#


دکوراسیون خانه خود را با رنگ های تابستانی شاد و جذاب کنید

دکوراسیون خانه
12 نوامبر 2017 بدون نظر 1473 بازدید

دکوراسیون خانه خود را با رنگ های تابستانی شاد و جذاب کنید

دکوراسیون خانه خود را با رنگ های تابستانی شاد و جذاب کنید

زمانی که تابستان به روزهای آخر می رسد و به پائیز نزدیک می شویم و همچنان می بینیم که رنگ های آبی و سبز دارای محبوبیت بسیاری می باشد. این رنگ ها زیاد نشان دهنده فصل پائیز نیستند اما باعث می شوند رنگ های زیبا و کاملی به درون خانه شما راه پیدا کنند. این دو رنگ زیبا در چرخه رنگ ها به نحوی قرار گرفته اند که همیشه در کنار یکدیگر هستند. تشابهی که این دو رنگ جذاب دارند موجب شده قابلیت ترکیب با یکدیگر را نیز داشته و به راحتی با یکدیگر ست شوند.

یکی دیگر از مواردی که در خصوص این رنگ ها بسیار حائز اهمیت است این که به سادگی می توان در فضای خانه از سایه های کم رنگ این دو رنگ نیز استفاده کرده و جذابیت دکوراسیون خانه را ارتقا بخشید. تنها باید از سایه هایی استفاده کنید که به اندازه مناسبی از رنگ خاکستری در آن وجود دارد.

می توانید قسمت های مختلفی از خانه خود را با استفاده از این رنگ ها طراحی و رنگ آمیزی کرده و خانه ای زیبا با رنگ های شاد و دلنشین را برای خود و خانواده تان داشته باشید.

استفاده از رنگ آبی و سبز لیمویی

می توانید از رنگ آبی و سبز لیمویی در رنگ آمیزی خانه خود استفاده کنید و ظاهر خانه خود را خنک نشان دهید. برای ایجاد فضایی ملایم و لطیف بهتر است از سایه های روشن تر این رنگ ها استفاده کنید اما به یاد داشته باشید که در استفاده از آن با احتیاط بسیار عمل کنید و رنگ ها را محتاطانه بر روی دیوارها استفاده کنید. البته نیازی نیست تنها از این رنگ ها بر روی دیوار استفاده کنید بلکه می توانید مبلمان موجود را از این رنگ ها انتخاب کنید.

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه

استفاده از رنگ هایی که موجب خنکی فضا می شوند

بسیاری از رنگ ها هستند که القا کننده خنکی هوا می باشند و می توانید از این رنگ ها در فضای داخلی خانه خود استفاده کنید. تن رنگ آبی ملایم را به عنوان مبلمان خانه خود استفاده کنید و در کنار آن از رنگ های روشنی که هماهنگی کاملی با این رنگ دارد در خصوص دیوارهای منزل استفاده کنید تا بتواند موجب خنکی هوا شده و با دیدن آن ها احساس خوبی داشته باشید.

گاهی دیدن رنگ ها در مانیتور و کامپیوتر باعث می شود شما از آن خوشتان بیاید اما زمانی که آن رنگ را بر روی دیوارهای خانه خود استفاده می کنید به جذابیت چیزی که در مانیتور دیده اید نمی باشد و علت این مساله به خاطر نورپردازی و حتی نوع مانیتوری است که رنگ ها را نشان داده است می باشد. برای اینکه از رنگ مناسب و بهتری در فضای خانه خود برخوردار باشید بهترین کار این است که یک قسمت کوچک از دیوار را با رنگ مورد نظر آغشته کنید و در صورت تشابه کامل با رنگ انتخابی از آن بر روی رنگ آمیزی کل دیوارها استفاده کنید.

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه

استفاده از رنگ های سبز گرمسیری به همراه آبی

اگر به دنبال رنگ های شاد هستید می توانید از رنگ های سبز گرمسیری استفاده کنید. این رنگ یکی از رنگ های مناسب برای اتاق خواب می باشد. اتاق خواب هایی که در مناطق سرد و گرفته هستند بهترین گزینه استفاده از رنگ سبز گرمسیری می باشد. در اتاق هایی که نور طبیعی در آن ها کم است این رنگ می تواند بهترین انتخاب به شمار برود. اگر دیو.ارهای اتاق تان کمی از رنگ زرد برخوردار است می توانید کمی رنگ آبی متمایل به سبز را به آن اضافه کنید تا کنتراست مناسبی بین این دو رنگ به وجود بیاید.

استفاده از رنگ مایه های خنثی

اگر اهل استفاده از رنگ های روشن و تیره نیستید می توانید از رنگ های آبی و یا سبز خنثی استفاده کنید. این دسته از رنگ ها در خود کمی رنگ خاکستری دارند و اندکی نیز به روشنی می زنند. البته در کنار این رنگ ها می توانید از رنگ های چشمگیر هم استفاده کنید. استفاده از رنگ های چشمگیر می تواند در مورد وسایل اتاق مانند مبلمان و یا آثار هنری باشد. استفاده از این ترکیب های رنگی در کنار هم موجب می شود فضایی زیبا و دل انگیز داشته باشید.

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه

استفاده ار رنگ جوهری و سبز چمنی در کنار یکدیگر

استفاده از رنگ جوهری بر روی دیوارهای اتاق می تواند زیبایی آن را دو چندان کرده است و موجب می شود توجهات بسیاری به آن جلب شود. برای خانه ای که دیوارهای آن به رنگ جوهری است می توانید در خصوص مبلمان از رنگ سبز چمنی استفاده کنید. برای اینکه اتاقی که رنگ جوهری در آن استفاده شده با غار شباهت نداشته باشد بهتر است از نورپردازی مناسب استفاده کرده و از رنگ های سفید و سایه های رنگی روشن در فضای آن استفاده کنید. با این کار فضای خانه تان جذابیت بینظیری به خود خواهد گرفت و موجب لذت بردن از فضا خواهد شد.

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه

به کارگیری رنگ های سبز و آبی متمایل به خاکستری

سعی کنید در استفاده از رنگ های تابستانی در فضای خانه خود خلاقیت به خرج دهید. برای این کار می توانید از رنگ سبز برای رنگ آمیزی دیوارهای آشپزخانه خود استفاده کنید و پس از آن از رنگ آبی متمایل به خاکستری به عنوان ایجاد سطوحی بر روی آن استفاده کنید.

در مورد کابینت ها ، سطوح پیش خان و یا کابینت ها سعی کنید رنگ های خنثی را استفاده کنید چرا که این وسایل به راحتی قابل تعویض نیستند و باید هزینه های زیادی را برای آن ها صرف کرد. استفاده از این رنگ ها در فضای آشپزخانه باعث می شود بتوانید پس از مدتی تنها با تعویض چند وسیله فضای کلی آشپزخانه خود را تغییر داده و یک فضای جدید و مناسب را برای این قسمت از خانه خود به وجود بیاورید.

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه

استفاده از رنگ مایه های خنک

در حمام خانه خود می توانید از رنگ های روشن و سفید استفاده کنید و در آن از رنگ آبی آسمانی که ملایمت خاصی دارد و رنگ سبز چمنی استفاده کرده و یک حمام زیبا و منحصر بفرد را برای خانه خود بسازید. البته می توانید از رنگ های متفاوت هم در فضای حمام استفاده کنید البته توجه داشته باشید که از این رنگ ها به مقدار خیلی کم استفاده کنید تا بتوانید یک فضای خوب و یکدستی داشته باشید تا از نظر بصری جذاب دیده شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *