#


قاب عکس زینت بخش دیوارهای منزل شما

قاب عکس
21 اکتبر 2017 بدون نظر 2653 بازدید

قاب عکس زینت بخش دیوارهای منزل شما

قاب عکس زینت بخش دیوارهای منزل شما

افرادی هستند که تمایل دارند عکس های خانوادگی خود را در معرض دید همگان قرار دهند و به عنوان یک گزینه مهم از آن برای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده می کنند. بر هیچ کس پوشیده نیست که نصب قاب عکس بر روی دیوار چقدر تاثیر گذار است اما بهتر است قبل از انجام این کار جایگاه مناسبی برای آن ها بیابیم و پس از آن اقدام به نصب قاب عکس بر روی دیوار کنیم.

خلاقیت در ساخت قاب عکس

یک قاب مناسب برای عکس می تواند زیبایی آن را بیشتر از هر زمان دیگری نشان دهد شما می توانید از قاب های آماده ای که وجود دارد نیز طرح های جذابی را انتخاب کنید و یا اینکه با مواد و وسایلی که در اطراف خود دارید یک قاب خلاقانه و زیبا را بسازید. قاب های آماده به نحوی طراحی شدهخ اند که به هر عکسی یک هویت مخصوص به خود را می دهد. شما می توانید از قاب عکس هایی که دارای اندازه های مختلفی نیز هستند استفاده کرده و به شکل دلخواهی آن ها را بر روی دیوار اتاق نصب کنید البته دقت داشته باشید که قاب ها با یکدیگر هماهنگی لازم را داشته باشد تا بتواند از هر زاویه ای توجه دیگران را به خود جلب کند.

قاب عکس

قاب عکس

استفاده از قاب عکس در آشپزخانه

همانطور که می دانید آشپزخانه هویت خاص به خود را دارد بنابراین سعی کنید به هیچ عنوان در این فضا از قاب عکس استفاده نکنید. فضای آشپزخانه به گونه ای است که هم برای قرار گرفتن عکس مناسب نمی باشد و هم اینکه به هنگام آشپزی و کار در آن ممکن است عکس هایی که در این فضا قرار داده اید دچار آسیب شود. البته اگر تمایل دارید در این فضا از عکس استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم تصویر مورد نظر خود را بر روی بشقاب یا ماگ چاپ کنید تا هم کاربردی باشند وهم دچار آسیب نشوند.

بهترین فضا برای نصب قاب عکس

از آنجایی که عکس ها دارای روح هستند و با نگاه کردن به آن شما به گذشته باز می گردید بهتر است از اتاق خواب برای قرار دادن آن استفاده کنید. سعی کنید دیواری که برای نصب قاب عکس در اتاق خواب خود انتخاب می کنید ساده بوده و از شلوغی بیش از اندازه آن پرهیز کنید چرا که قرار گیری تعداد زیاد قاب عکس بر روی یک دیوار صحنه زیبایی را برای شما به وجود نخواهد آورد.
اتاق خواب یک فضای خصوصی در هر خانه ای به شمار می رود و شما این اجازه را دارید که عکس های شخصی را در این فضا قرار دهید اما دقت کنید قاب عکس ها را بر روی دیوار های متعدد پخش کرده و از تجمع همه آن ها در یک دیوار به شدت خودداری نمائید.

قاب عکس

قاب عکس

جایگزینی میز به جای دیوار

در عصر جدید که تکنولوژی پیشرفت بسیاری داشت چاپ و نگهداری عکس به صورت فیزیکی بسیار باارزش می باشد. بهتر است برخی از عکس های خود را از داخل گوشیو درایور رایانه های خود بیرون کشیده و آن ها را درون قاب قرار دهید. البته گاهی تعداد این عکس ها به قدری زیاد می شودکه دیگر جایی برای نصب آن ها پیدا نمی کنید. در چنین مواقعی بهتر است یک میز را در گوشه ای دنج از خانه خود قرار داده و به جای شلوغ کردن دیوار تعدادی از قاب عکس ها را بر روی آن قرار دهید. به این ترتیب هم از زادحام بیش از حد بر روی دیوار پیشگیری کرده اید و هم اینکه یک طرح زیبا و جذاب را به دکوراسیون خانه خود افزوده اید.

قاب عکس

قاب عکس

استفاده از پوستر به جای قاب عکس

افرادی هستند که دوست دارند گاهی از تصاویر دیگری به جای قاب عکس بر روی دیوار های خانه خود استفاده کنند. برای این کار راه حل های زیادی وجود دارد و شما می توانید از پوسترهایی زیبا و جذاب کمک بگیرید. از آنجایی که پوستر به مانند کاغذ دیواری همسطح با دیوار قرار می گیرد بهتر است دیواری را که وسایل زیادی بر روی آن قرار ندارد انتخاب کرده و پوسترهای خود را نصب کنید.

بهتر است دیوار را به صورت کامل برای نصب پوستر انتخاب کنید یا اینکه بیشترین قسمت آن را به پوستر مورد نظرتان اختصاص دهید. در هر حال بهتر است دقت داشته باشید فضایی که پوستر در آن قرار می گیرد به اندازه کافی پوشانده می شود و نیازی نیست که با دیگر وسایل آن را شلوغ تر نشان دهید. سعی کنید در دیواری که پشت تلویزیون قرار دارد نیز از پوستر استفاده نکنید چرا که جلوه خوبی نخواهد داشت.

قاب عکس

قاب عکس

با تمام اینها بهترین کار استفاده از قاب عکس بر روی دیوار می باشد چرا که هم به عنوان تجدید کننده خاطرات به شمار می رود و هم زیبایی خاصی را به منزل شما خواهد بخشید. عکس ها می توانند به نوعی هویت بخش دیوارهای منزل شما باشند و یکی از اصول طراحی در دکوراسیون داخلی به شمار می روند. در حال حاضر طراحان بسیاری در سراسر جهان هستند که ترجیح می دهند به جای استفاده از هر نقش و طرحی قاب عکس های زیبایی را برای طراحی های خود انتخاب کنند. شما نیز می توانید با قرار دادن این قاب عکس ها بر روی دیوارهای خانه و اتاق خواب خود فضایی زیبا و مدرن و در عین حال کلاسیک را ایجاد کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *