#


طراحی آشپزخانه ای زیبا با استفاده از کابینت های بدون دستگیره

30 می 2018 بدون نظر 6521 بازدید

طراحی آشپزخانه ای زیبا با استفاده از کابینت های بدون دستگیره

استفاده از کابینت بدون دستگیره در دکوراسیون آشپزخانه

با تغییر در مدل آشپزخانه های سبک قدیم به سبک های جدید که تبدیل به آشپزخانه هایی بدون در و یا حتی بدون اپن شده اند، کابینت ها اهمیت ویژه ای پیدا کردند؛ زیرا فضای آشپزخانه به راحتی از نشیمن قابل مشاهده می باشد و به همین دلیل باید مرتب ومنظم و شیک به نظر بیایند. یکی از راههای کاربردی استفاده از کابینت هایی با دستگیره های مخفی میباشد.

استفاده از کابینت بدون دستگیره در آشپزخانه کلاسیک

مدل کابینت: کابینت های بدون دستگیره در این آشپزخانه ها با شلف های باز و دیوارهایی به رنگ روشن و کاشی های سفید رنگ ترکیب زیبایی را به وجود آورده اند و یک فضای یکنواخت آرامش بخشی را موجب می شوند.

کاربرد کابینت بدون دستگیره در آشپزخانه صنعتی!

معمولا در آشپزخانه های صنعتی از کابینت های فلزی براق با ترکیب رنگ سفید و قرمز استفاده می شود که آشپزخانه های صنعتی با کابینت های بدون دستگیره ظاهر بهتری به خود میگیرند .

بکارگیری کابینت های بدون دستگیره در آشپزخانه هندسی شکل!

در این آشپزخانه ها از کابینت های بدون دستگیره ی سفید رنگ استفاده می شود ولی ترکیب رنگ طوسی در کنار سفید زیبایی بصری بیشتری به ارمغان می آورد و وسایل زینتی در این نوع آشپزخانه ها جلوه گری خاصی دارند .

آشپز خانه ی مرموز و کابینت بدون دستگیره!

بر دیوارهای این مدل آشپزخانه ها معمولا چوب استفاده شده و ترکیب رنگ چوب تیره با سرامیک کف از بی نظمی این آشپزخانه ها می کاهد اما بکار بردن کابینت های بدون دستگیره بر مرموز بودن وزیبایی این آشپزخانه ها می افزاید و تطابق زیادی با فضای نشیمن به وجود می آورد.

تاثیر کابینت های بدون دستگیره در آشپزخانه های کوچک!

بکار گیری این مدل از کابینت ها در آشپز خانه های کوچک باعث می شود فضا بزرگتر نشان داده شود البته باید در طرح و رنگ آن دقت ویژه ای شود.

تاثیر نبودن دستگیره در کابینت هایی که در زیر سقف قرار گرفته اند!

معمولا کابینت های بالایی بدون دستگیره را به رنگ روشن انتخاب می کنند تا از دلگیر شدن فضای آشپزخانه جلوگیری شود. استفاده از کابینت های بالایی یعنی کابینت هایی که زیر سقف قرار میگیرند باعث می شود از فضای بالا بهترین استفاده را کرد که این مساله در بزرگ تر دیده شدن فضا نیز تاثیر گذار خواهد بود.

آشپز خانه های رنگین و بکاربردن کابینت های بدون دستگیره درآن!

معمولا در آشپزخانه های رنگارنگ از کابینت های رنگی استفاده می شود مثلا ترکیب کابینت هایی به رنگ بژ با سبز آبی در کنار صندلی هایی به رنگ سفید زیبایی خاصی را خلق می کند.  حذف دستگیره از کابینت های این آشپزخانه ها باعث می شود از شلوغی بیش از حد فضا کاسته شودو فضایی زیبا و دل انگیز ایجاد شود.

کابینت های بدون دستگیره و آشپزخانه معاصر!

معمولا در طراحی این آشپزخانه ها از کابینت های بی رنگ سفید استفاده می کنند و به حدی زیبا می شود که اگر وسایل هایی مثل اجاق و یخچال نباشد فکر می کنید مبلمانی در اتاق نشیمن است. اگر دستگیره روی این کابینت ها باشد از خلق این همه زیبایی کاسته می شود بنابراین بهتر است در انتخاب کابینت این بخش توجه بیشتری داشته باشید و مدل مناسبی را انتخاب کنید.

آشپزخانه ی پویا با کابینت های بدون دستگیره!

در آشپزخانه های پویا مدل کابینت ها به گونه ای می باشد که به جای دستگیره یک تورفتگی طراحی شده است و با فشار دادن آن درب کابینت را میتوان به راحتی باز کرد و این فرورفتگی تضادی با مدل کابینت ندارد؛ معمولا در این آشپزخانه ها بکار گیری رنگ زرد در فضا و استفاده از کابینت های روشن و ساده و بدون دستگیره، پویایی خوبی را به وجود می آورد که موجب جذاب تر دیده شدن فضای اشپزخانه خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *