#


برندهای لوکس لوازم خانگی در جهان

15 آوریل 2018 بدون نظر 3413 بازدید

برندهای لوکس لوازم خانگی در جهان

آشنایی با برندهای مطرح لوازم خانگی در جهان

همیشه برگزیدن بهترین‌ ها به عنوان موضوعی چالش‌ برانگیز به شمار می رود و در حال حاضر نیز این گونه است و زمانی که صحبت از برندها در میان باشد این مساله حساس‌ تر نیز می‌ گردد؛ زیرا در جهان امروز هر یک از برندها با عرضه ی قابلیت های منحصربه‌ فرد در تلاش‌ هستند تا از کمپانی های رقیب خود پیش بیفتند و همین مسئله، قضاوت را دچار مشکل و سختی می کند. در این مطلب می خواهیم۶ برند لوکس را که در زمینه لوازم ‌خانگی فعالیت دارند در جهان را معرفی کنیم که به علت نوآوری، طرحی زیبا و با کیفیت بالا کارایی خود را به بهترین حالت نشان داده اند و توانسته اند از پس نیازهای مشتریان به خوبی بر بیایند. این برندهای معروف توانسته اند با تولید بهترین ها جای خود را در میان خانه های امروزی پیدا کرده و در دل دکوراسیون به خوبی بنشینند.

لوازم‌ خانگی AGA

AGA کار خود را با خط تولید اجاق‌ گازهای حرفه‌ ای و در حدود یک قرن پیش آغاز کرده و تجربه حضور در آشپزخانه ‌های لوکس و سطح بالا را برای خود به ثبت رسانده است. این برند جهانی علاوه بر این، محصولات خود را در خصوص تولیداتی همچون یخچال‌ های زیر کابینتی، ماشین‌ های ظرف‌ شویی و هودهای آشپزخانه ادامه داده است. علاوه بر این مجموعه‌ ای گسترده از لوازم آشپزی و پخت‌ و پز نیز توسعه داده است و توانسته در آشپزخانه های امروزی جای خود را باز کرده و در زمینه آشپزی محصولاتی بسیار خوب و با کیفیت را در اختیار افراد قرار دهد.

لوازم‌ خانگی Miele

برند Miele برای نخستین بار در سال۱۸۹۹ در آلمان کار خود را آغاز کرده است و برندی خانوادگی به شمار می رود که سازنده ی وسایل خانگی گران قیمت و لوکس می باشد. این برند در زمینه کیفیت بالای محصولات خود تعهد داده است و طراحی به‌ روز را در خصوص محصولات خود و عملکرد مناسب و استانداردهای محیطی تا به حال توانسته جوایز جهانی بسیاری را برای آن ها فراهم نماید. وسایلی که تولید شده ی این کمپانی هستند همچون جاروهای برقی، ماشین های لباسشویی و شست و شو، ماشین‌ های ظرف ‌شویی، وسایل گرمایشی که به صورت توکار است، دستگاه های فر، اجاق‌ گازهای رومیزی، هودهای آشپزخانه، یخچال‌ ها و دستگاه های قهوه ساز را شامل می شود. زمانی که خسته از فعالیت های روزانه در منزل خود نشسته اید لیوانی قهوه که با دستگاه های این برند تهیه شده است می تواند خستگی روزانه را از تن به در کند. تولیدات این برند نیز همچون برندهای دیگر طرفداران خاص خود را داشته و توانسته جایگاه خوبی را در آشپزخانه ها بیابد.

لوازم ‌خانگی Gaggenau

Gaggenau  به عنوان یکی از بهترین برندهای معروفی است که در زمینه تکنولوژی پخت در بخش رستورانی و با عملکرد فوق العاده می باشد. این برند به عنوان یکی از متخصصین در زمینه پیشرفته‌ ترین لوازم‌ خانگی به صورت توکار می باشد و طرح هایی که ارائه کرده دربرگیرنده ی فرها، اجاق ‌گازها و اجاق گازهای رومیزی می باشد که برقی و القائی هستند و یا هود و دستگاه های تهویه، دستگاه های ظرف‌ شویی، یخچال‌ های مدولار و فریزرهای ستونی می باشد. این کمپانی علاوه براین محصولاتی خاص همچون بخارپز، کباب‌ پز و سرخ‌ کن نیز به عنوان تولیدات این کمپانی به شمار می رود. اگر به دنبال مصولاتی خاص و ویژه هستید تا بتوانید جلوه ای ویژه به آشپزخانه خود بدهید و یا آن را لوکس و جذاب در معرض دید همگان قرار دهید توصیه می کنیم به سراغ محصولات این برند رفته و آن ها را وارد دکوراسیون آشپزخانه خود کنید.

لوازم‌ خانگی Sub-Zero

برند Sub-Zero در  حدود ۶۰ سال پیش کار خود را آغاز نمود و راه‌ حل‌ های خلاقانه، زیبا و بسیار فوق العاده از لحاظ بصری و توسعه یافته در عرصه ی تکنولوژی در خصوص دستگاه های یخچال و فریزر در منازل عرضه کرده است. در سال۲۰۰۰ میلادی این برند با تجهیزات پخت Wolf  توانسته به نیازی که مشتری‌ های آن ها دارد در عرصه ی پخت نیز پاسخ مناسبی را بدهد. در حال حاضر این دو برند موفق شده اند با عملکردی بسیار خوب و عالی و طراحی توسعه یافته خود در خصوص آشپزخانه‌ های مدرن و لوکس حضوری قدرتمند را از خود نشان داده است. یخچال ها و فریزرهای تولید شده این برند جهانی به خوبی در دل هر آشپزخانه ای نشسته اند و موجب شده اند تا دکوراسیون این بخش حیاتی از خانه بتواند به زیبایی هرچه تمام تر خود را نشان بدهد و می توان گفت زیبایی و کارایی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا ین محصولات زبانزد خاص و عام باشند.

لوازم‌ خانگی Dacor

اعضاDacor  با مشارکت همدیگر برای طراحی مجدد آشپزخانه‌ ای مدرن و زیبا، یک کلکسیون قابل‌ توجه از نخستین صنایع خط تولید لوازم ‌خانگی مخصوص آشپزی را به راه انداختند. قابلیت های ویژه‌ ای مانند جوجه‌ گردان مادون‌ قرمز که داخل فر برقی قرار داده می شوند، یک سیستم حرارتی خالص که مخصوص توزیع یکسان گرما می باشد ، یک وسله پخت پروانه‌ ای در خصوص سیستم طبخ سنتی و سیستم‌ های بسیار بزرگ Dacor که موجب می شود آشپزی به وسیله قابلمه‌ ها و ماهی‌ تابه‌ هایی با اندازه بزرگ آسان تر شود، از دیگر تولیدات برندDacor  به شمار می روند.

لوازم‌ خانگی Thermador

لوازم‌ خانگی Thermador با ادغام عملکردی که بر اساس طراحی روز دارد در کنار طراحی کلاسیک توانسته برای پاسخگویی به علاقه بسیار زیاد دوست داران آشپزی برای بیشتر از هفتاد سال در خط اول تکنولوژی آشپزی حضور داشته و موفق شده تولیدات خوبی را ارائه دهد. خلاقیت های این برند از زمانی که نخستین فر دیواری توکار را در حدود پنجاه سال پیش از انقلاب در گازهای رومیزی معرفی نمود موجب شد آشپزخانه از یک محیط کار تنها به فضایی سطح بالا و مدرن برای کنار هم بودن تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و در واقع با کیفیت بالا و کارایی خوبی که از خود نشان داده موجب شده این بخش از خانه به عنوان یکی از زیباترین و کاربردی ترین بخش های هر خانه ای شناخته شود. آشنایی با برندهای مطرح لوازم خانگی موجب می شود بتوانید بهترین ها را برای خانه خود تهیه نموده و از کارایی و کیفیت آن ها اطمینان داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *