استفاده از فلز برنج در آشپزخانه

استفاده از فلز برنج در آشپزخانه

در طراحی دکوراسیون منزل یکی از راه های عالی برای دکور کردن آشپزخانه استفاده از فلز برنج است که از این راه بافت،رنگ و زیبایی را به خانه خود اهدا کرده و می توانید با اشیا مختلف و در مقیاس های بزرگ و کوچک از این ایده های دکوری در قسمت های مختلف منزل خود استفاده نموده و فضای منزل را هنری تر و منحصر به فرد جلوه دهید.

قطعا یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از فلز برنج در دکوراسیون داخلی مسلما آشپزخانه است. حتما فکر می کنید کجای آشپزخانه؟ آیا کابینت ها باید فلزی انتخاب شوند؟ یا لوستر آشپزخانه؟ در حقیقت فلز برای کابینت گزینه محبوب و معقولی نیست بخصوص در خانه های امروزی ایرانی این ماده دیگر جایی ندارد اما ترکیب کابینت های چوبی ام دی اف با دستگیره های طلایی برنجی جلوه ای بی نهایت لوکس و زیبا در دکوراسیون ایجاد میکند.

شاید فکر کنید برای استفاده از عناصر برنجی در دکوراسیون آشپزخانه، مجبور هستید از رنگ های تیره استفاده کنید اما اینطور نیست.اگر رنگ زمینه ی آشپزخانه تان سفید باشد شما میتوانید دستگیره های کابینت، دو عدد لامپ آویز بالای میز اپن، شیر ظرفشویی و حتی صندلی های اپن آشپزخانه تان را تماما از جنس فلز برنج انتخاب کنید تا آشپزخانه ای بسیار زیبا و درخشان داشته باشید.و از آنجایی که آبی نزدیک ترین رنگ به سفید است،میتوانید دیوار بین کابینت ها را نیز به رنگ آبی روشن، کاشی کاری کنید تا ظاهر دکوراسیون در عین متنوع بودن، خیلی گسسته و خارج از محدوده بنظر نرسد.

نگران تهیه لوازم برنجی نیز نباشید خوشبختانه در چند سال اخیر بین مدل های شیک لوازم منزل، لوازم دکوری برنجی بازار فروشگاه های لوازم منزل را به شدت پر کرده است طوریکه به راحتی می تواند بدون توجه به هزینه ای که در نظر گرفته اید، مدل مورد پسند خود را خریداری کنید. اگر زیاد بازار می روید و همه جا را برای پیدا کردن آیتم مورد نظر خود زیر و رو می کنید، تعدادی وسایل برنجی کهنه و نوستالژیک با قیمت های بسیار مناسب پیدا خواهید کرد. اگر آیتمی مناسب با سلیقه خود پیدا نکردید گزینه نهایی خرید مدل های فلزی معمولی و رنگ زدن آنها به شکل فلز برنج است. با یک اسپری ساده می توانید وسایل کهنه خود را جلایی دوباره ببخشید.

 

از من بپرس 7

Recent Posts

روند اندیشه های معماری

اندیشه های معماری هم همانند بسیاری از زمینه های دیگر دچار تغییر شده است و…

5 سال ago

توضیحاتی در مورد سبک های پست مدرن،نئو مدرن و نئو کلاسیک

گرایش هایی بعد از دوران مدرن به وجود آمدند که نواقص اندیشه های مدرن را…

5 سال ago

سبک ایرانی اسلامی

با عمیق نگریستن درسبک ایرانی اسلامی می توان به توجه معماران به سمت حیاط ها،…

5 سال ago

نقش طراح در یک پروژه چیست؟

این که نقش طراح دقیقا در پروژه چیست، شاید سوالی باشد که جنبه های زیادی…

5 سال ago

معماری زمینه گرایی و منطقه گرایی

زمینه گرایی پیوندی بین زمین و محیط زندگی است و یا به عبارت دیگر محیط…

5 سال ago

چگونگی قرار گیری مبلمان در پذیرایی مستطیل شکل

اگر منزل شما دارای پذیرایی مستطیل شکل است بهتر است مواردی را در نظر بگیرید.…

5 سال ago