#


استفاده از کاغذ دیواری طرح دار و انتخاب بهترین فضای نصب آن در منزل

7 آوریل 2018 2 نظر 2873 بازدید

استفاده از کاغذ دیواری طرح دار و انتخاب بهترین فضای نصب آن در منزل

کاغذ دیوای طرح دار و نصب آن در مکان مناسب در دکوراسیون منزل

زمانی که به فروشگاه های کاغذ دیواری برروید تنوع طرح و نقش بسیار زیادی را مواجه خواهید شد که رنگ های بسیار زیادی نیز دارند و موجب می شوند تا در انتخاب آن ها دچار سردرگمی شوید. برخی از افراد گمان می کنند که کاغذ دیواری هایی که دارای طرح هستند و شلوغ دیده می شوند پس از مدتی موجب خستگی می شوند و یا در خصوص استفاده از آن ها احساس خجالت می کنند. اگر شما نیز فکرهای اینگونه در سر می پروانید بهتر است آن ها را دور بریزید و از این کاغذ دیواری ها در طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کرده و بهترین محل را برای نصب آن ها در نظر بگیرید.

استفاده از کاغذ دیواری طرح دار به عنوان اثر هنری

کاغذ دیواری های طرح دار به قدری زیبا هستند که می توان آن ها را به عنوان یک اثر هنری زیبا و فوق العاده در نظر گرفته و در دکوراسیون منزل آن ها را به کار گرفت. در خصوص استفاده از این نوع کاغذ دیواری ها بهتر است تابلوهای هنری را کمی دورتر نصب کنید و اجازه دهید کاغذ دیواری نصب شده خود را به عنوان یک اثر هنری زیبا نشان دهد. به طور مثال اگر چند دیوارکوب را بر روی این دیوار نصب کنید مسلما موجب خواهند شد تا کاغذ دیواری زیبایی خود را نشان ندهد و در اصل دیوارکوب ها مانعی برای هنرنمایی کاغذ دیواری به شمار خواهند رفت.

استفاده از کاغذ دیواری طرح دار در اتاق خواب و ترکیب آن با رنگ سفید

چنانچه قصد دارید از کاغذ دیواری طرح دار در اتاق خواب استفاده کنید و سرویس خواب قرار گرفته در این فضا نیز به رنگ سفید است بهتر است در خصوص دیوار پشتی تخت خواب خود از کاغذ دیواری طرح دار استفاده نمائید چرا که بهترین محل برای نصب این مدل از کاغذ دیواری ها می باشد و می تواند خود را به زیبایی نشان دهد. رنگ سفیدی که در خصوص سرویس خواب استفاده شده موجب می شود تا کاغذ دیواری جلوه گر شود و فضای زیبایی در اتاق خواب به وجود بیاید.

استفاده از رنگ خنثی در دکوراسیون منزل

به علت اینکه رنگ های خنثی نمی توانند بر فضا غالب باشند این قابلیت را دارند که به راحتی با رنگ های دیگر ادغام شوند. چنانچه در خصوص دکوراسیون منزل خود از رنگ خنثی استفاده کرده اید این امکان را دارید که طیف وسیعی از کاغذ دیواری ها را مورد انتخاب قرار دهید. تنها نکته ای که دارای اهمیت بسیار زیادی است این که نسبت به طرح و سبک آن توجه بیشتری داشته باشید تا بتواند هماهنگی کلی ای با طراحی دکوراسیون منزل تان داشته باشد و فضایی جذاب را ایجاد نماید.

استفاده از کاغذ دیواری با نقش و طرح طلایی در دکوراسیون منزل

برای این که بتوانید دکوراسیونی لوکس و زیبا را برای خانه خود به وجود بیاورید می توانید کمی هوشمندانه عمل کنید و از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که دارای نقوش طلایی هستند. اگر سبکی که برای دکوراسیون منزل تان را در نظر بگیرید می توانید از نقوش کلاسیک و یا مدرن در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. زمانی که از کاغذ دیواری طلایی که به رنگ های خنثی است در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید موجب ایجاد تغییرات بسیار شگرفی خواهید شد. می توانید دیوار راهرو و یا راه پله و دیگر فضاها را با استفاده از این مدل از کاغذ دیواری ها تزئین نموده و زیبایی خاصی را به وجود بیاورید. در خصوص استفاده از این مدل از کاغذ دیواری ها باید دقت کنید که دیوار منتخب در معرض تابش مستقیم نور خورشید نباشد و یا نورپردازی زیادی در خصوص آن انجام نشده باشد چرا که این عوامل موجب می شوند تا نقوش طلایی نتوانند خود را به زیبایی نشان دهند و همین مساله می تواند مانع از دیده شدن کاغذ دیواری و طرح های طلایی آن شود.

استفاده از کاغذ دیواری طرح دار با طرح گل

می توانید در خصوص اتاق خواب دخترانه از کاغذ دیواری گلدار استفاده نمائید. این کار موجب می شود تا اتاق فرزند دلبندتان به باغی رویایی تبدیل شود که استراحت و بازی در این فضا برای او رویایی کودکانه به نظر خواهد رسید. برای انجام این کار به سراغ کاغذ دیواری هایی که دارای رنگ ملایم هستند بروید و در صورتی که به رنگ تیره هستند و یا طرح های به کار رفته در آن درشت است بهترین کار این است که سرویس خواب خود را به رنگ ملایم انتخاب کنید تا موجب آشفتگی و عدم آرامش فرزندتان نشود.

ایجاد دیواری دلفریب با تابلو

در ابتدا گفته بودیم که در خصوص استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار نباید هیچ وسیله دیگری را بر روی آن دیوار نصب کرد اما حالا می خواهیم این حرف را تا حدودی نقض کنیم. در صورتی که کاغذ دیواری ای را انتخاب کنید که منظره و نقش مشخصی را نشان نمی دهند می توانید با کمک از روشی خاص دیوار را به عنوان یک فضای برجسته در منزل تبدیل نمائید. می توانید دیواری از خاطرات را به وجود بیاورید و عکس سفرها و یا حتی عزیزان خود را در این فضای برجسته قرار دهید.

مسلما این دیوار از تمام قسمت های خانه می تواند خود را به زیبایی نشان دهد بنابراین قرار دادن چند اثر هنری زیبا می تواند زیبایی آن را چندین برابر کند. با توجه به این نکات می توانید به راحتی از کاغذ دیواری های طرح دار در خانه خود استفاده کرده و فضایی زیبا و خاص را به وجود بیاورید و تا مدت های طولانی از بودن در چنین فضایی احساس راحتی داشته باشید و هیچگاه از آن ها دلزده و خسته نشوید و زیباترین فضای ممکن را داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *