#


ایده هایی فوق العاده برای پاییزی کردن دکوراسیون منزل

15 اکتبر 2018 بدون نظر 2463 بازدید

ایده هایی فوق العاده برای پاییزی کردن دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل تان را با ایده ها و تزیینات شیک پاییزی کنید

برای پاییزی شدن دکوراسیون یک خانه ایده های مختلف و در عین حال ساده ای وجود دارد که حال و هوای منزل شما را به کلی تغییر می دهد، با اضافه نمودن تعدادی دکوری و ایجاد کردن یک سری تغییرات ساده در دکوراسیون منزل می توانید خانه ای با سبک پاییز داشته باشید. ایده هایی که ما در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم نیاز به مقداری خلاقیت و سلیقه دارند و به شما کمک خخواهند کرد که فضای خانه را گرم و پاییزی تر کنید.

دکوراسیون شومینه

شومینه به عنوان یکی از مواردی است که در پاییزی کردن دکوراسیون منزل به شما خیلی کمک خواهد کرد، برای قسمت بالای شومینه از وسایل دکوری پاییزی استفاده نمایید که هر چند خودتان هم این وسایل را می توانید بسازید. بهتر است در کنار شومینه یک صندلی بگذارید و با کوسن های زیبا به فضا نما ببخشید تا در روزهای سرد فصل پاییز تا حدودی با خودتان خلوت نمایید.

راه پله ای به بهشت

به هیچ عنوان ورودی خانه را فراموش نکنید و برای زیبا کردن آن خلاقیت داشته باشید، بهتر است که دو طرف پله ها را گلدان های پر از گل بگذارید و با کدو تنبل های به رنگ نارنجی یک هارمونی زیبا را خلق کنید. درب چوبی ورودی منزل خود را با تاج گل یا وسایل جذاب تر تزیین نمایید.

اتاق خواب پاییزی

چنانچه قصد دارید فضای اتاق خواب خود را پاییزی کنید اولین کاری که می توانید انجام دهید تغییر دادن رنگ اتاق خواب تان به رنگ های نارنجی و قهوه ای است. شما می توانید روتختی و بالش های تان را به رنگ های پاییزی تغییر دهید، همچنین می توانید برای دیزاین اتاق خواب خود از چند تکه کاغذ استفاده کنید و آن ها را شبیه به برگ های پاییزی در بیاورید و بر روی دیوار اتاق تان بچسبانید.

رنگ نارنجی در دکوراسیون

رنگ نارنجی به عنوان یکی از رنگ های پاییزی به شمار می رود و باید برای پاییزی کردن دکوراسیون منزل تان از این رنگ استفاده نمایید. به عنوان مثال می توانید برای کوسن های تان رنگ نارنجی و طرح برگ های پاییزی به کار ببرید، این رنگ تاثیر بسیاری در پاییزی کردن دکوراسیون منزل تان دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *