#


استفاده از رنگ های تیره در طراحی اتاق نشیمن

13 آوریل 2018 بدون نظر 1735 بازدید

استفاده از رنگ های تیره در طراحی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن و طراحی داخلی آن با استفاده از رنگ های تیره

همیشه مواردی که خاص هستند برای بیشتر افراد جذاب تر به نظر می رسند. استفاده از رنگ تیره هم در خصوص اتاق نشیمن از جمله مواردی که به نظر اکثر افراد خاص به نظر می رسد و موجب یم شود تا دکوراسیونی خاص تر نیز داشته باشید. استفاده از مبلمانی که به رنگ تیره هستند در کنار دیوارهایی که تیره رنگ آمیزی شده اند و اکسسوری هایی به همین تنالیته رنگی از جمله مواردی هستند که می توانند ذهن هر بیننده ای را به خود درگیر کنند. اگر به رنگ های تیره علاقه دارید و یا اهل ریسک کردن هستید می توانید دکوراسیون منزل خود را تغییر داده و همه چیز را نو و زیبا کنید. ایجاد نشیمنی به رنگ تیره می تواند گزینه ای خاص و زیبا به شمار رفته و دکوراسیونی خاص را نیز برای تان به وجود بیاورد. در این مطلب قصد داریم در خصوص طراحی نشیمنی به رنگ تیره کمی صحبت کرده و بگوئیم چه مواردی می توانند با قرارگیری در این فضا طرحی خاص و زیبا را به وجود بیاورند.

قرار دادن مبلمان در دکوراسیون تیره

همانگونه که مشخص می باشد مبلمان به عنوان یکی از مهمترین عناصری هستند که در طراحی اتاق نشیمن باید به آن ها توجه داشت و بدون آن ها نشیمن طرحی کامل را به دست نخواهد آورد. علاوه براین برای تعیین سبک چیدمان اتاق نشیمن باید به رنگ و نوع مبلمان نیز توجه کافی داشته و تمرکز زیادی را بر روی خرید مبلمان قرار داد. این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که در خصوص طراحی اتاق نشیمن به رنگ تیره باید وسواس زیادی از خود نشان دهید تا بیش از اندازه تیره نشده و فضایی دلگیر را برای تان به وجود نیاورد. به همین دلیل باید هنگامی که برای خرید مبلمان اقدام می کنید نسبت به رنگی که دارند توجه بیشتری داشته و گزینه های مناسبی را برگزینید.

استفاده از فرش مناسب در اتاق نشیمن

امروزه افراد جوان کمتر به استفاده از فرش و گلیم توجه نشان می دهند. زمانی که فرش یا گلیم هر چند کوچکی در اتاق نشیمن قرار دداده یم شود موجب می شود تا فضایی گرم و صمیمی به وجود بیاید و علاوه براین مانع از خالی بودن زمین نیز می شود و فضا را به زیباترین شکل ممکن نشان می دهد. در خصوص اتاق نشیمن بهتر است به دنبال فررش و یا گلیمی باشید که تناسب خوبی با فضا داشته باشد و موجب زیباتر دیده شدن آن گردد. بنابراین هنگام خرید فرش و یا گلیم نسبت به آن دقت زیادی داشته باشید و گزینه هایی را انتخاب کنید که با رنگ تیره اتاق نشیمن تان هماهنگی کاملی داشته باشد و بتوانید بهترین نتیجه را از انتخاب آن ها بگیرید.

استفاده از پرده مناسب در دکوراسیون اتاق نشیمن

پرده به عنوان یکی از عناصر مهمی در دکوراسیون شناخته می شود که می تواند فضای منزل را زیباتر کرده و مانع از دید عمومی حریم خصوص منزل شما شود. پرده نیز همچون دیگر وسایل می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی سبک دکوراسیون منزل شما داشته باشد و به همین دلیل باید در انتخاب آن از دقت و ظرافت غافل نبوده و گزینه ای مناسب را خریداری نمود. در خصوص رنگی که برای پرده اتاق نشیمن با رنگ تیره انتخاب می کنید بهتر است به سراغ رنگ هایی بروید که تناسب کاملی با رنگ دیوارهای این بخش داشته باشند. اگر پرده به رنگ دیگری انتخاب شود می تواند فضای نشیمن تان را شلوغ نشان داده و جلوه خوبی نیز نخواهد داشت.

استفاده از لوستر و آباژور مناسب در نشیمن رنگ تیره

در خصوص روشنایی فضا تا حدودی باید به سلیقه و نظر خود توجه کنید. برخی از افراد تمایل زیادی به فضاهای نسبتا تاریک و نور کم دارند در حالی که برخی دیگر از افراد ترجیح می دهند فضایی نورانی و کاملا روشن داشته باشند. به کارگیری لوستر و آباژور در خصوص هر دو گروه می تواند گزینه ای مناسب به شمار برود. آن دسته از افرادی که به نور کم در فضا علاقه دارند می توانند آباژور را انتخاب نمایند زیرا هم تناسب خوبی با سلیقه این دسته از افراد دارد و هم این که موجب شیک و زیبا دیده شدن فضا می گردد. اما در مقابل این دسته از افراد برخی نیز به نور زیاد و فضایی روشن علاقه دارند که توصیه می کنیم حتما از لوستر در اتاق نشیمن خانه خود استفاده نمایند چرا که علاوه بر گرمایی که در فضا ایجاد می کند نور کافی را نیز فراهم می نماید و می تواند دکوراسیونی زیبا را به وجود بیاورد.

استفاده از کوسن در دکوراسیون تیره

کوسن یکی از عناصری می باشد که افراد زیادی به آن توجه نشان می دهند. کوسن های مختلفی با طرح و اندازه متفاوت در بازار وجود دارد که می تواند پاسخگویی مناسبی برای هر سلیقه ای را داشته باشد. می توانید با در نظر گرفتن سبکی که مورد توجه تان قرار دارد و نوع چیدمانی که برای اتاق نشیمن خود انتخاب کرده اید کوسن های مناسب و ایده آلی را انتخاب نمایید و فضایی خاص و دلنشین را برای اتاق نشیمن تان به وجود بیاورید.

استفاده از اکسسوری های تیره رنگ

اکسسوری های مواردی هستند که می توان آن ها را در هر بخشی از خانه قرار داد و فضایی زیبا را به وجود آورد. در خصوص اتاق نشیمن نیز به عنوان فضایی خاص و مهم باید از اکسسوری های مناسبی استفاده کرد که با فضای این بخش هماهنگی بالایی داشته باشد. در مورد اتاق نشیمنی که به رنگ تیره رنگ آمیزی شده باید به سراغ اکسسوری هایی بروید که به رنگ های سفید و نقره ای هستند و یا از رنگ های تیره ای استفاده کنید که بیشترین و بالاترین هماهنگی را با رنگ تیره فضا داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *