#


با ارتقای جذابیت دکوراسیون مغازه خود مشتری بیشتری را جذب کنید

دکوراسیون مغازه
14 دسامبر 2017 بدون نظر 3309 بازدید

با ارتقای جذابیت دکوراسیون مغازه خود مشتری بیشتری را جذب کنید

با ارتقای جذابیت دکوراسیون مغازه خود مشتری بیشتری را جذب کنید

اگر در طراحی دکوراسیون مغازه از ایده های خلاقانه ای استفاده شود به طور حتم نظر مشتریان بسیاری به سمت آن جلب خواهد شد. فروشندگانی که تا به حال اهمیت چندانی برای طراحی بوتیک خود قائل نبودند بهتر است پس از این بیشتر به این نکته توجه داشته باشند تا بتوانند علاوه بر بوتیکی جذاب مشتتریان بیشتری را هم به سمت مغازه خود جذب کنند.

اغلب افراد برای خرید لوازم لوکس و زیبای خود به سراغ فروشگاه ها و مغازه هایی می روند که طراحی ظاهری بسیار لوکس و زیبایی نیز دارند. در طراحی مغازه های امروزی خلاقیت و مدرن بودن اولین نکته ای است که افراد به آن توجه بسیاری را دارند. اغلب مغازه هایی در کار و تجارت خود موفق تر هستند که از ایده های خلاقانه و جدید در طراحی دکوراسیون خود استفاده می کنند. در این مطلب چند ایده برا یطراحی دکوراسیون مغازه را در اختیار شما قرار می دهیم که با استفاده از آن ها می توانید جذابیت دکوراسیون مغازه خود را ارتقا داده و مشتری های بسیاری را به سمت آن جذب کنید.

دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه

ـ استفاده از رنگ مناسب برای طراحی دکوراسیون مغازه

سعی کنید در طراحی مغازه خود از رنگ مناسبی استفاده نمائید تا جذاب تر دیده شود. به عنوان مثال می توانید از رنگ سفید که به عنوان یک رنگ لوکس شناخته می شود در دیزاین مغازه خود کمک بگیرید. به کار بردن رنگ سفید در مغازه ها و بوتیک هایی که اندازه کوچکی دارند بسیار مناسب می باشد و تاثیر بسزایی در طراحی دکوراسیون این مغازه ها خواهد داشت.

ـ به کار بردن باکس های دو رنگ

سعی کنید در طراحی مغازه خود از رنگ هایی که متضاد یکدیگرند استفاده کنید. یکی از طرح هایی که در عیت متضاد بودن جذابیت بسیار زیادی دارد باکس های سیاه و سفید می باشد که می توانید در طراحی ویترین مغازه خود از آن استفاده نمائید. این دو رنگ متضاد و در عین حال زیبا باعث می شوند تا یک طراحی خاص و فوق العاده را برای ویترین داشته باشید و مسلما موجب جلب نظر هر بیننده ای خواهد شد.

دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه

ـ استفاد از هارمونی رنگ ها

یکی دیگر از راه های طراحی دکوراسیون مغازه ها این است که هارمونی رنگ ها را به خوبی در نظر داشته باشید. در خصوص مغازه ها و بوتیک هایی که برای فروش لباس های زنانه است می توانید از هارمونی رنگ سفید و صورتی استفاده کنید و طرحی کاملا خلاقانه و زیبا را به وجود بیاورید.

ـ استفاده از نورهای هدفمند در ویترین مغازه

اگر تمایل دارید اجناس شاخص مغازه خود را به زیبایی معرفی کنید و با نمایش دادن آن ها در ویترین نظر مشتریان بسیاری را جلب کنید می توانید از نورهایی که به صورت هدفمند طراحی می شوند در ویترین مغازه خود استفاده کنید. این نورها با نام نورهای تارگت شناخته می شوند و می توانند نقش بسیار موثری در معرفی محصولات شما داشته باشند. استفاده از این نورها موجب می شود تا مشتریان بدون گفتن شما متوجه شاخص بودن محصولات مغازه شما شوند و در اصل شما می توانید با این ایده محصولات خود را راحت تر به فروش برسانید.

ـ به کار بردن سقف کاذب شیک دردکوراسیون مغازه

یکی دیگر از مواردی که به لوکس بودن مغازه و جلب نظر مشتریان کمک بسیاری خواهد کرد استفاده از سقف های کاذب می باشد. برخی از سقف های کاذب دارای طرح های بسیار خیره کننده و جذابی هستند که می توانند در بالا بردن جذابیت یک مکان تجاری نقش تاثیر گذاری را داشته باشند.

ـ ایجاد تنوع در ویترین مغازه

یکی دیگر از مواردی که هرگز نباید آن را فراموش کرد ایجاد تنوع در ویترین مغازه می باشد که موجب جذاب تر دیده شدن مغازه شما خواهد شد. اگر ویترین ساده ای را برای مغازه و بوتیک خود در نظر بگیرید چندان تاثیری برروی مشتریان نخواهید گذاشت و در اصل باید بگوئیم هر چقدر جذابیت ویترین بیشتر باشد به همان اندازه هم مشتریان بیشتری را به سمت مغازه جذب خواهد کرد.

ـ به کار بردن وسیله ای خاص برای نشان دادن محصولات

در طراحی دکوراسیون مغازه خود سعی کنید از طرح های جالب و گزینه های مختلفی استفاده کنید به عنوان مثال استفاده از یک میز به عنوان وسیله ای خاص می تواند در نشان دادن محصولات تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد. با به کار بردن وسیله های خاص در مغازه خود بهتر می توانید محصولاتی را که برای فروش وجود دارد را معرفی نمائید.

دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه

ـ به کار بردن تم رنگی مناسب

سعی کنید در دکوراسیون مغازه خود از تم رنگی خاصی استفاده کنید تا بتوانید فضای داخلی مغازه را خلوت تر نشان دهید. رنگ های بسیاری هستند که در کنار محصولات موجب می شوند تا مغازه بیش از اندازه شلوغ به نظر برسد و این مساله برای افراد بسیاری زننده خواهد بود. بنابراین باید تم رنگی ای را استفاده کنید که موجب شود از شلوغی داخل مغازه تا میزان قابل توجهی کاسته شود.

ـ استفاده از سقف های کنافی در طراحی دکوراسیون داخلی

یکی دیگر از ایده هایی که در طراحی دکوراسیون مغازه می توانید از آن استفاده نمائید نصب سقف های کاذب کنافی است. به کار بردن این سقف کاذب موجب می شود تا طراحی داخلی مغازه به شکلی منحصر بفرد دیده شود و دیزاین داخلی آن بسیار جذاب تر دیده شود.

با استفاده از این ایده ها و راهکارها می توانید طراحی دکوراسیون داخلی مغازه خود را به شکلی هیجان انگیز وجذاب درآورده و در جلب نظر مشتریان موثر عمل کنید و با افزایش مشتریان سود اقتصادی بسیاری را برای خود به ارمغان بیاورید بنابراین بهتر است از طرح های سنتی فاصله گرفته و طرح های جدید و امروزی را در طراحی مغازه خود به کار بگیرید و فضایی لوکس و خلاقانه را به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *