#


استفاده از رنگ سبز سدری در طراحی داخلی منزل

16 جولای 2018 بدون نظر 6295 بازدید

استفاده از رنگ سبز سدری در طراحی داخلی منزل

رنگ سبز سدری و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

رنگ سبز یکی از نشانه های سرزندگی و شادابی بوده و طبیعت را به خوبی در خانه نشان می دهد و همین امر موجب شده افراد زیادی به استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون خانه خود علاقه مند باشند. اغلب افراد رنگ سبز را به نوعی در دکوراسیون خانه خود جای می دهند؛ گاهی آن ها را با استفاده از گلهایی با برگ های سبز و گاهی اوقات نیز این رنگ شاد را به عنوان پرده و یا مبلمان و کوسن به کار می گیرند. رنگ سبز دارای دامنه وسیعی است که می تواند به زیبایی به کار گرفته شود و دارای نام های مختلفی نیز می باشد. رنگ سبز سدری یکی از تن رنگ های سبز است که ترکیب جالبی را در دکوراسیون منزل ایجاد خواهد کرد و می تواند در طراحی داخلی تاثیرگذار عمل نماید. در این مطلب قصد داریم چند ترکیب ساده را که با استفاده از رنگ سبز سدری ایجاد می شوند عنوان کنیم بنابراین توصیه می کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

استفاده از رنگ سبز سدری در دکوراسیون و ترکیب آن با رنگ آبی

همه به خوبی می دانند که تن های مختلف از رنگ سبز فضایی پراز آرامش را ایجاد خواهد کرد و می تواند به خوبی تاثیر خود را بر روحیه افراد نشان دهد. هنگامی که رنگ سبز سدری با رنگ آبی ادغام شود می تواند آرامش موجود در فضا را چندین برابر کند و موجب ایجاد حسی خوب در افراد شود. می توان در کنار این تنالیته رنگ سبز از تناژ مختلف رنگ آبی همچون آبی روشن و یا آبی مایل به خاکستری استفاده کرده و ترکیبی خارق العاده را به وجود آورد.

افراد با سلیقه های مختلف می توانند تعیین کنند که کدام یک از این دو رنگ بهتر است به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شود و کدام یک می تواند نقش مکمل را بر عهده داشته باشد و دکوراسیونی جذاب را برای خانه به وجود بیاورد. در خصوص پارچه های مخمل می توان از رنگ سبز سدری استفاده کرد و جلوه ای ویژه به دکوراسیون منزل داد. البته می توان از سبز سدری در خصوص دیوارهای خاصی که در اتاق خواب و یا پذیرایی وجود دارد نیز از رنگ سبز سدری استفاده کرد و تصویری جذاب را به نمایش گذاشت.

استفاده از رنگ سبز سدری و ترکیب آن با رنگ قهوه ای

یکی از ترکیب رنگ هایی که به زیبایی در طراحی داخلی می تواند خود را نشان دهد ترکیب رنگ سبز سدری و رنگ قهوه ای است. استفاده از این ترکیب رنگی موجب می شود تا فضای مورد نظر بسیار باطراوت به نظر برسد و بیننده در هنگام تماشا حس شیک و مدرن بودن فضا را داشته باشد. این ترکیب سبز سدری می تواند در خصوص پارچه ها و دیوارهای خانه به کار گرفته شود و رنگ قهوه ای وسایل چوبی خانه را به زیباترین حالت به نمایش درآورد.

البته زمانی که از چرم قهوه ای در دکوراسیون داخلی استفاده شود و با رنگ سبز سدری ترکیب گردد می تواند ظاهری لوکس و زیبا را برای فضای مورد نظر فراهم کند. افراد باید با سلیقه و نظر خود این ترکیب رنگی را به کار بگیرند و دکوراسیونی با طراوت را به وجود بیاورند. بهتر است رنگ سبز بیشتر دیده شود و از رنگ قهوه ای تنها در خصوص مبلمان و وسایل چوبی خانه استفاده کنید و به این ترتیب طراحی داخلی را به زیباترین حالت به نمایش خواهید گذاشت.

ترکیب رنگ سبز سدری با رنگ سفید

یکی از رنگ هایی که قابلیت ترکیب با رنگ های مختلف را دارد رنگ سفید است که به زیبایی می توان آن را در بخش های مختلفی از دکوراسیون خانه به کاربرد. ترکیب رنگ سدری با رنگ سفید موجب می شود این رنگ بیش از هر زمان دیگری به چشم بیاید. برای اینکه بتوانید ترکیب خوبی را ایجاد کنید بهتر است از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در دکوراسیون استفاده کرده و از رنگ سبز سدری به عنوان یک رنگ مکمل استفاده کنید. به عنوان مثال دیوارهایی که به رنگ سفید هستند در کنار مبلمانی با رنگ سبز سدری می توانند بهترین تصویر را از خود به نمایش بگذارند. در اتاق خواب نیز می توان از سرویس خوابی سفید به همراه کوسن هایی به رنگ سبز استفاده کرد و فضایی جذاب و ایده آل را به وجود آورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *