#


دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب
4 فوریه 2017 بدون نظر 1411 بازدید

دکوراسیون اتاق خواب

میز توالت

دکوراسیون اتاق خواب مهم ترین دکوراسیونی است که شما باید به آن توجه داشته باشید :

نه فقط مختص خانوم‌ها به‌عنوان محلی برای آراستن مورد استفاده قرار می‌گیرد بلکه آقایان نیز هنگام پیراستن خود به آن احتیاج مبرم دارند.لازم به ذکر است خود میز توالت آن‌قدر باید ساده و زیبا طراحی شده باشد که برای جلوه دادن بیشتر، نیازی به چنین کارهایی نباشد، انتخاب یک صندلی خاص و چشمگیر، گزینه‌ی خوبی برای جذاب ساختن محیط است.

آینه در اتاق خواب

رکن اصلی اتاق خواب میز توالت‌ها است . چنانچه میز توالت از زیبایی وافری برخوردار باشد ولی توازن و تناسب قانونمندی با آینه و در آینه نداشته باشد، ارزش و کارایی آن به شدت پایین می‌آید چرا که آینه علت اصلی ساخت میز توالت‌هاست.

اندازه‌ی ارتفاع آینه که همان طولش است را بگیرید، سپس تقسیم بر 2 کنید، این ارتفاعی است که باید لامپ‌ها در آن قسمت نصب شود، فراموش نکنید چون عرض آینه کم است، باید لامپ‌ها با وات کوچک‌تر از معمول انتخاب شود، استفاده از لامپ‌های LED، کم‌مصرف و زرد ممنوع است، نور لامپ‌ها فقط باید سفید و گرد باشد.

صندلی

به صندلی باید به محل استقرارتان بنگرید تا راحتی و ارتفاع مناسب آن به‌خوبی مد نظر گرفته شود. بدین شکل دچار خشکی گردن، کمر و همچنین دردهای ستون فقرات و دست نخواهید شد.

نورپردازی

نورپردازی، موردی حیاتی محسوب می‌شود که نباید فراموش یا دست کم گرفته شود زیرا اگر بیش از اندازه باشد، شدت شعاع نور چشم‌ها را خیلی زود خسته و ضعیف می‌کند . اگر هم کم باشد در هنگام آراستن ما را به اشتباه‌های بزرگی می‌اندازد .

گاهی نقص و مشکلی را که در صورت یا موهای سر، هنگام آرایش آن‌ها به وجود آمده را نیز نمی‌توانید در نور کم و تاریکی محیط اطرافتان ببینید که با نصب چند لامپ کوچک در دو طرف آینه شما را به مقصد می‌رساند.

لطفا کلید لامپ‌ها را در نزدیک‌ترین و دسترس‌ترین مکان ممکنه قرار دهید تا مواقعی که نیازی به آن نیست به راحتی حتی موقع نشستن بر صندلی میز توالت بشود خاموش کرد، اگر عرض آینه کم باشد، تنها به دو لامپ که باید در طرف راست و چپ آن باشد، احتیاج است.

 

سعی نکنید با گلدان و گل‌های مصنوعی و طبیعی، مجسمه‌ها یا هر تزئینی دیگری به اصطلاح میز توالت و اتاق خواب‌تان را زیباتر کنید. روی میز کاملا باید خلوت باشد.

نکاتی دیگر

خوب بودن یک میز توالت ابتدا به نظم و ترتیبی که شما از آن استفاده می‌کنید بستگی دارد، اگر میز توالت را هم پای میز کار تصور کنید، خود به خود هر چیزی را در کشو و جایگاهش قرار می دهید به‌طوری که روی میز به جز چند اسپری، عطر و ادکلن و تعداد کمی از لوازمی که مدام به آن‌ها نیاز دارید، باید باشد و مابقی وسایل‌تان را به دور از چشم و در کشوها و جایگاه‌هایشان بگذارید تا صاحب یک میز توالت زیبا با کارایی ویژه شوید.

امان از کشوهای غیر‌مکانیکی، اگر هر بار باید کلی کلنجار بروید تا بتوانید آن‌ها را بیرون بکشید، با متخصص و برند میز توالت‌تان مشورت کنید.

اگر امکان مکانیکی کردن کشوها که به آن ریلی هم می‌گویند وجود دارد، حتما اقدام کنید که کمترین سودش، آسایش روانی و حفاظت از انگشتان، مفصل‌ها و استخوان‌های مچ دست است.

اگر هم امکانش نیست بدین‌صورت عمل کنید:

صابون خشک و جامدی را در هوای گرم اتاق قرار دهید، پس از گذشت چند ساعت در دست بگیرید و کمی آن را فشار دهید. اگر نشانه‌ای از فشار انگشتان دست‌تان بر صابون باقی بماند، گویای آماده‌ی استفاده شدن است.

حال تمامی کشوها را بیرون بکشید و به تک تک شیارها و طبقه‌های چوبی تفکیک شده که شیارهای کشوها در آن قرار می‌گیرد، حسابی صابون بکشید.

اگر تکه‌های کوچک از صابون بر آن‌ها باقی ماند آن‌ها را برندارید، کشوها را سر جای شان قرار دهید، حال به آسانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، هرچند مدت یک بار نیاز است این کار را انجام دهید تا با کشوها مشکلی پیدا نکنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *