#


قاب عکس:خاطرات خود را با قاب ماندگار کنید

قاب عکس
21 سپتامبر 2017 بدون نظر 4297 بازدید

قاب عکس:خاطرات خود را با قاب ماندگار کنید

خاطرات خود را با قاب ماندگار کنید

به احتمال خیلی زیاد برای شما نیز پیش آمده که از تابلو ویا قاب عکسی خوشتان بیاید ولی به دلیل اینکه نمی دانید آن را کجا نصب کنید فراموشش می کنید.
ما توصیه های کاربردی را برای شما آورده ایم پس بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید. اگر در منزل و یا اتاق تان دیوار بزرگی دارید که می خواهید قابی بر آن نصب کنید بهترین کار استفاده از یک عکس بزرگ است. یک عکسی که به صورت تکی است می تواند گزینه مناسبی برای زینت بخشیدن به دیوار باشد.

چارچوبی که برای آن عکس در نظر می گیرد بهتر است از نوع طبیعی باشد.به عنوان مثال می توانید از فرورفتگی هایی که بر روی دیوار وجود دارد و یا قسمت بالایی شومینه استفاده کنیدارتباطی که بین یک عکس با یکی از وسایلی بزرگی که در خانه وجود دارد مثل مبلکان می تواند یک قاب طبیعی برای عکس و یا تابلوی شما به شمار رود.

قاب عکس

قاب عکس

برای اینکه بتوانید یک قاب عکس کوچک را در فضای خانه نصب کنید بهتر است آن را در فاصله پائینی نصب کنید. اینگونه بیشتر جلوه گر خواهد شد، به طور مثال می توان یک قاب تکی را به اندازه چند سانتی متر بالاتر از میز و در زیر چراغ های بلندی که در کنار شومینه قرار دارند نصب کرد.

زمانی که قصد دارید دو قاب عکس را در کنار یکدیگر قرار دهید بهتر است قاب عکسی که اندازه کوچکتری دارد را در زیر قاب عکس بزرگتر نصب کنید اما زمانی که دو قاب یک اندازه دارید بهترین کار این است که یک تابلو با شکل متنوع در بین این دو قاب عکس نصب کنید. به عنوان مثال اگر دوقاب عکسی که دارید به شکل مربع یا مستطیل هستند می توانید از یک قاب دایره ای شکل مابین آن ها استفاده کنید.

برای نصب قاب عکس هایی که تعداد آن ها بیشتر از سه عدد می باشد ابتدا قابی که اندازه بزرگتری دارد را در وسط قرار دهید. اگر تمام قاب عکس هی شما در یک اندازه هستند آن قابی را که بیش از قاب های دیگر توجهات را جلب می کند در وسط قرار دهید و پس از آن قاب عکس های دیگر را دورتادور آن نصب کنید و یک منظره جالب و دیدنی برای خود درست کنید.
برای اینکه بتوانید یک مدل خوب را برای چیدمان قاب ها در کنار هم انتخاب کنید ابتدا این کار را بر روی زمین انجام دهید و پس از انتخاب مدل بهتر ایده خود را بر روی دیوار اجرا کنید.

قاب عکس

قاب عکس

پیشنهاد دیگری که می توانیم برای شما داشته باشیکم این است که ابتدا کاغذی قهوه ای را به اندازه قاب عکس ها آماده کنید و بر روی دیوار مورد نظر نصب کنید اگر از طرح پیشنهادیتان راضی بودید می توانید این کاغذ ها را با قاب عکس های واقعی عوض کنید.

فضای مناسب قاب عکس کدام است؟

برای اینکه بدانید قاب عکس های خود را در کدام نقطه باید آویزان کنید باید در وهله اول تمام فضاهای موجود در خانه خود را بشناسید و پس از آن اقدام به نصب قاب عکس و تابلو کنید.
با وجود اینکه نصب تابلو و قاب عکس تا حدود زیادی بستگی به سلیقه هر فردی دارد ولی باید بدانید اصول مهمی نیز برای این کار وجود دارد که باید با توجه به آن ها اقدام به تهیه و نصب تابلو کرد.

جایگاه قاب عکس های خانوادگی کجاست؟

اهمیتی ندارد متراژ خانه شما چقدر است، باید به یاد داشته باشید که هرگز قاب عکس های خانوادگی خود را بر روی دیوار آویزان نکنید.
در فرهنگی که از سالهای قبل در میان ایرانیان وجود داشته همیشه قاب عکس های خانوادگی در اتاق نشیمن و یا اتاق خواب از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده اند.

قاب عکس

قاب عکس

اگر خانه ای دارید که فقط یک سالن پذیرایی به جای اتاق نسشیمن دارد باز هم نباید قاب عکس های خانوادگی خود را بر روی دیوار بیاویزید و به جای این کار بهتر است از یک میز برای قرار دادن عکس ها برروی آن بهره مند شوید.

قاب عکس ها را در کدام قسمت خانه های مدرن قرار دهیم؟

از آنجا که در خانه هایی که به سبک مدرن طراحی شده اند هیچ جایی برای قاب عکس وجود ندارد بهتر است به سراغ قاب هایی بروید که به صورت تک رنگ وجود دارند و هیچ گونه تصویری هم در درون آن ها وجود ندارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *