#


تزئین خلاقانه دیواربا استفاده از کاغذ رنگی

تزئین خلاقانه دیوار
27 سپتامبر 2017 بدون نظر 8107 بازدید

تزئین خلاقانه دیواربا استفاده از کاغذ رنگی

تزئین خلاقانه دیواربا استفاده از کاغذ رنگی

یکی از جاهایی که در تزئین خانه بسیار مورد توجه قرار می گیرد دیوارها می باشند.بسیاری از افراد برای تزئین دیوار حساسیت به خرج می دهند اما بیشتر مواقع از نتیجه به دست آمده راضی نیستند. گاهی نیز به قدری هزینه تزئینات دیوار بالا است که افراد به سادگی بیخیال آن می شوند.

یکی از راه هایی که می توانید به وسیله آن دیوارخای منزل خود را تزئین کرده و هزینه کمتری نیز صرف آن کرده باشید این است که از کاغذ و مقواهای رنگی کمک بگیرید. می توانید با شکل دادن به کاغذهای رنگی یک طرح زیبا و جذاب بر روی دیوارهای منزل خود به وجود بیاورید.

یکی از راه های تزئین دیوار این است که یک طرح را مد نظر قرار داده و بر روی کاغذ و مقوای رنگی پیاده کنید وپس از کشیدن طرح بر روی کاغذ آن را با قیچی بریده و برروی دیوار مشخص شده بچسبانید. این کار علاوه بر اینکه بسیار کم هزینه است یک ایده کاربردی و جذاب نیز می باشد که می تواند دکور دیوار شما را به کلی تغییر دهد.

تزئین خلاقانه دیوار

تزئین خلاقانه دیوار

استفاده از طرح های شیک برای تزئین دیوار

برای اینکه بتوانید تزئین زیبایی بر روی دیوار خانه خود داشته باشید باید از خود خلاقیت نشان داده و ریسک کنید تا بتوانید یک طرح جذاب و دوست داشتنی بر روی دیوارهای خانه خود پیاده کنید. یکی از مواردی که بسیار مورد توجه باید قرار بگیرد چسباندن طرح هایی است که از کاغذو مقوای رنگی جدا می شود.

به عنوان مثال شما می توانید از یک کاغذ رنگی و یا مقوای رنگی استفاده کرده و یک قلب بزرگ بر روی آن کشیده و با قیچی برش دهید؛ سپس می توانید از یک نوار باریک کاغذ رنگی که با رنگ قلب آماده شده هارمونی دارد استفاده کرده تعداد ی گل درست کنید و به وسیله چسب حرارتی بر روی قلب بچسبانید. این طرح آماده شده می تواند هم به صورت یک قاب عکس چسبانده شود و هم به شکل ساده. آماده کردن چند عدد از این طرح در اندازه های مختلف می تواند زیبایی منحصر بفردی به دیوار خانه شما بدهد.

اگر دوست دارید از کاغذ رنگی های متنوع برای زیبایی دیوار خانه خود استفاده کنید باید در نظر داشته باشید که رنگ های انتخابی تان هماهنگی مناسبی داشته باشند و در کنار یکدیگر طرح زیبایی را ارائه بدهند. اگر از رنگ هایی که تضاد زیادی با یکدیگر دارند استفاده کنید طرح آماده شده زننده به نظر خواهد رسید و هیچ جذابیت نخواهد داشت.

تزئین خلاقانه دیوار

تزئین خلاقانه دیوار

به کار بردن طرح های مختلی مثل گل و پروانه و طرح های هندسی و سایر طرح ها می تواند به نمای دیوار جلوه تازه ای بدهد. برای این کار باید ابتدا طرح را بر روی کاغذ رنگی کشیده و سپس خیلی دقیق و مرتب آن را جدا کنید وبه کمک چسب به دیوار بچسبانید.
یک طرح دیگر که می توانید انجامش دهید این است که از اشکال سه بعدی بر روی دیوار استفاده کنید.

به عنوان مثال می توانید کاغذ رنگی را دولا کرده و طرح اشک را بر روی آن بکشید و از قسمتی که باز است به سمتی که کاغذ تا شده این طرح را ببرید. پس از آن خواهید دید که یک اشک دوطرفه دارید. با قرار دادن این اشک ها در کنار یکدیگر به شکل گلبرگ خواهید دید یک طرف اشک به دیوار چسبیده و طرف دیگر که باقی مانده چقدر زیبا به نظر می رسد و موجب شده شما بر روی دیوار خانه خود یک طرح سه بعدی جذاب داشته باشید.

استفاده از پروانه های رنگی بر روی دیوار

یکی از روش های مدرن برای تزئین دیوار اتاق خواب و یا دیوار پذیرایی استفاده از پروانه های رنگی است که با کاغذ رنگی درست شده اند. شما می توانید طرح پروانه را در اندازه های مختلف بر روی کاغذ رنگی های متنوع کشیده و با قیچی جدا کنید و بر روی هر دیواری که تمایل دارید بچسبانید.

چسباندن پروانه های رنگی مختلف که در سایز های مختلف هستند می تواند جذابیتی خاص به دیوارهایتان بدهد و علاوه بر آن در جذاب نشان دادن دکوراسیون داخلی منزلتان نیز تاثیر بسیاری داشته باشد.

تزئین خلاقانه دیوار

تزئین خلاقانه دیوار

دیواری که برای تزئین با کاغذ رنگی در نظر می گیرید باید از لحاظ رنگ با کاغذ رنگی ها همخوانی داشته باشد. این یکی از مهمترین نکات در دیزاین دیوار می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد. کافی است برای خانه ای زیبا داشتن کمی از خود خلاقیت به خرج بدهید آن هنگام خواهید دید که این خلاقیت و هنر دست شما چه کار خواهد کرد وچقدر در دکوراسیون منزل موثر خواهد بود پس تردید را کنار بگذارید و از همین حالا برای ایجاد تغییر در فضای خانه خود اقدام کنید. در این مطلب دیدید که برای ایجاد تغییر نیازی نیست هزینه زیادی کرد و با کمترین هزینه می شودخانه و دیواری زیبا و جذاب داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *