانه بسیاری هستند که می توانید از بین آن ها بهترین را انتخاب نمائید.

ایجاد تغییراتی در دکوراسیون اتاق خواب با استفاده از شال تخت

شال تخت یکی از بهترین گزینه ها برای پیشگیری از کثیف شدن تخت می باشد که می توان از آن ها به هنگام قرار دادن هر وسیله ای بر روی تخت استفاده کرد. می توانید از پارچه هایی با جنس مختلف استفاده کرده و شال تختی زیبا را بدوزید و در انتخاب آن هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. می توانید پارچه های حریر و ساتن و یا حتی شال های بافتنی را وارد دکوراسیون اتاق خواب خود نمائید و اطمینان داشته باشید که دکوراسیونی ایده آل را ایجاد کرده اید.

رگال لباس به شکل مدرن برای اینکه بتوانید تغییرات عمده ای را در دکوراسیون اتاق خواب خود به وجود بیاورید حتما نیاز نیست که از کارهای بزرگ شروع کنید بلکه بر عکس می تواند با دقت در جزئیات این کار را انجام داده و فضایی مدرن و زیبا را به وجود بیاورید. در صورتی که فضای کافی برای اتاق خواب دارید می توانید از رگال و چوب لباسی مدرن در گوشه ای از این فضا استفاده نمائید. حتی این امکان برای تان فراهم است که از آینه و یا فضایی کوچک استفاده کرده و محلی برای تعویض لباس های خود به وجود بیاورید. در هنگام انتخاب نوع رگال لباس بهتر است به سبک دکوراسین اتاق توجه کافی داشته باشید اما الزامی نیست که خود را دچار محدودیت کنید. لباس های جدید خود را بر روی این رگال ها آویزان کرده و بگذارید کمی از ایده های ناب و دلخوش کننده وارد اتاق خواب شما شود.

ایجاد تغییرات در دکوراسیون حمام و دستشویی با استفاده از قفسه و جا حوله ای

مطمئنا یکی از راه های پرهزینه در تغییر دکوراسیون دستشویی و حمام عوض کردن کاشی های آن می باشد که نیاز به زمان زیادی نیز دارد. با در نظر گرفتن این که تا عید تنها یک ماه باقی مانده باید به دنبال انجام تغییراتی کوچک در حمام و سرویس بهداشتی باشید. یکی از بهترین راه حل ها به کارگیری از قفسه ها و شلف ها و نصب جا حوله ای می باشد. در صورتی که فضای کافی در این بخش در اختیار دارید حتما از کابینت هایی که شیک و کاربردی هستند استفاده نمائید که موجب می شود ایده هایی خلاقانه در این قسمت به وجود بیاید. با انجام این کارهای می توانید دکوراسیون خانه خود را با کمترین هزینه بهاری کرده و به استقبال از نوروز بروید و زیبایی خاصی را در این قسمت به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *