#


استفاده از رنگ مناسب برای اتاق خواب دخترانه

15 فوریه 2018 6 نظر 2167 بازدید

استفاده از رنگ مناسب برای اتاق خواب دخترانه

اتاق خوابی دخترانه و دلربا با استفاده از رنگی مناسب همه سنین

علاوه بر رنگ صورتی چه رنگ هایی را می توان برای اتاق خواب دخترانه مورد استفاده قرار داد؟ تمام دخترها علاقه ای به استفاده از رنگ صورتی ندارند! در این مقاله با ما همراه باشید تا با زیباترین مدل های دکوراسیون اتاق خواب دخترانه آشنا شوید. در این مطلب قصد داریم پالت های رنگی شیک و مدرنی را برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه برای همه سنین معرفی نمائیم تا بتوانید زیباترین طرح را داشته باشید. این ترکیب های رنگی موجب می شود اتاق خواب شما دارای طراحی خاصی باشد و به زیباترین حالت دیده شود.

رنگ صورتی و سفید ترکیبی تکراری و بدون جذابیت

بیائید در ابتدای کار این علاقه بیش از اندازه به رنگ صورتی را که در دختران و مادران آن ها وجود دارد به صورت کلی ریشه یابی کنیم. ترکیب رنگی صورتی و سفید احتمالا از موقعی به عنوان مد دختران انتخاب شد که انیمیشن های باربی پا به عرصه مد گذاشتند. باربی به عنوان یک پرنسس دلربا و جذاب، لاغر و با لباس صورتی بود و زیبایی و جذابیت آن موجب شده بود تا تمام دختر بچه ها عاشقش آن باشند؛ به همین دلیل در ناخوآگاه آن ها به عنوان یک نقش و نگاره زیبا و رنگی ماندگار شده و مورد علاقه آن ها واقع شد. ترکیب رنگ صورتی و سفید احتمالا در آغاز کار برای دخترها در هر سن و سالی که باشند جذابیت خاص خود را داشته باشد ولی پس از گذشت مدت زمانی به عنوان یک رنگ خسته کننده و نا زیبا دیده می شود و موجب ایجاد حس بی حوصلگی در فرد می گردد. اگر تمایل دارید از صورتی استفاده کنید بهتر است یکی از دو ترکیبی را که در ادامه عنوان می کنیم در خصوص دکوراسیون اتاق خواب دخترانه استفاده نمائید.

استفاده از ترکیب رنگی سبز و صورتی برای دکوراسیون اتاق دخترانه

رنگ سبز روشن به همراه صورتی می تواند یک ترکیب  رنگی ویژه و جذاب را به وجود بیاورد که  برای اتاق خواب دخترها گزینه ای بینظیر به حساب خواهد آمد. اگر بخواهیم ترکیب رنگی به کار رفته در این سبک از اتاق خواب ها را به چیزی تشبیه کنیم، می توانیم آبنبات چوبی را نام ببریم که دارای ترکیب رنگی زیبا و خیره کننده ای می باشد. درزمانی که قصد استفاده از رنگ سبز را دارید باید جسارت داشته و به وسیله آن دکوراسیونی خاص و ویژه را به وجود بیاورید. بهترین کار این است که یکی از دیوارهای اتاق را به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته و آن را به رنگ سبز رنگ آمیزی نمائید. رنگ سبز موجب می شود تا طراوت و شادابی در اتاق خواب دختران به وجود بیاید و جذابیت خاصی پیدا کند!

استفاده از ترکیب رنگی صورتی به همراه مشکی و طلایی در اتاق خواب دخترانه

اگر قصد دارید یک دکوراسیون پر از زرق و برق و درخشان را برای اتاق خواب دخترها به وجود بیاورید و بیشتر به سبک های لاکچری تمایل دارید پیشنهاد ما این است که از ترکیب رنگی صورتی به همراه رنگ های سیاه و طلایی استفاده نمائید تا به این وسیله بتوانید طراحی این فضا را بسیار لوکس و جذاب نشان دهید! در مورد رنگ طلایی می توانید جایگزین دیگری که از فام های مختلف رنگ زرد می باشد هم استفاده نموده و طرحی خلاقانه و زیبا را در اتاق خواب دخترها به وجود بیاورید. رنگ زردی که در اتاق خواب دخترهابه کار می رود به نوعی تداعی گر نور ملایمی است که هر صبحگاه وارد اتاق می شود و در هر ساعتی از روز می تواند خوشایند و دلنشین بوده و موجب می شود تا فضایی شاد و جذاب به وجود بیاید. تضاد ملایمی که بین رنگ صورتی و زرد وجود دارد در کنار رنگ مشکی باعث می شود دو رنگ به کار رفته در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه  شخصیت یافته و به زیبایی دیده شود.

استفاده از ترکیب رنگی سبز تیره و نارنجی هلویی برای دکوراسیون اتاق دخترانه

زمانی که از رنگ نارنجی خالص در خصوص اتاق خواب استفاده می شود گاهی موجب می شود تا افراد دچار کم خوابی شوند اما زمانی که نارنجی هلویی به کار می رود کمی ملایم تر به نظر می رسد و همین مساله موجب جذابیت دکوراسیون خواهد شد. رنگ نارنجی هلویی گزینه ای مناسب برای اتاق خواب دخترها به نظر می رسد و می تواند دکوراسیونی ایده آل را به وجود بیاورد؛ علاوه بر اینکه گرمای موجود در رنگ نارنجی را دارد موجب می شود تا زندگی هم کمی دلپذیر تر دیده شود و همین مساله می تواند در زیباتر نشان دادن دکوراسیون ایجاد احساس امنیت تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. زمانی که از ترکیب رنگ سبز تیره تر به همراه رنگ نارنجی استفاده می شود تضاد ملایمی به وجود می آید بدون آنکه رنگی بخواهد بر رنگ دیگر غلبه پیدا کند و این مساله در ایجاد فضایی شاد و جذاب اهمیت بسیار زیادی دارد.

استفاده ترکیب رنگ سبز در کنار رنگ های مشکی و طلایی برای اتاق خواب دخترانه

 زمانی که قصد استفاده از رنگ مشکی را در اتاق خواب دختران دارید و می خواهید این رنگ به عنوان رنگ غالب دیده شود باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشید تا بتوانید دکوراسیونی ایده آل را برای این فضا به وجود بیاورید. البته ناگفته نماند که استفاده از رنگ مشکی به دخترهایی که دارای جسارت و حس بی پروایی هستند بهتراختصاص دارد. اگر دارای روحیه متفاوتی هستید شباهت زیادی به دیگر دختر ها ندارید اما نسبت به سبک های لاکچری علاقه زیادی دارید، بهترین کار این است از ترکیب رنگی مشکی به همراه رنگ طلایی و سبز استفاده نمائید و طرحی خاص و ناب را برای این بخش از خانه تان به وجود بیاورید. تابلوهایی که دارای طرح مدرن هستند و با رنگ های خالص سبز دیده می شوند با قرار گرفتن بر روی دیوارهایی که به رنگ مشکی رنگ آمیزی شده است می تواند دکوراسیون اتاق خواب شما را را خاص و منحصر بفرد نشان دهد. مسلما شما نیز به دنبال این هستید تا متفاوت تر از دیگران دیده شوید و استفاده از رنگ های خاص و زیبا می تواند این متفاوت بودن را به خوبی نشان دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *