#


راهکارهایی برای جذاب کردن دیوار پشت تلویزیون

12 می 2018 بدون نظر 5865 بازدید

راهکارهایی برای جذاب کردن دیوار پشت تلویزیون

دکوراسیونی شیک برای فضای پشت تلویزیون

همان طور که می دانیم یکی از دکواراسیون های خاص در طراحی خانه ها مربوط به دکوراسیون پشت تلویزیون می باشد. سبک طراحی این دکوراسیون در محیط منزل اگر چه بسیار اندک است اما نمود بسیار زیادی دارد. رنگ دیوار پشت تلویزیون نیز جزئی از همین دکوراسیون می باشد.

انتخاب رنگ هایی که مناسب فضای پشت تلویزیون هستند

در دکوراسیون خانه انتخاب یک دکور مناسب برای فضای پشت تلویزیون بسیار حائز اهمیت می باشد. تلویزیون اغلب در اتاق پذیرایی جای داده می شود و محیطی که به خود اختصاص می دهد به عنوان مرکز خانه شناخته می شود. معمولاً پس از ورود به فضای منزل اولین چیزی که جلب توجه می کند، فضای اختصاص یافته به تلویزیون و دکور آن است. برای طراحی دیوار پشت تلویزیون الگوهای زیادی پیشنهاد می شود.

روش های مناسب برای برجسته سازی دیوار پشت تلویزیون

 استفاده از کاغذ دیواری برای فضای پشت تلویززیون به عنوان یکی از طراحی هایی به حساب می آید که معمولا افراد علاقه زیادی به استفاده از آن دارند. طرح های زیبایی می توان برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون در نظر گرفت.

 بعضی اوقات به جای استفاده از کاغذ دیواری استفاده از رنگ مناسب برای فضای پشت تلویزیون ترجیح داده می شود. رنگ دیوار پشت تلویزیون از نظر سبک طراحی و … با بقیه نقاط خانه متفاوت است. علت این تمایز نیز کاملاً مشخص است.

همچنین برای تزئین و ایجاد دکور جذاب و منحصر به فرد برای این فضا می توان از برخی از وسیله های دکوری مناسب و نیز از نور پردازی های خاص و نیز طرح های جذاب استفاده کرد.

رنگی که برای دیواری که تلویزین روی آن نصب می شود و یا تلویزیون در آن جا قرار می گیرد، انتخاب می کنید به برجسته شدن این محیط کمک خواهد کرد. به همین دلیل در این قسمت سعی می شود از رنگ های جذاب و گرم استفاده شود.

چرا در محدوده فضای مربوط به تلویزیون برجسته سازی انجام می شود؟

به دلیل این که این فضا در قسمت پذیرایی منزل قرار دارد و نیز در معرض دید تمامی افراد می باشد یکی از فضا های مهم منزل به شمار می آید. محیط مربوط به تلویزیون یک محیط هدایتگر برای چشم محسوب می شود و ما در طی شبانه روز، به این محدوده توجه بسیار می کنیم. این بخش از خانه به عنوان بخش کانونی خانه به حساب می آید و بهتر است برای این قسمت خانه که محل تجمع است بهترین دکور را انتخاب کنیم. برای انتخاب رنگ دیوار پشت تلویزیون می توانید مختارانه عمل کنید و بهتر است در این انتخاب از رنگ های شاد استفاده کنید تا محدوده ال سی دی به صورت برجسته و متمایز نمایان گردد. رنگ های متضاد با تلویزیون نیز گزینه مناسبی برای رنگ دیوار پشت میز تلویزیون می باشند. چون بیشتر تلویزیون ها مشکی رنگ می باشند، بنابراین در هر رنگی به جز رنگ های بسیار تیره به خوبی نمایان می شوند.

دکور شیک برای پشت تلویزیون

دکوراسیون تلویزیون ال سی دی، فضای کافی را برای طراحی پشت تلویزیون ایجاد به وجود می آورد. به این خاطر که اکثر این ال سی دی ها در قسمت بالای دیوار جای می گیرند. از این جهت فضای کافی برای یک چیدمان فوق العاده را دارند و محدوده دیوار را بیشتر نمایان می کنند. با این توصیف دیوار پشت ال سی دی نصب شده خواسته یا ناخواسته مورد توجه و ارزیابی قرار می گیرد.

برای این که بتوانیم این فضا را برجسته کنیم، بهتر است رنگی که برای این قسمت انتخاب می کنید رنگ متفاوت با بقیه ی دکوراسیون منزل یا رنگی ست با مبلمان انتخاب کنید. هر چند که نمونه تک رنگ دیوار بسیار جذاب تر است.

همچنین می توان از رن هایی که براق هستند برای رنگ آمیزی این بخش از خانه استفاده کرد. می توانید زمینه مشکی را برای دیوار پشت تلویزیون انتخاب و رگه های سفیدی را بر روی دیوار رنگ آمیزی شده نقاشی کنید. به این ترتیب این تیرگی متعادل می شود و ترکیب زیبایی را با تلویزیون ایجاد می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *