#


طراحی داخلی منزل با استفاده از طرح های خالخالی

29 می 2018 بدون نظر 2351 بازدید

طراحی داخلی منزل با استفاده از طرح های خالخالی

استفاده از طرح خالخالی در ایجاد دکوراسیونی خاص

برای چیدمان و یا طراحی دکوراسیون منزل هزاران تنوع و ایده وجود دارد که با به کارگیری ترفندهای ساده ای می توانید دکوراسیون خانه خود را به بهترین شکل طراحی کنید.

نشیمن هایی با استفاده از طرح خالخالی

نقش های خالخالی از جمله نقوشی هستند که تقریبا می توان آن را در هر بخشی از دکوراسیون نشیمن بکار گرفت؛ اما بهترین گزینه ها برای نقش خالخالی مبلمان و کاغذ دیواری وکوسن ها هستند.

به کارگیری از طرح خالخالی برای ایجاد فضایی بهتر در سرویس بهداشتی

ممکن است زمانیکه تصمیم به طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی گرفته اید در ذهنتان محدودیت ایجاد شود و فورا به فکر کف و دیوار ساده ی سفید بیافتید، اما توصیه میکنیم در طراحی خود بر روی دیوار و کاغذ دیواری از طرح خالخالی استفاده کرده و فضایی متفاوت در این بخش از خانه خود ایجاد کنید.

اتاق خوابی خلاقانه با استفاده از نقوش خالخالی

اگر خواستار این هستید که در اتاق خوابتان از طرح خالخالی استفاده کنید، ساده ترین و کم هزینه ترین راه استفاده از سرویس خواب اعم از روتختی و روبالشی می باشد که در طراحی آن ها از نقوش خالخالی استفاده شده است. این طرح زیبا می تواند در عین سادگی جذابیتی خاص را برای اتاق خواب شما به ارمغان بیاورد.

دیزاین اتاق کودک با طرح خالخالی!

زمانیکه تصمیم به طراحی اتاق کودک داریم ذهنمان پراز ایده ها و طرح های زیبا و متنوع می شود. اتاق کودک مکان مناسبی برای بکار گیری از طرح های خالخالی می باشد مخصوصا قسمتی که به عنوان فضای بازی کودک دلبندتان در نظر گرفته شده است. به کارگیری طرح های خالخالی در اتاق کودک موجب می شود فضایی جذاب و دلنشین به وجود بیاید که آرامش خاصی را برای کودک به ارمغان خواهد آورد.

آشپزخانه ای زیبا و مدرن با استفاده از طرح خالخالی!

لازم به ذکر است که پر کردن خانه از طرح خالخالی و استفاده ی بیش از حد از این طرح چندان جالب و زیبا نخواهد بود؛ اما بکار بردن طرح خالخالی در آشپزخانه هیجان خاصی به این مکان میدهد؛ البته طرح خالخالی در آشپزخانه بر روی کاغذ دیواری سفید و خلوت باید انجام شود که موجب ایجاد فضایی هیجان انگیز و جذاب خواهد شد.

استفاده از طرح خالخالی برای دکوراسیون اتاق کار

اکثر افراد تمایل دارند دکوراسیون اتاق کارشان ساده باشد که جدیت و رسمیت خاصی به فضا بدهد اما بکار بردن طرح خالخالی در محیطی که برای کار در نظر گرفته شده فضای کاری را برای شما شورانگیز خواهد کرد. البته نیازی نیست حتما بر روی دیوارها کاغذ دیواری خالخالی استفاده کنید بلکه به جای آن می توانید از صندلی و یا دکور ی هایی که درآن طرح خالخالی به کار رفته برای ایجاد فضایی خاص و بینظیر استفاده کنید. با به کارگیری از این طرح در فضای منزل خود می توانید حالتی خاص و ویژه را برای آن به وجود بیاورید و از بودن در این فضا نهایت لذت را ببرید. طرح خالخالی از جمله طرح هایی است که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد اما در هنگام استفاده بسیار جلب توجه کرده و فضایی خاص را به وجود می آورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *